Pomógł: 26 razy Dołączył: 09 Gru 2007 Posty: 587 Skąd: Civitas Kielcensis
Wysłany: Sob Kwi 25, 2009 18:11 [R200] Problem po zmianie silnika i skrzyni
Witam
Znow musze zasiegnac porady. Po calej operacji zmiany silnika i skrzyni na nowe fabrycznie, po odpaleniu tego silnika i jazdzie przez tydzien ujawnila sie kolejna usterka:
Podczas ruszania z 1. biegu zwlaszcza na wzniesieniu dodaje wiecej gazu i slychac takie szuranie jakby w prawym kole, obroty lekko szybciej ida w gore ale auto jedzie. Czasem podczas zmiany z 1 na 2 albo z 2 na 3 jak szybciej puszcze sprzeglo slychac bardzo mocny stuk. Jak powoli puszczam sprzeglo nic nie ma, samochod dobrze ciagnie na wyzszych bigach. Silnik i skrzynia nowe fabrycznie, sprzeglo i reszta rowniez, to wiec co to moze byc? Zle cos moglem z ojcem zlozyc jak zamienialismy kolo zamachowe? Sprzeglo niby 10cio letnie jak wszystko ale nigdy nie uzywane. W porownaniu do jazdy przed przekladka to sprzeglo nie bylo takie miekkie jak jest teraz ale nie wiem co tam mozna bylo zle zlozyc. Moze musi sie dotrzec? Jak uwazacie?
Dodam jeszcze, ze jadac na 3. oboroty kolo 3000 puszczam gaz, auto zwalnia, po chwili dodaje gwaltownie gazu i pojawia sie glosny stuk (przed chwila odkryte). Jak to zlikwidowac? Czy zmienic tarcze?
Ostatnio zmieniony przez ash Sob Kwi 25, 2009 20:16, w całości zmieniany 3 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sob Kwi 25, 2009 18:11 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 26 razy Dołączył: 09 Gru 2007 Posty: 587 Skąd: Civitas Kielcensis
Wysłany: Sob Kwi 25, 2009 18:20
Owszem, silnik, skrzynia oraz caly osprzet sprawia, ze auto jest jak nowe, pod warunkiem, ze zalozy sie wszystko jak nalezy oraz zmieni sie to co trzeba.
Nie offtopuj - twoj post nic nie wnosi do watku. Czasem trzeba umiec sie powstrzymac.
Pomógł: 26 razy Dołączył: 09 Gru 2007 Posty: 587 Skąd: Civitas Kielcensis
Wysłany: Sob Kwi 25, 2009 23:17
Owszem wiem, dostalem na niego gwarancje, wiec nie mam sie czego obawiac. Ale przeciez, nie bede bral na gwarancje sprzegla, ktore sam rozkrecalem aby zmienic kolo zamachowe, poza tym jest to ponad 10cio letni sprzet, wiec niektore rzeczy trzeba pozmieniac (np jak pasek rozrzadu). A przez ten watek chcialbym sie dowiedziec czy to bede musial rowniez zmienic tarcze, czy docisk czy cokolwiek innego
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum