Forum Klubu ROVERki.pl :: [R-All]HGF
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Paul
Pią Lis 19, 2010 22:56
[R-All]HGF

kilka pytań
Autor Wiadomość
Bari 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 69
Skąd: Gdańsk



Wysłany: Sro Kwi 15, 2009 20:56   [R-All]HGF

Witam,
Kilka pytań odnosnie HGF:

Czy silniki 2.5 V6 równiez cierpiały na HGF ?
Czy diesle (Land Roverowskie) oraz TD4 (BMW) tez miewały te przypadłość ?
Czy w silnikach 1.8 PB zostało to w którymś roku fabrycznie poprawione ? (tzn. czy np. modele Land roverów czy roverów np. z roku 2002 z silnikami 1.8 zostały fabrycznie poprawione i pozbawione błędu HGF ? Jesli nie to czy fabryka wogole poprawiala to,jeśli tak to w ktorym roku zaczely wychodzić modele z poprawionym fabrycznie HGF ? )
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Kwi 15, 2009 20:56   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Kwi 16, 2009 11:10   

Cytat:
Czy silniki 2.5 V6 równiez cierpiały na HGF ?

poza nielicznymi wyjątkami nie
Cytat:
Czy diesle (Land Roverowskie) oraz TD4 (BMW) tez miewały te przypadłość ?

poza nielicznymi wyjątkami nie ;)
Bari napisał/a:
Czy w silnikach 1.8 PB zostało to w którymś roku fabrycznie poprawione ? (tzn. czy np. modele Land roverów czy roverów np. z roku 2002 z silnikami 1.8 zostały fabrycznie poprawione i pozbawione błędu HGF ? Jesli nie to czy fabryka wogole poprawiala to,jeśli tak to w ktorym roku zaczely wychodzić modele z poprawionym fabrycznie HGF ? )

po 2000roku spadła znacząco ilośc HGF w serii K, ale nie oznacza to całkowitego wyeliminowania tej przypadłości. Statystyka z forum pewnie by potwierdziła owe spostrzeżenie :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Bari 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 69
Skąd: Gdańsk



Wysłany: Czw Kwi 16, 2009 12:38   

dzięki
 
 
Grbavica 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 35
Skąd: Krakow



Wysłany: Pią Kwi 17, 2009 23:01   

Witajcie,
ja mam R45 1,8 z 2002 roku i jakies 1,5 miesiaca temu robilem HGF
takze nie wiem czy nie mozna stwierdzic, ze za wiele sie zmienilo :wink:
_________________
Dopiero sie ucze, wybaczcie...
Pozdrawiam
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pią Kwi 17, 2009 23:15   

tak na prawdę uszczelka pod głowicą moze paść w każdym silniku. Obecnie zauważyłem objawy padu uszczelki w Ursusie C360 (z silnikiem ursusa) gdzie silnik jest na prawdę pancerny... jak się chce to wszystko można zepsuć :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2338



Wysłany: Pią Kwi 17, 2009 23:38   

...bo tak to drodzy ROVERianie z beszczelkami bywa,że czasem się poddają-niestety :(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink