Wysłany: Nie Lut 08, 2009 14:19 [R420] Problemy z odpaleniem
Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Mam taki problem ,auto garazuje pod chmurka jesli w nocy jest minus 15 czyli jakis miesiac temu to idzie go odpalic dopiero po podlaczeniu sie klemami do innego auta i kreceniu jakies 15 minut , teraz jak jest kolo zera to autko po odpaleniu zaraz gasnie i dopiero po ponownym odpaleniu pracuje z tym ze za mna jest troche siwego dymu jak sie rozgrzeje to juz wszystko ok niz z rury nie dymi.Dodam ze jak juz go rano odpale nawet przy duzym mrozie to pozniej przez caly dzien mam juz spokoj wiksy sa tylko z ranca.
Swiece zarowe wymienilem i nie widze poprawy ,moze ktos na forum mial takie wiksy i cos doradzi
Z gory dzieki za pomoc
_________________ Nalezy sluchac innych bo moga byc madrzejsi od nas
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Mar 12, 2011 22:38, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Nie Lut 08, 2009 14:19 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
wyblyskalem sobie roverka i wyskoczylo mi takie cos przetlumaczy ktos na jezyk na polski laikowi
MAP sensor – niskie napięcie Zwarcie do masy, przerwa w obwodzie, uszkodzenie MAP, uszkodzenie ECM
Przepływomierz powietrza (MAF) – wysokie napięcie Zwarcie do masy, przerwa w obwodzie, brak zasilania,brak masy, uszkodzenie MAF, uszkodzenie ECM
_________________ Nalezy sluchac innych bo moga byc madrzejsi od nas
MAP sensor – niskie napięcie Zwarcie do masy, przerwa w obwodzie, uszkodzenie MAP, uszkodzenie ECM
szara kostka na scianie grodziowej, do której dochodzi weżyk ciśnienia z turbiny oraz wiązka z 4 kabelkami. Podejrzewam ,że ta wiązka gdzieś nie styka (pewnie na wejściu do MAP sensora) Wyjmij, przeczyść, sprawdź czy przewody są całe i powinno pomóc.
Cytat:
Przepływomierz powietrza (MAF) – wysokie napięcie Zwarcie do masy, przerwa w obwodzie, brak zasilania,brak masy, uszkodzenie MAF, uszkodzenie ECM
Jesli go odpinałeś żeby zobaczyć czy zmieniła sie dynamika auta, to po prostu komp zapamiętał błąd.
Kupilem akust ,ale wczesniej pogadalem ze sprzedawca i powiedzial ze futura jest raczej do taksowki podobna o raz wiecej odpalen .
Ja wziołem Centre AKCELA 74 AH i 726 A pradu rozruchowego typowy do diesla
O 50 zloty tanszyod futury
Rozrusznik kreci od poczatku odpalil przy minu 10 bez problemu.
Teraz mam pytanko czy takiego 10 letnigo diesla zawsze na mrozie odpala sie na gazie (pedal wcisniety delikatnie tak na 1200 obrotow) powiedzial mi o tym brat on sie buja trombo-dieslami juz z 10 lat
Jesli jest plus lub minus 1-2 to nie musze dodawac gazu i tu moje pytanko czy przez to ze musze dodawac gazu na wiekszym minusie cos nie tak jest ze silnikiem czy to standart
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum