Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 48 Skąd: Lubin - obecnie UK
Wysłany: Sob Mar 28, 2009 23:25 [R75] Synchronizacja kluczyka
Typ: T Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2002
Kupiłem 75 z padnięta baterią w kluczyku , wymieniłem ją i ...nic
Wiem , że trzeba zsynchronizować kluczyk , ale niewiem jak to zrobić . Pomózcie proszę .
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Gru 10, 2010 18:36, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Mar 28, 2009 23:25 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Nie Mar 29, 2009 06:52
Aby zsynchronizować pilot .czterokrotnie naciskać oba przyciski w krótkich odstępach czasu . Po czwartym naciśnięciu zamki drzwi powinny się otworzyć lub zamknąć. Tyle mówi instrukcja.Pilota trzymaj b. blisko auta.Jeśli to nie pomoże to poczytaj posty w temacie ,, Problem z pilotem ''.Aby pilot nie utracił synchronizacji , wymianę baterii należy wykonać bardzo szybko ( kilka sekund).
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 48 Skąd: Lubin - obecnie UK
Wysłany: Nie Mar 29, 2009 10:44
[
Cytat:
quote="SeniorA"]Aby zsynchronizować pilot .czterokrotnie naciskać oba przyciski w krótkich odstępach czasu . Po czwartym naciśnięciu zamki drzwi powinny się otworzyć lub zamknąć. Tyle mówi instrukcja.Pilota trzymaj b. blisko auta.Jeśli to nie pomoże to poczytaj posty w temacie ,, Problem z pilotem ''.Aby pilot nie utracił synchronizacji , wymianę baterii należy wykonać bardzo szybko ( kilka sekund).[/
quote]Zrobiłem tak jak pisze Andrzej i nic - kluczyk wyglada na sprawny , więc może odbiornik ??Napiszcie proszę , gdzie on się znajduje i jak się do niego dobrać - nie uszkadzając plastików itp Dziękuje [/quote]
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Nie Mar 29, 2009 12:44
odbiorniki były montowane początkowo w tunelu pod dżwignią ręcznego , a póżniej i prawdopodobnie u Ciebie , za zestawem zegarów i wskażników. Ale wcześniej sprawdżić trzeba samego pilota , czy emituje sygnał,bo zdarzają się przerwy i zimne lutowania.
Pomógł: 54 razy Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 957 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: Nie Mar 29, 2009 13:17
Dokładnie tak! Miałem podobny problem z moim pilotem.Po dokładnym obejrzeniu prze z lupę zauważyłem zimne luty i po poprawieniu wszystko działa jak należy.
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Nie Mar 29, 2009 15:51
deko77, Jeśli Twoje 2002 to rok modelowy a nie produkcji , to odbiornik sterowania zamka jest już za zestawem wskażników . Jest wielkości paczki papierosów przymocowany na listwie 2 nakrętkami , podociskaj łączenia przewodów i sprawdż masę odbiornika.
deko77 napisał/a:
jak się do niego dobrać - nie uszkadzając plastików itp Dziękuje
Odkręcić 2 śrubki w górnej osłonie zegarów , wyjąć ją i po odkręceniu górnego mocowania panelu wyczepić go do przodu.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 48 Skąd: Lubin - obecnie UK
Wysłany: Nie Mar 29, 2009 16:21
SeniorA napisał/a:
deko77,
Cytat:
[Jeśli Twoje 2002 to rok modelowy a nie produkcji
, to odbiornik sterowania zamka jest już za zestawem wskażników . Jest wielkości paczki papierosów przymocowany na listwie 2 nakrętkami , podociskaj łączenia przewodów i sprawdż masę odbiornika.
deko77 napisał/a:
jak się do niego dobrać - nie uszkadzając plastików itp Dziękuje
Odkręcić 2 śrubki w górnej osłonie zegarów , wyjąć ją i po odkręceniu górnego mocowania panelu wyczepić go do przodu.
Bardzo dziękuje za porady . 2002 to rok produkcji. I jeszcze jedno pytanie - jakiego koloru jest to pudełko . Dziekuje i pozdrawiam .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum