Forum Klubu ROVERki.pl :: [ R214 1.4 i 16v 95r ] Zmiana silnika
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[ R214 1.4 i 16v 95r ] Zmiana silnika
Autor Wiadomość
Angelus 



Dołączył: 27 Maj 2009
Posty: 1
Skąd: Mosty



  Wysłany: Sro Maj 27, 2009 19:24   [ R214 1.4 i 16v 95r ] Zmiana silnika

Zmiana silnika z [R214 1.4 16v 95r] na [Rover 1.6 16v 97r] mam problem z przyśpieszeniem samochód stał się mułowaty tak jak by otrzymywał za małą dawke poliwa. Prosze o pomoc
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Maj 27, 2009 19:24   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
oprawca_1978 




Pomógł: 143 razy
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 1515
Skąd: Zegrze



Wysłany: Sro Maj 27, 2009 19:31   

Ja mam taki silniczek w moim Poldoroverze. 1.4 MPI K-16 103 KM przy 6000 rpm, 127 Nm przy 5000 rpm, na gazie, oczywiście, II generacja.
Absolutnie nie narzekam na brak mocy tego silnika, choć register gazowni wkręciłem mu na maxa, aż sprężyna jego pozachodziła na siebie. Ciągnie gad bezproblemowo 160 km/h i więcej, ale jeżdżę nim normalnie nie więcej, jak 100, bo trzęsie się i lata po drodze jak paralityk.
Przebieg silnika teraz 162 i trochę kkm, ma trzynaście lat. Mam go od 68 kkm. Olej zmieniałem wcześniej co jakieś 20 kkm ale ostatni mam prawie od dwóch lat i mam na nim dowalone ponad 36 kkm. I działa jak złoto i nie zjada go zupełnie.
Instalacja paliwowa po dwóch latach agonii, padła definitywnie w listopadzie 2008.

Jeśli jest problem z dynamiką i osiągami silnika, to najpierw patrz na drożność układu zasilania silnika paliwem, potem czystość filtra powietrza i właściwy dolot powietrza do silnika.
Czyli - ciśnienie paliwa do sprawdzenia, działanie wtryskiwaczy, wymiana filtra paliwa i powietrza od razu polecałbym, do tego, sprawdzić drożność katalizatora i stan wydechu (może być rura uszkodzona, przygięta, itd..).
_________________
Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
 
 
wwekol 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 202
Skąd: Wrocław



Wysłany: Sro Maj 27, 2009 19:35   

a mam pytanie skrzynie biegów tez zmieniałeś?? bo jezeli jest ta oryginalna z 1,4 mimo ze jest identyczna to napewno ma inne przełożenie główne niz ta oryginalna z 1,6 i powinieneś miec duze przyspieszenia ale krótką max predkosc kdyz biegi sa krótkie jak na moc i moment 1,6
_________________
1,1 mały ale wariat;-) (2 mandaty za prędkość ;-Di jedna stłuczka (szajse);-)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R214] Poduszka silnika
bachu93 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
4 Wto Gru 20, 2011 21:26
bachu93
Brak nowych postów [R214 1.4 94r.] jaki olej do silnika??
timosek13 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
12 Sro Cze 24, 2009 21:52
cortex
Brak nowych postów [R214 GSI `93] Nierówna praca silnika.
Czy zapłon jest ok?
koles225 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
4 Sro Paź 03, 2007 23:11
AndrewS
Brak nowych postów [R214] Wstawienie silnika od [R220]
vol1986 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
2 Czw Mar 10, 2016 22:31
sTERYD
Brak nowych postów [R214] Problem z obrotami silnika!!!
bm192 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
9 Pią Gru 31, 2010 13:15
leszczu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink