Pomogła: 70 razy Dołączyła: 24 Sie 2007 Posty: 1716 Skąd: Zabrze
Wysłany: Pon Mar 16, 2009 15:41
Jest niższy, bo ma krótsze sprężyny, założyłbyś mu sprężyny np od r25 to byłby zbliżony do r25, założysz mu sprężyny -25 będzie właśnie tyle niższy bo będziesz musiał wyciągnąć jego seryjne sprężyny czyli -35. Jest niższy właśnie z powodu swoich seryjnych sprężyn, ma je inne niż np r25.
wlasnie ze jest i to sa wlasnie te sprezyny do ktorych dalem link
tia to tak jak powiesz ze mg ma silnik 1.8 160hp a w roverze silnik 1.8 ma 120hp to nie znaczy ze jak do zwykłego założysz silnik 1.8 z mg będziesz miał 120 + 160.
ale to jest mój ostatni post w tym temacie bo widze ze nie ma co was przekonywać
No nic podepne się do tematu bo niema sensu zakładać następnego. Jeśli się nie zgadzacie pisać mi tu od razu.
Muszę wymienić sprężyny i amorki w moim r. Zdecydowałem się na jamex-y ( jedni są przekonani do nich inni nie - ja sam spróbuje), obniżają o 40 mm mi starczy.
Pytanie moje jestr następujące:
Jakie amorki kupić? Jakiej firmy najlepsze będą.
Tak, ale żeby je założyć musisz ściągnąć te co masz czyli te -35
ale te -25 są nizsze o 25mm od tych -35 czy to tak trudno pojąć??
Zrozumcie ze te -35mm to są standardowe sprezyny MG ZR.... I tak naprawde to tylko my je nazywamy -30/-35 bo defakto są nizsze ale od spreżyn r25!!
Czyli jak mamy sprezyny -25 dedykowane do MG ZR i -25 dedykwane do r25 to są calkiem inne sprezyny!!!
Zakładamy ze sprezyna w r25 standard ma 500mm... sprezyna standard w mg zr ma 470mm. Jesli mamy -25 dedykowane do mg zr to robi nam to 445mm. Roznica miedzy standardem r-25 a -25 ZR wynosi 500-445 czyli 55mm!!
Mozna to inaczej napisac te sprezyny są -25mm do MGZR i -55 do R25...
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
michone, a ja Ciebie w 100 % czaję !
Nie wiem czego nie można złapać tutaj...
no to ile kosztują takie perełki ? (w sensie sprężyny) bo na angielski sklepie to coś kolo 700-800 pln ? wychodzi ?
a macie gdzieś w Polskim sklepie ?
i czy ma ktoś te sprężyny założone w r200?
i w końcu czy jak założe takie sprężyny - nie będzie problemu z kołami 16 cali i oponami 205/50 r16 - ale to chyba wyjdzie ten sam wymiar co 195/55 r15....
e ja doleję oliwy .... ZR ma większe koła w serii niż R200/20, a to też ma znaczenie w "glebowaniu" auta seryjne koła w ZR są o 32mm wyższe niż seryjne koła w R200 więc podwyższają auto o 16mm
_________________ Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv Masz problem pisz na forum
e ja doleję oliwy .... ZR ma większe koła w serii niż R200/20, a to też ma znaczenie w "glebowaniu" auta seryjne koła w ZR są o 32mm wyższe niż seryjne koła w R200 więc podwyższają auto o 16mm
a co ma piernik do wiatraka
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
widzę ze mój temat wzbódził agresje i wojnę wśród uczestników forum dobra dajcie sobie spokój już każdy ma swoją wiedzę i tyle ja tylko pytałem co polecacie i tyle
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum