Witam
Czy wie ktoś, jak dostać się do szczotek silniczka od nawiewu.
Czasami nawiew nie działa, a czasami działa (na wszystkich biegach).
Zdjąłem półkę i wykręciłem sam wentylator z całej tej obudowy znajdującej sie tam, ale nie mogłem go wyjąć, bo przeszkadza wytłoczenie nadkola i nie można go wystarczająco opuścić. Być może gdyby nie było wygłuszenia to by się zmieścił, ale obudowa jest mocowana do grodzi przez otwory w wygłuszeniu i nie da rady go wyjąć.
Czy trzeba wykręcić całą obudowę aby sie dostać do szczotek Są tam jakieś zatrzaski mocujące górna cześć z dolna, tak to przynajmniej wygląda, więc może jest jakiś sposób aby nie demontować całości?
Czy w silniczku tym jest jakieś mocowanie szczotek z zewnątrz obudowy, czy trzeba go rozbierać na części pierwsze aby je wymienić?
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lut 11, 2009 22:31 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 297 razy Dołączył: 24 Mar 2007 Posty: 1792
Wysłany: Czw Lut 12, 2009 10:06
Nie wiem jak w 200, ale w 400 gdy odkrecilem wentylator i chcialem go wyciagnac (przyssal sie) to ciagnac otworzyla mi sie klapka. Gdy juz go mialem na wierzchu to sie okazalo, ze pod ta klapka sa szczotki. Tak, ze bez problemu mozna wymienic szczotki majac wentylator (silniczek) na wierzchu. Tylko, ze w 400 nic nie przeszkadza aby go dolem wyciagnac.
Samą część w którem mocowany jest silnik można wymontować po wymontowaniu schowka, póżniej część gdzie wchodzi filtr powietrza należy polużnić i wówczas daje się wymontować silnik. Po rozkręceniu wszystkiego można wymontować silnik. Montaż w kolejności odwrotnej.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum