Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Witam
Jak w temacie. Od jakiegoś czasu powoli ubywało płynu, sprawdziłem sobie w pkt 7 diagnostyki i temp. podczas jazdy waha się przy ok 90 czyli ok ale podczas postoju albo jazdy w korku momentalnie rośnie do ok 115 i spod auta leje się woda.(wskaźnik na desce rozdzielczej po nagrzaniu silnika jest zawsze w poziomie)
Wszystko wskazuje na termostat nawet już go zakupiłem +rurki i przewód odpowietrzający jutro wizyta u mechanika.
Na co jeszcze zwrócić uwagę przy wymianie,czy jest przy tym dużo roboty??.
Boje się zadać te pytanie ale: jak się okaże że to nie termostat to CO??
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Gru 10, 2010 09:34, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Kwi 09, 2009 14:46 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Spali75, borykałem się z tym problemem i właśnie się zakończył
pierwsze to był termostat wymiana jeden dzień potem dwa dni mało ubywało układ się odpowietrzał niestety potem okazało się że nadal płyn ucieka i już myślałem że to uszczelka a tutaj jednak łatwa diagnoza dr.mariana zajrzał pod maskę po 30 min. jazdy i mówi że to nie uszczelka bo za bardzo wali płynem wiec latareczka i szuka okazała się chłodnica ponoć normalne w tym modelu że może się tak zdarzyć 200 zł urzywka i teraz jest ok jednakże spojrzał bym na wąż spod pojemnika od płynu tam czasami lubi sobie pociec z rurki która dochodzi od spodu do zbiornika.
no i oczywiście wymieniłem sobie korek na czarny
[ Dodano: Czw Kwi 09, 2009 16:53 ]
Spali75 napisał/a:
na wysokości kolektora
termostat
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum