Forum Klubu ROVERki.pl :: [1.4 16v Poldorover 95r] Chyba problem z ładowaniem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kasjopea
Pią Lis 19, 2010 19:20
[1.4 16v Poldorover 95r] Chyba problem z ładowaniem
Autor Wiadomość
szakal_wawa
[Usunięty]






  Wysłany: Wto Kwi 07, 2009 18:04   [1.4 16v Poldorover 95r] Chyba problem z ładowaniem

Witam

Czy ktoś wie jakie powinno być ładowanie na wolnych obrotach w poldoroverze ... To jest 1.4 16v ... Bo zmierzyłem i na wolnych obrotach trzyma mi 13,30 - 13,45 ,a jak włączę wszystkie świetła to spada do 12,60 ... O włączeniu radia już nie wspominam ... bo wtedy to czasami jest dużo poniżej 12 ... Może ktoś pomoże ...

Dziękuję
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Kwi 07, 2009 18:04   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
se7en86 




Pomógł: 24 razy
Dołączył: 12 Lip 2008
Posty: 357
Skąd: Siedlce



Wysłany: Wto Kwi 07, 2009 19:55   

Jeżeli masz ładowanie na luzie na wolnych obrotach ponad 13 to jest bardzo dobrze. Wiadomo, że jak małe obroty a dużo zasilania się bierze to spada. Gdy podnosisz obroty ładowanie wzrasta i jest ok. Wiec nie masz czym się martwić. Wszystko jest ok.

P.S. Jeżeli ładuje i nie ma żadnych oznak padania to nie ma co się martwić. Jeżeli przestanie ładować, trzeba będzie zmienić szczotki.
Ostatnio zmieniony przez se7en86 Wto Kwi 07, 2009 19:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10928
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Wto Kwi 07, 2009 19:55   

sprawdź najpierw akumulator na wyłączonym silniku (i wszystkim innym). jeśli napiecie na samym akumulatorze jest bliskie 12V to wypadałoby go podładować...
jeśli jest ok to posprawdzaj wszystkie połączenia i jak już wszystko będzie ok to wymień regulator napięcia :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
dex88 



Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 10
Skąd: Wieś



Wysłany: Wto Kwi 07, 2009 20:37   

Ładowanie powinno cały czas wachać sie w okolicach 14V im mniej spada pod obciążeniem tym lepiej.

[ Dodano: Wto Kwi 07, 2009 21:38 ]
zobacz na szczotki może to przez nie jest taki problem jeżele nie to zakup jakąś używke na allegro bo nowe po 100zł są nic nie warte!
 
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Wto Kwi 07, 2009 20:44   

W poldasie musi być powyżej 14V zawsze nawet jak włączysz wszystko w moim minimalne napięcie na wolnych obrotach 14,1V mam stare szczotki (ok 8 lat) alternator naprawiałem właśnie 8 lat temu wymieniałem diody mocy te duże
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
szakal_wawa
[Usunięty]






Wysłany: Wto Kwi 07, 2009 21:47   

Akumulator nowy ... na nie pracującym silniku trzyma 12,71 - 12,70 ... Alternator w zeszłym roku wymieniany był na drugi po regeneracj, bo na zeszłym jażyła się dioda na desce ... A jak sprawdzić czy to wina regulatora ... i czy jest on drogi i czy można go wymienić samemu ... bo pamiętam że przy zmianie alternatora trzeba było unieść silnik żeby go wyjąć bo nie chciał wyjść ...
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Wto Kwi 07, 2009 22:12   

Regulator jest razem ze szczotkami, nie unosiłem silnika do wyjęcia alternatora przecież tam jest miejsca jak w stodole. Szczotki wymieniam bez wyjmowania alternatora tyle że trzeba ostrożnie i delikatnie
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3642
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Wto Kwi 07, 2009 22:32   

dex88 napisał/a:
Ładowanie powinno cały czas wachać sie w okolicach 14V im mniej spada pod obciążeniem tym lepiej.


dokladnie

u mnie pod obciążeniem jest teraz cos kolo 13,8
wymienialem regulator i caly mostek pol roku temu,
za komplet zaplacilem chyba cos kolo 60 zl Unipoint
w lublinie

szakal_wawa napisał/a:
bo pamiętam że przy zmianie alternatora trzeba było unieść silnik żeby go wyjąć bo nie chciał wyjść ...


popros druga osobe zeby odciagala silnik, a Ty w tym czasie wyciagaj, tak robilismy z Sennem, tam niewiele brakuje
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Wto Kwi 07, 2009 22:53   

AndrewS napisał/a:
popros druga osobe zeby odciagala silnik, a Ty w tym czasie wyciagaj, tak robilismy z Sennem, tam niewiele brakuje

Ja zaparłem silnik breszką o nadkole i wyjąłem własnoręcznie
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
szakal_wawa
[Usunięty]






  Wysłany: Sro Kwi 08, 2009 10:35   

Czyli mam kupić regulator napięcia i szczotki ? ... i spróbować to jakoś wymienić ..
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Sro Kwi 08, 2009 10:46   

szczotki :arrow: regulator jest w szczotkach
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10928
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sro Kwi 08, 2009 10:57   

raczej szczotki w regulatorze ;)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Sro Kwi 08, 2009 10:58   

sTERYD napisał/a:
raczej szczotki w regulatorze

Dobrze prawi :mrgreen:
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
oprawca_1978 




Pomógł: 143 razy
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 1515
Skąd: Zegrze



Wysłany: Sro Kwi 08, 2009 16:46   

W Warszawie jest niedaleko Dworca Zachodniego,w al. Prymasa Tysiąclecia, hurtownia elektyczna, gdzie można kupić części do rozruszników i alternatorów. Gdy zmagałem się z alternatorem w moim leciwym polonezie, tam właśnie nabyłem regulator i prostownik kompletny. Za regulator dałem 45 PLN, za prostownik 40. Oryginały Lucasa. Stojany mieli po 80 PLN. Był to początek 2007 roku, czyli dwa latka z haczykiem.
_________________
Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
 
 
szakal_wawa
[Usunięty]






Wysłany: Sro Kwi 08, 2009 19:45   

OK ... postaram się tam jakoś podjechać w najbliższym czasie i zobaczę ... A na allegro udało mi się znaleźć cały za 40 zł ... żekomo sprawny tylko nie wiem jak długo ... Czyli kupuje ten regulator ...

[ Dodano: Sob Kwi 11, 2009 11:20 ]
Rozebrałem to wczoraj ... i problem tkwi w końcówce tej co wpina się w alternator ... jest poprostu w stanie fatalnym ... zacząłem w niej grzebać bo zaczeła się jarzyć dioda od ładowania ... Czy ktoś wie gdzie można dostać ten przewód ... całą wiązkę ... i gdzie jest jej drugi koniec ... No i czy da się samemu ją wymienić

Pozdrawiam

[ Dodano: Sob Kwi 11, 2009 11:27 ]
Przeczyściłem styki (nawet założyłem nowe) wina leży po stronie przewodu ... Poprostu jak się nim porusza to przerywa ... Tak jak by się gdzieś w środku pokruszył ...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Poldorover 1.4 95r] Problem z oknem
szakal_wawa Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 3 Pon Mar 30, 2009 19:58
Gość
Brak nowych postów [Poldorover - K16] Przepustnica
Wskazowki dot. rozbiorki i zbiorki :)
Eddek Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 5 Pią Cze 13, 2008 06:06
Eddek
Brak nowych postów [Poldorover 1,4 16V 95'] problemy z uruchomieniem
wojciod Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 3 Pią Kwi 18, 2008 22:00
piter34
Brak nowych postów [PoldoROVER 1.4] Nie można odpalić po HGF
MarcinRad Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 4 Czw Lut 28, 2008 08:29
AndrewS
Brak nowych postów [Poldorover 1.4 16V] Szarpie na zimnym silniku
Stingerek Inne (np. Polonez 1.4, MG Maestro, Rover SD1 itp.) 5 Sob Lis 19, 2011 01:13
Stingerek



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink