Forum Klubu ROVERki.pl :: Spreżyny do R 200 silverstone
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Spreżyny do R 200 silverstone
Autor Wiadomość
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Nie Mar 15, 2009 10:56   

muzyczny_rover napisał/a:
Inna sprawa gwint dobry: bo na lato na spokojnie schodzisz na -50 - i śmigasz..

w R 45 trochę ryzykowne :evil: pod spodem wystają haki holownicze od przodu, już kilka razy głową uderzyłem o kierownice jak zatrzymałem się na krawężniku
ale nie wiem czy przy -30 mm będzie jakiś efekt
a na gwint mnie nie stać
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Mar 15, 2009 10:56   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
muzyczny_rover 



Dołączył: 04 Mar 2008
Posty: 349
Skąd: Piła



Wysłany: Nie Mar 15, 2009 11:01   

będzie ciut niżej, bardziej stabilnie.. twardo i pewnie nie kanapowo! jak ktoś tak nie lubi niech zostanie na standardzie :)
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Nie Mar 15, 2009 17:33   

to akurat wiem, tylko nie wiem czy będzie to widoczne że auto jest obniżone
muzyczny_rover, rzuć jakiś zestaw - 40 (amory i sprężyny) + rozpórka
nie wiem ile kasy musiałbym na to przeznaczyć
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
DawidNB 



Pomógł: 13 razy
Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 590
Skąd: Zabrze



Wysłany: Nie Mar 15, 2009 17:46   

jasiu87 napisał/a:
A ja tam oglądałem TVN TURBO i powiedzieli że niezależni w jakim samochodzie wymienia się same sprężyny to nic nie dają a wręcz może być to niebezpieczne, dlatego należy również wymieniać do tych sprężyn amortyzatory :P


pewnie gadał to pan instruktor z Jazdy polskiej
fakt autorytet jak po... a nie będę kończył bo szkoda słów. :rotfl:
_________________
D-4D + Ubot 520xl
 
 
muzyczny_rover 



Dołączył: 04 Mar 2008
Posty: 349
Skąd: Piła



Wysłany: Nie Mar 15, 2009 18:47   

Ciufcia napisał/a:

muzyczny_rover, rzuć jakiś zestaw - 40 (amory i sprężyny) + rozpórka
nie wiem ile kasy musiałbym na to przeznaczyć


a dokładniej ? to co mam zrobić ?
Szukam w danym momencie jakiś sprężyn gdzieś -45 do -50 ..ale z tego co już ktoś napisał są tylko sprężyny do -35... ;/
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Pon Mar 16, 2009 00:09   

To poprostu kup sprezyny Xpower do MG ZR (-25) dostepne w PTP i wyjdzie Ci 55mm nizej niz oryginal. Amorki zostana te same i nie bedziesz mial zadnych problemow :wink:
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
muzyczny_rover 



Dołączył: 04 Mar 2008
Posty: 349
Skąd: Piła



Wysłany: Pon Mar 16, 2009 06:52   

rodi_, jak Ty to obliczyłeś ? skoro teraz mam amortyzatory i spreżyny (-30) od ZR160.
To sprężyny ( Xpower do MG ZR) -25 hmm wyszło 55 ?? :)

PS. Co to jest PTP ?
 
 
jasiu87
[Usunięty]






Wysłany: Pon Mar 16, 2009 12:33   

DawidNB, nie... właśnie nie... taki mechanik udzielał wywiadu w TURBO KAMERZE
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Pon Mar 16, 2009 13:05   

muzyczny_rover napisał/a:
rodi_, jak Ty to obliczyłeś ? skoro teraz mam amortyzatory i spreżyny (-30) od ZR160.
To sprężyny ( Xpower do MG ZR) -25 hmm wyszło 55 ?? :)

PS. Co to jest PTP ?


skoro MG ZR ma w serii -30 to nieseryjne -25 robia z seryjnych -55 :)
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
zouza 




Pomogła: 70 razy
Dołączyła: 24 Sie 2007
Posty: 1716
Skąd: Zabrze



Wysłany: Pon Mar 16, 2009 13:20   

michone, ale on jest obniżony seryjnie sprężynami, to tak jakbyś dodawał sprężyny do sprężyn i wyszło ci mniej. Jedne musisz zamienić na drugie nie? I nijak to się nie sumuje.

A lbo to do rodi_ :hmm: bo mam zamułe poniedziałkową i słabo chwytam ironię
_________________
Moje Maleństwo :serducha:
http://picasaweb.google.pl/zouza27/Roverek
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Pon Mar 16, 2009 13:30   

zouza napisał/a:
michone, ale on jest obniżony seryjnie sprężynami, to tak jakbyś dodawał sprężyny do sprężyn i wyszło ci mniej. Jedne musisz zamienić na drugie nie? I nijak to się nie sumuje.

A lbo to do rodi_ :hmm: bo mam zamułe poniedziałkową i słabo chwytam ironię


nie rozumiesz. To jest - 25mm do serii zr...

ZR ma -30mm do serii r25/r200....

Czyli suma sumarum jest -55 do serii r25/r200...

Nie wiem jak to inaczej wytlumaczyc. W ptp sa sprezyny ktore robia obnizaja zr o dodatkowe 25mm. Czyli montujac je do r 200 obnizamyo 55mm.

Idac Twoim tokiem myslenia sportowe sprezyny z ptp podnosily by ZR o5mm :D
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
zouza 




Pomogła: 70 razy
Dołączyła: 24 Sie 2007
Posty: 1716
Skąd: Zabrze



Wysłany: Pon Mar 16, 2009 13:50   

michone, ale ZR jest niższy od r200 właśnie przez sprężyny, jak zamontujesz je w r200 obniżą dokładnie tyle co w ZR czyli te 30mm. A czepiając się już nie pisałabym r200/25, bo 25 w serii jest wyżej zawieszona niż r200 w serii ;P
_________________
Moje Maleństwo :serducha:
http://picasaweb.google.pl/zouza27/Roverek
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Pon Mar 16, 2009 15:01   

To dziala dokladnie tak jak opisal to kolega michone :ok:
MG ZR jest nizej o 30mm od r200, wiec jesli obnizymy ZR o nastepne 25mm to juz bedzie o 55mm nizej niz r200. Wiec jesli kolega muzyczny_rover ma zestaw od ZR to wlasnie jest najlepsza opcja. A sprezyny sa tu , powodzenia w modowaniu
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
zouza 




Pomogła: 70 razy
Dołączyła: 24 Sie 2007
Posty: 1716
Skąd: Zabrze



Wysłany: Pon Mar 16, 2009 15:03   

Jest niżej, bo ma krótsze sprężyny :roll: jak zamienisz sprężyny na inne będzie niżej tyle ile nowe sprężyny.
_________________
Moje Maleństwo :serducha:
http://picasaweb.google.pl/zouza27/Roverek
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Pon Mar 16, 2009 15:09   

zouza napisał/a:
Jest niżej, bo ma krótsze sprężyny :roll: jak zamienisz sprężyny na inne będzie niżej tyle ile nowe sprężyny.

dokladnie, bedzie nizej o 25mm w stosunku do tego co ma teraz. Ale jesli porownamy to do seryjnej 200 to juz jest 55mm.
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
zouza 




Pomogła: 70 razy
Dołączyła: 24 Sie 2007
Posty: 1716
Skąd: Zabrze



Wysłany: Pon Mar 16, 2009 15:10   

Nie mam siły, ja skończyłam w tym temacie :roll:
_________________
Moje Maleństwo :serducha:
http://picasaweb.google.pl/zouza27/Roverek
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Pon Mar 16, 2009 15:19   

zouza ale co jest nie jasne w tym co napisalem?
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
zouza 




Pomogła: 70 razy
Dołączyła: 24 Sie 2007
Posty: 1716
Skąd: Zabrze



Wysłany: Pon Mar 16, 2009 15:24   

rodi_, nie zgadzam się z tobą, ale nie mam siły już tłumaczyć. Może ktoś inny potrafi jaśniej.
_________________
Moje Maleństwo :serducha:
http://picasaweb.google.pl/zouza27/Roverek
 
 
DawidNB 



Pomógł: 13 razy
Dołączył: 07 Sty 2008
Posty: 590
Skąd: Zabrze



Wysłany: Pon Mar 16, 2009 15:28   

michone napisał/a:
muzyczny_rover napisał/a:
rodi_, jak Ty to obliczyłeś ? skoro teraz mam amortyzatory i spreżyny (-30) od ZR160.
To sprężyny ( Xpower do MG ZR) -25 hmm wyszło 55 ?? :)

PS. Co to jest PTP ?


skoro MG ZR ma w serii -30 to nieseryjne -25 robia z seryjnych -55 :)


wytłumacz mi to jeszcze raz bo ja nic z tego nie rozumie

jakie nieseryjne -25 ?? ?
bo to jest -25 od serii nie ma czegoś takiego jak -30 - 25 tego się nie dodaje :roll:
_________________
D-4D + Ubot 520xl
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Pon Mar 16, 2009 15:31   

Poprostu sa sprezyny obnizajace 200, 25 ale sa tez sprezyny obnizajace MG ZR ktory juz jest przeciez nizszy. Jesli to nie jest jasne, to juz niewiem jak to tlumaczyc, rysowal nie bede :wink:
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów sprężyny Jamex
prośba
DawidNB Tuning mechaniczny 14 Sob Paź 29, 2011 17:53
Gość
Brak nowych postów obcięte sprężyny
mlodyjp Tuning mechaniczny 19 Pon Paź 13, 2008 20:08
kamil_luczak
Brak nowych postów Sprężyny JAMEX
gruby87 Tuning mechaniczny 2 Pon Cze 30, 2008 20:21
HaDeSsS
Brak nowych postów [R214Si '98] Sprężyny
keraj83 Tuning mechaniczny 9 Sro Kwi 15, 2009 11:51
fr0sch
Brak nowych postów [R 214 i ] Sprężyny JAMEX !! ( 339 zl )
najnowszy85 Tuning mechaniczny 128 Pią Wrz 26, 2008 01:17
ramzi_pl



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink