Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Lis 2007 Posty: 318 Skąd: Nowy Targ
Wysłany: Wto Mar 03, 2009 18:56 [mg zr160] swap na 190hp
Jak w temacie, ostatnio ogladam filmiki i widze zeswapowane mg zr 160 na 190 i pytanie jak to zrobić? bo przecierz wydechu w zr juz nie ma sensu zmieniac bo seryjnie jest konkretny i sportowy czyli wychodzi na to ze dolot? wałki? i co jeszcze? zeby podnieść na 190 hp:) i to juz nieźle ciągnie
Jak w temacie, ostatnio ogladam filmiki i widze zeswapowane mg zr 160 na 190 i pytanie jak to zrobić? bo przecierz wydechu w zr juz nie ma sensu zmieniac bo seryjnie jest konkretny i sportowy czyli wychodzi na to ze dolot? wałki? i co jeszcze? zeby podnieść na 190 hp:) i to juz nieźle ciągnie
Wydech w ZR 160 jest konkretny ale musi spełniać siakieś tam normy odnośnie hałasu i emisji... PTP oferuje zestaw: wydech Janspeed (kolektor, sportowy kat, rura i końcowy) + dolot ITG Maxogen obiecując 180 koni. Do tego zawsze można dołożyć wydechowy wałek Pipercams, zrobić porting i polerowanie głowicy i zostając z VVC powinno być >180. Inna sprawa że silniczek 190 ma zakute tłoki a standardowy VVC nie, więc może się to odbić na żywotności trochę...
[ Dodano: Wto Mar 03, 2009 19:46 ]
Właściwie to zakuty jest cały, a nie tylko tłoki...
Zobacz jaka to jest rzezba i co zostalo z oryginalu koszt zrobienia takiego silnika niestety przystepny nie jest.
Przy walkach wiecej jak 260 trzeba pamietac tez o elastycznosci. Bedzie nikla to generalnie jedzie od 6 tysi albo nie jedzie wogole. To juz jest auto do sportu.
Oprocz rzeczy, które mowi marcinmarcin pozostaje ITB, lekkie kolka rozrzadu, zabawa w wydmuszki, lekkie kolo zamachowe, szpera... Warto pochylic sie tez nad mapa paliwa, wystrojeniem silnika.
Marcin nie pekaj on jest zakuty bo ma 190 ze 120 koni Ty masz latwiej 175-180 zrobisz wiecej to jak moze zobacze na papierze to uwierze....
Na stronce od kolegi michone jest wszystko ladnie opisane. Standardowe graty(tloki) max 160KM, wersja VVC ale tylko ta 160KM wytrzyma max 180- 190KM. Nie ma co cudowac wiecej bez zakuwania dolu. Dobry jest ten 1.6 200KM, ale tam juz za duzo roboty
_________________ Don't drink and drive, just smoke and fly
Konrad_Zr160 [Usunięty]
Wysłany: Sro Mar 04, 2009 11:16
kamil_luczak napisał/a:
Takie male ALE. w Lotusach w mocniejszych wersjach byl montowany silnik z Toyoty, a nie Rovera
Nie jest to prawda przeszli na niego dopiero znacznie pozniej w exige. 1.8 vvtli taki sam jak w TS. Najpierw wszystko smigalo na k series I teraz zagadka dlaczego nie zdecydowali sie na K20 hondy???
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum