Wysłany: Sro Maj 20, 2009 22:59 [MG ZR 160] - takie tyk w silniku...
Nie chwaląc się, ale od wczoraj jestem pełnoprawnym posiadaczem Rovera MG ZR 160
Jeździ jak marzenie, pali tak jak powinien, no i ma wnętrze szyte na moją miarę, kolega Wild_weasel nie mieści się w fotel...
Roverek dostał wczoraj nowe oponki, bo semislicki były straszliwie zużyte. W czwartek za tydzień dostanie nowy olej, filtry, rozrząd, klocki i co tam jeszcze.
Pojawił się na razie jeden problem - na zimnym silniku - miga co jakiś czas żółta kontrolka z symbolem silnika (miga jakoś 10 sekund i znika, potem drugi raz, czasem trzeci)- francuski miałem przez 3 lata w szkole, ale nie rozumiem co to znaczy (instrukcja po francusku...). Silnik się rozgrzewa, kontrolka przestaje migać. Na zimnym silnik wyraźnie nie lubi niskich obrotów, pracuje równomiernie dopiero pow 2 tys. jak się rozgrzeje chodzi jak zegarek, poza takim małym przystankiem "na oddech" co jakieś 15 sekund - taką mała przerwę sobie robi, wspomniane "tyk"...
Czy ktoś spotkał się z takim przypadkiem?
Pozdrawiam,
Jędrzej
SPAMU¦
Wysłany: Sro Maj 20, 2009 22:59 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Check Engine świadczy o jakimś, może nawet dość poważnym błędzie. Jedź do PHJOWI, masz do niego rzut beretem a zdiagnozuje Ci autko na T4 za 80-100zł ZTCP
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 2 Skąd: Trzebinia
Wysłany: Czw Maj 21, 2009 21:27
JeD napisał/a:
Jeździ jak marzenie, pali tak jak powinien, no i ma wnętrze szyte na moją miarę, kolega Wild_weasel nie mieści się w fotel...
co do przestronności MG ZR- czy jest to bardzo ciasne auto? W tej chwili mam Seicento i szlak mnie trafia. Nie dość ze 2 osobowe to za kierownicą muszę być odsunięty do końca zeby byc prawidłowo ustawionym ale mimo tego czuje się bardzo ciasno
Konrad_Zr160 [Usunięty]
Wysłany: Czw Maj 21, 2009 21:34
Po pierwsze to absolutnie nie przekraczaj 2-3 tysiecy na zimnym silniku nigdy w tym aucie dopoki nie zlapie nominalnej temperatury - delikatnie z gazem - przypominam rowniez ze temp plynu chlodniczego to co widzisz niewiele ma wspolnego z temp. oleju, ktory grzeje sie wolniej. Pierwszy krok do uwalenia uszczelki to pranie na zimnym tych silnikow. Pozdr.
Witam, mi tez zapalila sie ta kontrolka, pojechalem do mechanika, podlaczylismy autko do kompa i pokazalo nam problem z katalizatorem i i skra na 4 cylindrze, chcielismy sprawdzic ta iskre i pozamienialismy swiece, i wtedy mi tez zaczela tak pukac, mysle ze mogl bys sprawdzic swiece, nie wiem odkrecic pozamieniac
Na moją miarę wnętrze ma MG ZT
Jeśli chcesz postawić autko na T4, to w Poznaniu ma (miał?) komputer użytkownik przemo285. tel. 698363760. (tzn. nie jest to osoba prywatna nieprowadząca działalności gospodarczej, lecz przedsiębiorca T4 odpłatnie ).
Może objawy ustąpią po wizycie w warsztacie w Puszczykowie (i ewentualnej wymianie świec i przewodów WN - masz taki zamiar?).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum