Forum Klubu ROVERki.pl :: [all kv6]czyszczenie kolektora dolotowego
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Paul
Pią Lis 19, 2010 22:56
[all kv6]czyszczenie kolektora dolotowego
Autor Wiadomość
KILLERMGZT190 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 44
Skąd: Luton



Wysłany: Sob Maj 16, 2009 22:16   [all kv6]czyszczenie kolektora dolotowego

Witam.Mam pytanie odnośnie czyszczenia kolektora dolotu.Jak dużo z tym zachodu?Na co zwrócić uwagę?Czy trzeba wymieniać jakieś uszczelki?Naczytałem się o tym całym vis i już sam nie wiem czy u mnie[mg zt190]jest wszystko w porządku czy nie.Do 3000 obrotów jest mułowate.Auto ma przejechane 150 tysięcy kilometrów.Poprzednio miałem mg zr160,zbierał się lepiej.Dzięki za podpowiedzi.
_________________
KILLERMGZT190
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Maj 16, 2009 22:16   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Nie Maj 17, 2009 08:28   

KILLERMGZT190 napisał/a:
Naczytałem się o tym całym vis i już sam nie wiem czy u mnie[mg zt190]jest wszystko w porządku czy nie
najpewniej sprawdżić kts-em lub innym sprzętem diagnostycznym
KILLERMGZT190 napisał/a:
Czy trzeba wymieniać jakieś uszczelki
procedura wymaga wymiany dużych oringów kolektora,ale nie wszyscy wymieniają i moim zdaniem nie zawsze to jest konieczne.
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
KILLERMGZT190 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 44
Skąd: Luton



Wysłany: Pon Maj 18, 2009 21:30   

A nie musi być T4?
_________________
KILLERMGZT190
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Wto Maj 19, 2009 08:01   

KILLERMGZT190 napisał/a:
A nie musi być T4?
do tego nie
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
KILLERMGZT190 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 44
Skąd: Luton



Wysłany: Wto Maj 19, 2009 09:22   

Dzięki.Któregoś dnia pojadę sprawdzić.
A z tym rozbieraniem,w dzień się wyrobię(jakby co)?
_________________
KILLERMGZT190
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Wto Maj 19, 2009 16:34   

tak, tylko po co ?.Może pomyliłeś z czyszczeniem dolotu przepustnicy bo tam się najpierw wytrąca olej.Trzeba zdjąć obudowę filtra powietrza i przewód gumowy idący do przepustnicy.Jak jest dużo oleju to pomyśleć o separatorze,odolejaczu.
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
KILLERMGZT190 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 44
Skąd: Luton



Wysłany: Wto Maj 19, 2009 21:05   

Spoko.W weekend sprawdzę co tam się dzieje.Pozdrawiam.
_________________
KILLERMGZT190
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [SDi iTD 200 400 25 45] Czyszczenie przepływki.
pgrad Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 55 Pon Lip 16, 2012 18:58
mathew
Brak nowych postów [R All] Czyszczenie filtra paliwa
ADI-mistrzu Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 7 Sro Gru 01, 2010 10:52
pistolet
Brak nowych postów [R - all] Czyszczenie jasnego kokpitu
czytałem o CIFie do skóry, a do plastików co?
erjot86 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 8 Sob Mar 14, 2009 18:47
etimark
Brak nowych postów Czyszczenie skóry CIFem
na przykładzie 827
blue827 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 58 Pią Lip 11, 2014 10:30
Pawkaz
Brak nowych postów [RAll] Czyszczenie zbiorniczka wyrównawczego
kezmanq Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 19 Wto Lut 19, 2013 23:57
AndrewS



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink