Forum Klubu ROVERki.pl :: [R220 Coupe] Jakie wieksze hamulce?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R220 Coupe] Jakie wieksze hamulce?
Autor Wiadomość
Martti 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 26
Skąd: Legionowo



Wysłany: Pon Mar 23, 2009 15:35   [R220 Coupe] Jakie wieksze hamulce?
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995

Witam,
chcialbym poprawic hamowanie w moim Tomciu, czytalem, ze pasuja do niego
zaciski i tarcze z jakiegos MG.
Ktos przyblizylby mi temat? Pasuja p'n'p czy trzeba rzezbic?
Moze z jakiejs hondziawki pedejda?
A moze nie ma sensu bawic sie w wieksze?

pozdrawiam,

Martti
Ostatnio zmieniony przez tronsek Czw Lis 03, 2011 17:36, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Mar 23, 2009 15:35   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Mar 23, 2009 21:47   

282mm z MG ZR??
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Martti 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 26
Skąd: Legionowo



Wysłany: Pon Mar 23, 2009 22:37   

Tez tak mi sie wydaje,
ale wlasnie wydaje....
ktos montowal?
Rozumiem, ze tarcze, jazma i zaciski
ale jest rzezba, czy pasuje p'n'p?
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Mar 24, 2009 07:21   

raczej pnp bo Zr to ewolucja 200 a z 200 do Tocmata raczej wsio pasuje. Rozstaw śrub jest taki sam w ZR i w Coupe, wydaje mi się, że chyba będa pasować. Może sprawdź sobie w Rave?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
mpg 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 11 Sty 2007
Posty: 99
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Mar 24, 2009 08:30   

Na angielskim forum czytałem, że świetna kombinacja to tarcze od ZS (282 mm), a zaciski, jarzma, klocki od 600Ti (lub od innej 600-ki z tarczami 282 mm). Trzeba tylko zastosować 1,5-2 mm podkładki do zacisków i ewentualnie dystanse 8-10 mm na niektóre felgi 15".
Ale to tylko teoria, ja się nie znam. :)

Aha, te jarzma i zaciski występują też w Hondach Accord, Legend, Prelude (wszystko wersje 282).
_________________
Pozdrawiam, Marcin
był: 216Si '97 Tahiti Blue
Ostatnio zmieniony przez mpg Wto Mar 24, 2009 08:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Konix 



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 473
Skąd: Katowice



Wysłany: Wto Mar 24, 2009 08:35   

Są bardzo ładne zestawy hamulców, ale 1500 funtów najtańsze 310 mm.
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Wto Mar 24, 2009 10:20   

No ja u siebie zalozylem nie dawno 282mm zestaw z ZS. Tarcze EBC Turbo Grove i klocki Green Stuff i powiem ze hamowanie poprawilo sie i to bardzo. Jesli chodzi o koszta to tarcze i klocki 200E, a zaciski kompletne kupilem w Polsce za 200 zl. Tylko pamietajcie ze do tego zestawu to min 15" felgi, u mnie zostalo jakies 5mm luzu miedzy zaciskiem a felga.
Powodzenia
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
Rhos 




Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 201
Skąd: Warszawa

Rover Coupe

Wysłany: Nie Paź 16, 2011 22:33   

odswiezam temat:)
z ktorych hond dokladnie pasuja zaciski?z kazdej ktora ma 2 tloczkowe i tarcze 282mm?
slyszalem ze z legend,ale nei wiem dokladnei z ktorej generacji.
bede wdzieczny za podpowiedzi jak taki zestaw skompletowac,bo poki co moj Tomcio szybciej by hamowal jakbym nogami sie o asfalt zaparl:P
 
 
Borowa 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 158
Skąd: Kraków

Rover Coupe

Wysłany: Sro Paź 19, 2011 00:33   

Ja jedyne co u siebie robiłem to założyłem tarcze i klocki Brembo i Ferodo. Tych firm przedstawiać nie trzeba. :) Tanio to nie wyszło bo tarcze takie to rzadkośc w Polsce, ale jakośc obłedna :D
 
 
 
desperado67 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 177
Skąd: Bradford



Wysłany: Sro Paź 19, 2011 04:25   

Borowa napisał/a:
Ja jedyne co u siebie robiłem to założyłem tarcze i klocki Brembo i Ferodo. Tych firm przedstawiać nie trzeba. :) Tanio to nie wyszło bo tarcze takie to rzadkośc w Polsce, ale jakośc obłedna :D

Pisząc o obłędnej jakości myśle że nie hamowania, bo ta się nie zmieni jeśli masz oryginalne zaciski.
_________________
desperado67
 
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Sro Paź 19, 2011 07:48   

Borowa napisał/a:
Ja jedyne co u siebie robiłem to założyłem tarcze i klocki Brembo i Ferodo. Tych firm przedstawiać nie trzeba. :) Tanio to nie wyszło bo tarcze takie to rzadkośc w Polsce, ale jakośc obłedna :D


:)

Faktycznie rzadkość skoro nawet są w Polsce produkowane... niestety z jakością Brembo, które znamy (właściwie znaliśmy) ma niewiele wspólnego.
 
 
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1525
Skąd: Lublin



Wysłany: Sro Paź 19, 2011 13:58   

A ATE? Chyba robi niezłe tarcze, choć nie wiem czy to poziom ten który rozpatrujecie.

Ja założyłem z tyłu ATE i klocki Lucasa.
Chyba mogę polecić - bo problemów z nimi nie mam i nic nie piszczy.

Ale jeżdżę spokojnie.Hamowania nie oceniam, bo co prawda hamuje bardzo dobrze, ale nie mam pojęcia co mam zamontowane z przodu :)

Zaciski najlepiej zregenerować, chyba że już całkiem padły.
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Sro Paź 19, 2011 15:12   

sobrus napisał/a:
A ATE?


Ja jeżdżę na klockach ferodo które dużo mocniej nagrzewają tarcze i ATE pogięły mi się bardzo szybko. Do klocków ferodo w tym momencie używam tarcz mikoda i nie zauwazyłem żeby się pogięły.

Jeżdżę w większości spokojnie ale zdarza mi się jazda agresywna ;)
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Rhos 




Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 201
Skąd: Warszawa

Rover Coupe

Wysłany: Sro Paź 19, 2011 15:22   

odbieglismy troche chyba od tematu:)
nie chodzi o to zeby je naprawic tylko poprawic:)
zastanawiam sie nad operacja przelozenia calych hamulcow z piastami,jarzmami itd z hondy integry type r,wersja japonska,tam jest 4x114,3 rozstaw srub.to sie w ogole uda?w dobrej cenie mam komplet na obie osie do wziecia...
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Paź 19, 2011 16:50   

Rhos napisał/a:
odbieglismy troche chyba od tematu:)
nie chodzi o to zeby je naprawic tylko poprawic:)
zastanawiam sie nad operacja przelozenia calych hamulcow z piastami,jarzmami itd z hondy integry type r,wersja japonska,tam jest 4x114,3 rozstaw srub.to sie w ogole uda?w dobrej cenie mam komplet na obie osie do wziecia...


przełozyc to pewnie i przełozysz tylko co z felgami? lepiej zadzwon tu

http://allegro.pl/honda-l...1885642255.html bo to wygląda na 2 tłoczkowe :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Rhos 




Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 201
Skąd: Warszawa

Rover Coupe

Wysłany: Sro Paź 19, 2011 18:44   

wnioskujesz po zbitej lampie czy mailu zaczynajacym sie od "buzia":P?
dwutloczkowe to sa tu:
http://allegro.pl/zaciski...1855895112.html

tylko ja w podobnej cenie moge miec calosc, wlacznie z klockami i tarczami na przod/tyl, a tu nie wiem czy chociaz jarzma dostane w cenie...do tych dwutloczkowych idzie pozniej tarcza od zs/zr?np taka:
http://allegro.pl/tarcze-...1872672947.html
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Paź 19, 2011 19:53   

Rhos napisał/a:
wnioskujesz po zbitej lampie czy mailu zaczynajacym sie od "buzia":P?


głownie po tym :) model i rocznik ma takie same...

Rhos napisał/a:

dwutloczkowe to sa tu:
http://allegro.pl/zaciski...1855895112.html

to są pod tarcze 282mm ale nie 2 tłoczkowe tylko jedno do tego z mniejszym klockiem takim jak w MG ZR160...

Rhos napisał/a:

tylko ja w podobnej cenie moge miec calosc, wlacznie z klockami i tarczami na przod/tyl, a tu nie wiem czy chociaz jarzma dostane w cenie...do tych dwutloczkowych idzie pozniej tarcza od zs/zr?np taka:
http://allegro.pl/tarcze-...1872672947.html


no tak ale nie znam nikogo kto robił by taki swap wiec czy to będzie P&P hgw? do tego używane klocki tarcze :/ trochę kaszanka...

te z linka dokładnie takie jak trzeba i <wow> jak cena?
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Rhos 




Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 201
Skąd: Warszawa

Rover Coupe

Wysłany: Sro Paź 19, 2011 20:09   

w sensie ze te z legend co wrzuciles?a pytalem z ktorej generacji legenda,grzecznie pytalem:P
200zl za sztuke to dobra cena?za sam zacisk?nie wydaje mnie sie:) aczkolwiek jak nei bedzie innej opcji t oco poradze,bezpieczenstwo przede wszystkim.pytanie tylko czy one beda dzialac...
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Paź 19, 2011 20:49   

Rhos napisał/a:
w sensie ze te z legend co wrzuciles?a pytalem z ktorej generacji legenda,grzecznie pytalem:P
200zl za sztuke to dobra cena?za sam zacisk?nie wydaje mnie sie:) aczkolwiek jak nei bedzie innej opcji t oco poradze,bezpieczenstwo przede wszystkim.pytanie tylko czy one beda dzialac...


nie pamiętałem tak na szybko :) sprawdziłem dopiero po klockach... zwykle komplety chodzą po 500pln... czemu miały by nie działać :p
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Rhos 




Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 201
Skąd: Warszawa

Rover Coupe

Wysłany: Sro Paź 19, 2011 20:55   

bo typ ma 19 negatywow i 5 neutrali?
nie wiem skad wniosek ze chodza,jak ich nie ma na allegro prawie wcale:P
a z tej starszej nie podejda?ktos sie orientuje czy tam byl 1-tloczek czy wiecej?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: [r216] kupie zderzak coupe
filipo1992 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
13 Czw Mar 02, 2017 12:10
filipo1992
Brak nowych postów [R216 Coupe] - Hamulce, Centralny zamek, ECU
slax Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
16 Sro Wrz 11, 2013 21:56
Wojtek88
Brak nowych postów [r216 coupe 97'] Przegląd hamulce - siła hamowania
Vesper416 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
8 Pią Paź 22, 2010 20:10
keczu
Brak nowych postów [R220] Coupe '94 Pytania co do silnika
cycu Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
14 Pią Lis 21, 2008 12:15
cycu
Brak nowych postów [r220 coupe] Kierownica z MG TF do Kanciaka
dobryziom Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
11 Pon Sie 16, 2010 10:02
shilus82



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink