Forum Klubu ROVERki.pl :: Rover 75 2,5 vs Rover 216 gti
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Rover 75 2,5 vs Rover 216 gti
Autor Wiadomość
Kamil79 




Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 207
Skąd: mazury



Wysłany: Wto Lut 17, 2009 08:48   Rover 75 2,5 vs Rover 216 gti

http://www.dailymotion.pl...er-216-gti_auto

Ciekawy pojedynek, swoją drogą technika Hondy jest zdumiewająca.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lut 17, 2009 08:48   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10932
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Wto Lut 17, 2009 08:51   

po prostu nie ta masa...
co by było, gdyby to byl Tomcat :hm:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
piter34 




Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Lut 17, 2009 10:48   

eeee.... równo idą. Sądzę, że R200 wcześniej wcisnął gaz do dechy i stąd różnica :lol:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Rowan 




Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Wto Lut 17, 2009 11:43   

piter34, też mi się wydaję, że jakoś się oszczędzał tą 75, dał mu fory na początku.
 
 
 
dobryziom 




Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Lut 17, 2009 12:13   

a może oni się w ogóle nie ścigali :roll: :razz:
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Rowan 




Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Wto Lut 17, 2009 12:14   

dobryziom, nie no po prędkości jaka była na liczniku w 75, to raczej można wnioskować, że się ścigali.
 
 
 
Markzo 




Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Lut 17, 2009 19:53   

a to jest seria motor? mam 1.6 u siebie i jak do paki w miarę równo z VB V6 tak powyżej szans brak :rotfl: coś tu nie teges jest :roll:
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Kamil79 




Dołączył: 18 Wrz 2007
Posty: 207
Skąd: mazury



Wysłany: Wto Lut 17, 2009 20:09   

W 216 gti siedzi silnik Hondy d16a8/9 u ciebie też?



http://www.rovertech.net/...&st=0&sk=t&sd=a
 
 
Markzo 




Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Lut 17, 2009 20:27   

dokładnie to samo;) 122KM, bo w Coupe było D16A8, natomiast GTI ma D16A9 i 130KM, różnią sie kolektorem wydechowym - A8 ma 4-1 a A9 4-2-1, no i nie ma kata;) fajnie sie zbiera naprawdę, ale niutek to tylko 140Nm, 2.5 ma przecież 240 i to w dużo szerszym zakresie plus 177KM, wiem jak jeździ vectra 170Km/230Nm i nie mozliwe, żebym jej tak odszedł...ścigalismy sie nie tak dawno, ja prowadziłem R, kuzyn vectre, w nocy, trasa 24km. od zera są szanse bo jest lekki, ale już wyjście z zakrętu przy prędkośći np 80km/h to nie miałem szans....obaj na pełen gwizdek jechalismy, Łukasz jest dobrym szoferem;) także ten filmik to albo kierowca 75 dał ciała, albo to GTi jest dłubane, zresztą dźwięki silnika kiedy go mija jest zupełnie inny od mojego, albo mi sie wydaję albo tam coś jakby turbo słychać. na stockowego 1.6 to nie wygląda zdecydowanie :wink:
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Wto Lut 17, 2009 21:34   

Tak z dźwięku, to moje cabrio... tylko mój tak nie odchodzi... może od klekotów ale nie V6-ki.
 
 
Markzo 




Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Lut 18, 2009 20:34   

Tomi, czy Ty masz kolektor wydechowy 4-2-1 i nie masz kata?? mierzyłes może ile do 100km/h mu sprint zajmuje? cabrio jest cięższe dużo od tomcata?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Sro Lut 18, 2009 21:21   

Markzo napisał/a:
Tomi, czy Ty masz kolektor wydechowy 4-2-1 i nie masz kata?? mierzyłes może ile do 100km/h mu sprint zajmuje? cabrio jest cięższe dużo od tomcata?


- Nie pamiętam jaki kolektor, bo jest pod blachą z otworem na bagnet.
- Katalizator mam... w bagażniku (bo wygląda na prawie nowy), a magik zrobił mi po prostu zamiennik w postaci łącznika.
- nie mierzyłem go do setki, bo przy zawieszeniu Cabrio (bardzo miękkie) bardziej przypomina on rozkloketoną łajbę niż ścigacza :) W każdym razie odnoszę wrażenie, że kiedyś był szybszy (tym bardziej na 17-kach). Coprawda z MG ZT CDTi czy ZRem 2.0TD na prostej da radę... ale z V6 śmiem wątpić.
- Cabrio jest cięższe od GTi, a tym bardziej od tego GTi sprzed liftingu.
 
 
Markzo 




Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Lut 18, 2009 21:31   

:mrgreen: Pytam bo jestem ciekawy czy masz D16A8 czy A9, bo dalej nie wiem które wersje miały A9 a które A8.
Aż tak źle jest? :shock: może jakies rozpóreczki? przód góra/dół, tył łapnąć w bagażniku i powinno go troche spiąć :wink:
jak sie uporam z konsumpcją oleju u siebie to zmierze czasy do paki itp :grin:
PS. Tomi, dysponujesz częściami do tego silnika?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Sro Lut 18, 2009 21:59   

Markzo napisał/a:
:mrgreen: Pytam bo jestem ciekawy czy masz D16A8 czy A9, bo dalej nie wiem które wersje miały A9 a które A8.


Kiedyś to zgłębiałem. Wydaje mi się, że mocniejsze odmiany miały oznaczenie 216GTi Twin Cam (starsze modele przed liftingiem).

Markzo napisał/a:
Aż tak źle jest? :shock: może jakies rozpóreczki? przód góra/dół, tył łapnąć w bagażniku i powinno go troche spiąć :wink:


Generalnie problemy są 2. Pierwszym jest brak dachu. Samochód nie ma problemu ze szywnością pomiędzy kołami, a między osiami (tam, gdzie brakuje wzmocnienia w formie dachu :) ). Ma coprawda znacznie grubsze progi (czasem nawet potrafię zawisnąć) i grubszą podłogę, jednak nie rekompensuje to zamknięcia puszki w postaci dachu.
Drugi problem wynika chyba z pierwszego. Z racji, że nadwozie nie dysponuje taką sztywnoscią jak zamknięte wersje, samochód ma bardzo miękkie zawieszenie. Mam coprawda sztywny i niski zestaw do tego auta, jednak nie montuję go z lęku, że nadwozie się przełamie na pół :)

Markzo napisał/a:
jak sie uporam z konsumpcją oleju u siebie to zmierze czasy do paki itp :grin:


Mój po tym jak przeszedłem na syntetyk bierze jakieś 05-1L./10000 km.... ale to Honda, więc musi coś brać.

Markzo napisał/a:
PS. Tomi, dysponujesz częściami do tego silnika?


A co potrzebujesz (odpowedz na PW)?
 
 
Markzo 




Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Lut 18, 2009 22:44   

ja troche czytałem i nie wiem czy nie było tak, że tylko przedlifty miały A9, z racji ekologii, a raczej olewania tej kwestii nie było kata. Potem doszły przepisy odośnie emisji spalin no i dołożyli kata :/ co do pożerania oleju, to dymi Ci na niebiesko? wiem, że honda musi brać olej, ale też wiem, że jak się zrobi dobrze ten motor to nie będzie brała... denewruje mnie przedewszystkim ten dymek za samochodem :sad:
Chyba w Top Gear, testowali Astona Martina cabrio i podawali, że nadwozie straciło ok60% sztywności :shock: choć z drugiej strony pomykałem chwile Kadettem cabrio i fakt gumowy z deka był ale dało się tym popylac dośc żwawo :twisted: generalnie to te niedogoności równoważy wiatr we włosach co? :razz: w lecie z otwartym dachem poprostu bajecznie sie jeździło, zwłaszcza w nocy! :mrgreen: zreszta od ostrego zapinania masz zdaje sie ZS'a nie? :grin:
Zreszta tak jak Kadett, tak Kanciak cabrio wygląda bardzo fajnie, taki troche oldschool, proste linie, zgrabny, elegancki, WYRAZISTY. Niektóre nowe wozy to jak jakis miszung wygladaja :neutral:
PS. tak się kadzio prezentował;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Bidi
[Usunięty]






Wysłany: Sro Lut 18, 2009 23:12   

dowiedzialem sie od kolegow od Hond i powiedzili mi ze A9 nie mialo kata i tym sie roznily od A8
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Sro Lut 18, 2009 23:13   

Markzo napisał/a:
co do pożerania oleju, to dymi Ci na niebiesko?


Nie, z tyłu czysto. Po odpaleniu również czysto. Przebieg w tej chwili ok. 125kkm (na 200% autentyczny)

Markzo napisał/a:
testowali Astona Martina cabrio i podawali, że nadwozie straciło ok60% sztywności :shock: choć z drugiej strony pomykałem chwile Kadettem cabrio i fakt gumowy z deka był ale dało się tym popylac dośc żwawo


No generalnie się da, tylko on nie do tego został stworzony. Jak jechałem nim przez Niemcy, to stwierdzałem, że normalne auto. Dopiero jak przejechałem granicę odezwały się świerszcze :) i doswiadczyłem "sztywności nadwozia"... ale wiesz, tragedii nie ma.

Markzo napisał/a:
:twisted: generalnie to te niedogoności równoważy wiatr we włosach co? :razz: w lecie z otwartym dachem poprostu bajecznie sie jeździło, zwłaszcza w nocy! :mrgreen:


Ano, tylko moja żona nie lubi... bo za bardzo słońce daje po głowie... albo za bardzo wieje :)

Markzo napisał/a:
zreszta od ostrego zapinania masz zdaje sie ZS'a nie? :grin:


Z tym ostrym zapinaniem bym sie tak nie unosił... w Tomcacie to inna sprawa :)
 
 
Markzo 




Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Lut 18, 2009 23:26   

Bidi, pisałem o tym już, dodatkowo był seryjnie montowany kolektor wydechowy 4-2-1, nie jak w A8 gdzie jest 4-1.

Tomi, mój ma teraz 163tyś, pali od strzała nawet przy bardzo rozładowanym aku, po odpaleniu czysto jednak jak go przeciagne w okolicach czerwnego pola, to niesety pojawia się dymek :sad: do tego olej mam cały czas czarny, zaleje nowy świerzy, i zaraz robi się czarny jak smoła. Wydaje mi sie, że ma gdzieś przedmuch, może piercienie olejowe zacięte, i olej brudzi sie od spalin (taka moja hipoteza). Akurat teraz mam wolne weekendy i nie potrzebuje tak bardzo auta więc pomyślałem, żeby się nim zająć. Zastanawia mnie jeszcze, czy taki olej ma wpływ na smarowanie motoru?

Wiesz, polskie drogi to specyficzne miejsce...co ciekawe, myślałem, że mi trzeszczy wnętrze, jednak po zdjęciu dachu pojeździłem po dziurach i jest cicho :ok: dach sie tłucze :rotfl:
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Zukowaty 




Dołączył: 05 Cze 2008
Posty: 2438
Skąd: Uć-Poznań



Wysłany: Sro Lut 18, 2009 23:38   

Ty sie przejmujes ze Ci dymi na czerwonym polu? :hahaha: Przejedz sie moim. Jak na cieplym silniku przygazuje to za mna jest komora gazowa. 2 litry na 100km. Wracam 26go do kraju to silnik idzie weck i kapitalka sie zrobi. Prawdopodobnie pierscienie przegrzane...a mialo byc tak pieknie. Tomi juz w temacie bo mu trulem niesamowicie o czesciach :wink:
_________________
Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
 
 
 
Rowan 




Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Czw Lut 19, 2009 07:47   

Zukowaty napisał/a:
silnik idzie weck i kapitalka sie zrobi. Prawdopodobnie pierscienie przegrzane...a mialo byc tak pieknie.

Znowu??? Który to już raz robisz ten silnik? Bez kitu, ja bym go wymienił jeszcze raz.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Polskie Drogi vs. Rover 600 1:0[Rover 600 2,0 r.97]
krychu Offtopic 52 Sro Lut 13, 2008 13:20
Przemek_Docent
Brak nowych postów Mój MG Rover to nie Land Rover :P
na szczęście
jasiu87 Offtopic 4 Pon Maj 18, 2009 21:18
Gość
Brak nowych postów Rover 200 MK I
jaro12 Offtopic 9 Pią Cze 11, 2010 11:49
sobrus
Brak nowych postów Rover 600 z UK...
Można nim jeździć w PL????
bear007 Offtopic 21 Wto Sie 21, 2007 14:54
piter34
Brak nowych postów Rover JET
Yog-Sothoth Offtopic 4 Pon Kwi 25, 2011 17:33
Yog-Sothoth



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink