Forum Klubu ROVERki.pl :: [mg zr160] swap na 190hp
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[mg zr160] swap na 190hp
Autor Wiadomość
donmulanka 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 318
Skąd: Nowy Targ



Wysłany: Wto Mar 03, 2009 18:56   [mg zr160] swap na 190hp

Jak w temacie, ostatnio ogladam filmiki i widze zeswapowane mg zr 160 na 190 :) i pytanie jak to zrobić? bo przecierz wydechu w zr juz nie ma sensu zmieniac bo seryjnie jest konkretny i sportowy czyli wychodzi na to ze dolot? wałki? i co jeszcze? zeby podnieść na 190 hp:) i to juz nieźle ciągnie :)

prześliczne MG'ki :)
http://www.youtube.com/wa...feature=related
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Mar 03, 2009 18:56   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
hoosar 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Cze 2007
Posty: 71
Skąd: Zielonka



Wysłany: Wto Mar 03, 2009 19:13   

Pewnie chodzi o silniki VHPD (K-seria 1.8 z m.in. glowica VVC, ale 'normalnymi' walkami), montowane chyba seryjnie w caterhamach, czy lotusach.

[ Dodano: Wto Mar 03, 2009 19:14 ]
http://www.ptp-ltd.co.uk/...trip_engine.htm - cos takiego ;]
 
 
donmulanka 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 318
Skąd: Nowy Targ



Wysłany: Wto Mar 03, 2009 19:27   

świetna sprawa:) ale drogi ten silniczek :) |
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Wto Mar 03, 2009 19:40   

http://kengine.dvapower.com/
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Wto Mar 03, 2009 19:44   

donmulanka napisał/a:
Jak w temacie, ostatnio ogladam filmiki i widze zeswapowane mg zr 160 na 190 :) i pytanie jak to zrobić? bo przecierz wydechu w zr juz nie ma sensu zmieniac bo seryjnie jest konkretny i sportowy czyli wychodzi na to ze dolot? wałki? i co jeszcze? zeby podnieść na 190 hp:) i to juz nieźle ciągnie

Wydech w ZR 160 jest konkretny ale musi spełniać siakieś tam normy odnośnie hałasu i emisji... PTP oferuje zestaw: wydech Janspeed (kolektor, sportowy kat, rura i końcowy) + dolot ITG Maxogen obiecując 180 koni. Do tego zawsze można dołożyć wydechowy wałek Pipercams, zrobić porting i polerowanie głowicy i zostając z VVC powinno być >180. Inna sprawa że silniczek 190 ma zakute tłoki a standardowy VVC nie, więc może się to odbić na żywotności trochę... :(

[ Dodano: Wto Mar 03, 2009 19:46 ]
Właściwie to zakuty jest cały, a nie tylko tłoki...
 
 
Konrad_Zr160
[Usunięty]






Wysłany: Sro Mar 04, 2009 01:33   

Zapewne masz na mysli silnik:

http://www.team-st-george.co.uk/cars.htm

http://www.youtube.com/wa...re=channel_page

NAAAAAAAAAAJS

Zobacz jaka to jest rzezba i co zostalo z oryginalu ;) koszt zrobienia takiego silnika niestety przystepny nie jest.

Przy walkach wiecej jak 260 trzeba pamietac tez o elastycznosci. Bedzie nikla to generalnie jedzie od 6 tysi albo nie jedzie wogole. To juz jest auto do sportu.

Oprocz rzeczy, które mowi marcinmarcin pozostaje ITB, lekkie kolka rozrzadu, zabawa w wydmuszki, lekkie kolo zamachowe, szpera... Warto pochylic sie tez nad mapa paliwa, wystrojeniem silnika.

Marcin nie pekaj on jest zakuty bo ma 190 ze 120 koni ;) Ty masz latwiej ;) 175-180 zrobisz ;) wiecej to jak moze zobacze na papierze to uwierze....
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sro Mar 04, 2009 10:31   

Takie male ALE. w Lotusach w mocniejszych wersjach byl montowany silnik z Toyoty, a nie Rovera :]
 
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Sro Mar 04, 2009 10:45   

Na stronce od kolegi michone jest wszystko ladnie opisane. Standardowe graty(tloki) max 160KM, wersja VVC ale tylko ta 160KM wytrzyma max 180- 190KM. Nie ma co cudowac wiecej bez zakuwania dolu. Dobry jest ten 1.6 200KM, ale tam juz za duzo roboty :wink:
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
Konrad_Zr160
[Usunięty]






Wysłany: Sro Mar 04, 2009 11:16   

kamil_luczak napisał/a:
Takie male ALE. w Lotusach w mocniejszych wersjach byl montowany silnik z Toyoty, a nie Rovera :]


Nie jest to prawda przeszli na niego dopiero znacznie pozniej w exige. 1.8 vvtli taki sam jak w TS. Najpierw wszystko smigalo na k series ;) I teraz zagadka dlaczego nie zdecydowali sie na K20 hondy???
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sro Mar 04, 2009 12:21   

Bo z UK do Japoni jest dalej niz z UK do UK ;)
 
 
 
Konrad_Zr160
[Usunięty]






Wysłany: Sro Mar 04, 2009 13:32   

Brawo wygrał Pan bon towarowy do zrealizowania w sklepach SPOŁEM.
 
 
kamil_luczak 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Posty: 567
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sro Mar 04, 2009 19:25   

a moge go zamienic na piesza wycieczke do domu?:P
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów X-Power do MG ZR160
adik7891 Tuning mechaniczny 0 Sob Sie 19, 2017 17:49
adik7891
Brak nowych postów [MG ZR160]chip?
scorpion Tuning mechaniczny 48 Nie Lip 03, 2011 14:38
Markzo
Brak nowych postów [zr160] Turbo czy Kompresor
Adam160 Tuning mechaniczny 6 Pon Lip 25, 2011 09:34
Kozik
Brak nowych postów MG ZR160 mała prędkość maksymalna?
donmulanka Tuning mechaniczny 119 Nie Kwi 01, 2012 22:53
Kozik
Brak nowych postów ZR160 vs Audi 1.8T vs Honda VTEC vs Ford Probe
piter34 Tuning mechaniczny 127 Pon Mar 17, 2008 23:18
HaDeSsS



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink