Forum Klubu ROVERki.pl :: Predyspozycje tuningowe ZR 2.0 TDI
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Predyspozycje tuningowe ZR 2.0 TDI
Autor Wiadomość
adil
[Usunięty]






Wysłany: Pią Kwi 03, 2009 17:23   Predyspozycje tuningowe ZR 2.0 TDI

Witam.
Mam kilka pytań. Otóż:
Jakie mechaniczne predyspozycje tuningowe ma MG ZR 2.0TDI. Jakie znacie sposoby na dodanie kilku koni naszemu małemu cacku?
Docelowa paliwożerność nie ma większego znaczenia. Ważny jest napęd - dieslowy - nie benzyna.
Pozdrawiam. Laik.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Kwi 03, 2009 17:23   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Pią Kwi 03, 2009 21:07   

adil, chyba w wypadku iDT w ZR chip tuning będzie najodpowiedniejszy. :wink:
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
DANTE79R 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 614
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Wto Maj 19, 2009 20:52   

MG ZR jest sam w sobie piękny, ja bym nic nie zmieniał, proponuję chipa wgrać jak kolega wyżej. Pozdrawiam
_________________
Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover :) Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy ;)
 
 
 
michu1123 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 147
Skąd: Środa Wlkp.

Rover 400

Wysłany: Wto Maj 19, 2009 21:26   

Witam
Ja bym proponował coś z kategorii większe turbo. Ja się przymierzam do zainstalowania w moim R 420 SD turbinki od Merca Sprintera 2.9 CDI gdzie A/R Compresora wynosi 51. A w moim R tylko 42 (dodatkowo większe IC). Bardzo ciekawe artykuły są na angielskim forum. Tam kolesie wyciągają po 150 Koników :wink:
Tu jest przykład montażu FMIC http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=252397
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Wto Maj 19, 2009 21:27   

oj w iTD to chyba nie warto cokolwiek kombinować - ostanie wypusty tych silników były również w wersji 115KM - ingerencja w mapy wtrysków za pewne możliwa ale nie wiem czy ktokolwiek to przerabiał - na forum niektórzy mieli tylko takie plany i nie wiem jak się skończyły (czy w ogóle doszły do skutku)

Jest za to na forum w tym dziale temat "tuning SDi za 7zł" -czy jakoś tak - warto poczytać tania alternatywa dla chip tuningu
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Wto Maj 19, 2009 21:35   

Marrkus, ale nie w IDT, tylko w SDI, a tu niestety jest różnica, tutaj się tego nie zrobi.
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Maj 19, 2009 22:24   

Tiger ma większy IC, podniesione ciśnienie na ok 1,5bara i podobno jeździ to jak wściekłe ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
michu1123 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 147
Skąd: Środa Wlkp.

Rover 400

Wysłany: Wto Maj 19, 2009 22:34   

Markzo napisał/a:
Tiger ma większy IC, podniesione ciśnienie na ok 1,5bara i podobno jeździ to jak wściekłe ;)

Tylko przy takim ciśnieniu w fabrycznej turbinie to długo nie pojeździ. Max dla turbin GT1549 to 1.2 bara. Chyba że ma inną turbinkę ?
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Maj 19, 2009 22:38   

Jeździ już bardzo długo i nic się z furką nie dzieje ;) nie wiem jakie ma turbo...wal na pw do niego ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Sro Maj 20, 2009 07:16   

Rowan napisał/a:
Marrkus, ale nie w IDT, tylko w SDI, a tu niestety jest różnica, tutaj się tego nie zrobi.


ALe z tego co mi wiadomo to główna różnica pomiędzy tymi silnikami to pompa wtryskowa - a całe sterowanie silnikiem chyba pozostało bez większych zmian. Nie będę udawał znawcy ale tak mi się wydawało że oba silniki to ta sama L-seria tyle że z nieco zmienionym osprzętem
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Maj 20, 2009 09:58   

no w iDT już rezystorkiem nie oszukasz kompa (a przynajmniej nic o tym nie wiem) właśnei dlatego, że różnią się osprzętem ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Sro Maj 20, 2009 14:02   

tak sobie cyztam i czytam ... ;)

znam jedna osobe, ktora sie podjela modyfikacji turbiny , dalo to kolo 150 km, smiga na PG1 i bylo ok, po 3 miesiacach. niestety kolega sie wogole nie udziela na forum O_o

mod IC troche rzezby jest, ale efekt powinno to jakis dac ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Maj 20, 2009 14:58   

Maniaq nie wiem czy tak dużo rzeźby z tym IC....u Tigera nie wyglądało to na coś trudnego :wink: jak będzie spot w niedziele i Tiger będzie to cykne fotki silnika i może jakas jazda próbna... :twisted:
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Czw Maj 21, 2009 00:19   

tylko ze jego IC jest w miejcu fabrycznego ;) a to jzu roznica , ja mowie o tych z forum MG - koledzy wyprowadzali IC wiekszych rozmiarow w zderzak ;) a to juz troche rzezby z doprowadzeniem przewodow .

zabawa ze snmiglem, to tez $ generaleni trzeba miec glowe zeby to robic ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
marcinZG 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 320
Skąd: Zielona Góra

Rover 45

Wysłany: Pią Cze 05, 2009 02:45   

Marrkus napisał/a:
oj w iTD to chyba nie warto cokolwiek kombinować - ostanie wypusty tych silników były również w wersji 115KM


Przy okazji tego tematu...
Czy ktos moze mi powiedziec czym dokladnie roznily sie fabryczne 101KM i 115KM?
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Pią Cze 05, 2009 10:03   

chyba tylko programem kompa...
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
NITRO 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 25
Skąd: Gostyń



Wysłany: Czw Cze 18, 2009 11:15   

witam mam okazje zakupic kompa od wersji 115KM ale czy sam komp cos da ? chcialem jeszcze zwiekszyc cisnienie na turbo i zalozyc wiekszy IC !!
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Czw Cze 18, 2009 22:45   

podpytaj moze na prv kolege MR bo sie tu rzadko ucziela, on przerabial temat kompa od zr-a w 45 ;) napisze dokladnie co i jak.

a co do IC i cisnienia turbo jak to chcesz rozwiazac?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
NITRO 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Cze 2009
Posty: 25
Skąd: Gostyń



Wysłany: Czw Cze 18, 2009 23:43   

IC chcialem dac wiekszego w zderzak przed chlodnice bo jest duzo miejsca tylko niewiem od czego ?? a cisnienie na turbo to widzialem w jednym temacie jak w 200 zwiekszali na 1.2 bara i chyba z kompem od mg cos to powinno dac ??
 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Pią Cze 19, 2009 00:08   

troszeczke mylisz silniki ;) 200 to inan bajka :D

idt to nie sdi :) tutaj nei oszukasz kompa rezystorkiem, nie podkrecisz srubek itp ;)


IC mozesz poogladac na angielskim forum, albo np. na ostatnim zlocie kolega firq pokazywal to u siebie :D tylko ze znow w 200 ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 25] Predyspozycje tuningowe
VanOrtega Tuning mechaniczny 5 Czw Sty 13, 2011 08:36
rovek
Brak nowych postów [R25, R45 idt L-seria] Chipy Tuningowe
Ktoś jest chętny ??
Remigiusz Tuning mechaniczny 19 Czw Cze 24, 2010 16:36
Remigiusz
Brak nowych postów Rover 200 Zmiana Tarcz na tuningowe
Chakus Tuning mechaniczny 3 Nie Lip 30, 2017 10:54
bociannielot



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink