akurat te bejce mi się nie podobają
ale skoro jesteśmy na forum R/MG to może coś z tej stajni
nie jest to V10, "tylko" marne V8, ale jest to mój ulubiony filmik z dźwiękiem wydechu (chodzi o ten drugi wydech od 55 sek.) i ilekroć chcę sobie coś fajnego posłuchać to sobie go odpalam
http://www.youtube.com/watch?v=kXd7LmHshHQ
_________________ moja historia motoryzacji: - Fiat Cinquecento; 700; - Fiat Punto 1.2 8V; - Fiat Bravo 1.2
16V; - MG ZR 160; - Golf V 2.0TDI; - Golf VI GTD
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
jak dla mnie tylko ta ostatnia e-mka daje rade...to gsi to jakis kukuruźnik/pierdziawka?
http://www.youtube.com/watch?v=l6nNkyJuqzc
jak masz jaja to poczujesz blusa...Hemi i wszystko jasne wolnossak, vałka, gaźnik....kiedyś kiedyś....4 gaźniki motocykolwe i ITB, do tego pełen przelot i będzie taka muzyka!
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Etam jak ja słyszę to ostatnie M5 e60 to mi się przypominają bajki z cartonnetwork i bajki z samochodami...
Ja zawsze wolałem taki warkot jak ma BMW M3 e36 a zwłaszcza wersja S50b32 ( ach te 6 przepustnic )
No i co widać w moim poście lobię taki lekki bulgot jak w M5 e39
Ale gusta są gusta
_________________ był od 13 Kwietnia Rover 220SD ...
moment..jakie 6 przepustnic w bmw?? chyba nie seryjnym... albo mi się wydaje, ale system 1 cylinder- 1 przepustnica to tzw ITB - individual throttle bodies i raczej nie występuje to w seryjnych autach. Z reguły używa się do tego gaźników motocyklowych i trąbek, które warunkują położenie mocy max. i momentu
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum