Forum Klubu ROVERki.pl :: Dyskusja na temat działalności firmy Tomateam
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: piter34
Wto Mar 16, 2010 16:44
Dyskusja na temat działalności firmy Tomateam

Brak kontaktu do Tomiego, brak dziłalnosci sklepu tomateam
Autor Wiadomość
faecd 




Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2124
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Pon Maj 25, 2009 16:06   Dyskusja na temat działalności firmy Tomateam

Witajcie,

Czy ktos jest w stanie powiedziec co sie dzieje z Tomim i jego sklepem tomateam.pl?

Kolega zamowil uszczelniacze do R600 do skrzyni biegow, podobno tydzien temu zostaly wyslane, do dzis ani widu ani slychu

Ja z kolei w czwartek zamowilem cewke, kasa wplacona, maile wyslane, odezwalem sie nawet na forum, zalezalo mi na czasie by otrzymac cewke na poniedzialek. Dzwonie do Tomiego by sie dowiedziec co i jak z cewka a tu co...tel wylaczony.

Gdybym wiedzial, ze tomateam tak szwankuje to bym dolozyl te 30zl i juz dawno mial cewke zalozona:P
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Mar 16, 2010 13:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Maj 25, 2009 16:06   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
konrad2104 




Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 60
Skąd: Warszawa

Rover Cabriolet

Wysłany: Pon Maj 25, 2009 16:37   

Tomi przebudowuje biuro i magazyn. Myślę że trzeba się będzie wykazać odrobiną cierpliwośći. Pod koniec tygodnia wszystko powinno już działać..
 
 
 
SeevS 




Dołączył: 21 Sty 2009
Posty: 285
Skąd: Poznań



Wysłany: Pon Maj 25, 2009 17:45   

ja Już ponad tydzień czekam na swój termostat i ani widu ani słychu.
 
 
wild_weasel 




Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 807
Skąd: Poznań

Rover 200

Wysłany: Pon Maj 25, 2009 19:27   

No niestety, przykra sprawa. Też miałem takie przeboje z Tomateam :(
Rozumiem przebudowę sklepu (będzie działać lepiej :ok: ), reorganizację, przejściowe trudności, itd. i konieczność uzbrojenia się w cierpliwość. Ale w takiej sytuacji chyba uczciwiej powiedzieć "nie przyjmę od pana tego zamówienia, bo nie wiem kiedy będę mógł wysłać" niż przyjąć i zostawić klienta bez towaru i bez informacji. Tomateam działa (jeśli działa) sprawnie, i nagłe zaskoczenie klienta wyłączonym przez parę dni telefonem i kompletnym brakiem kontaktu nie jest przyjemne.
Absolutnie nie wątpię w uczciwość Tomiego, ale zazwyczaj zamawiając części nie chcemy oczekiwać nieokreśloną ilość dni...
_________________
It's all right...
 
 
 
faecd 




Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2124
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Pon Maj 25, 2009 19:47   

wild_weasel podzielam Twoje zadanie! Tez nie mam nic przeciwko kupowaniu od Tomiego, na forum rowniez pokazuje sie z dobrej strony piszac cenne uwagi. Jednak mysle, ze na stronie glownej powininna byc chociaz informacja, ze np do dn ktoregos tam zawiesza dzialalnosc.

Mnie naprawde zalezy na czasie bo furak stoi juz w miejscu (nie liczac holowan) chyba ponad 4 tyg bedzie:(
 
 
secio 




Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 387
Skąd: Ruda Śląska



Wysłany: Pon Maj 25, 2009 21:24   

No to mnie Panowie zasmucili, bo też właśnie zamówiłem migacze które ucierpiały po spotkaniu z kołami ciężarówki.
Jak ktos sie dowie, ze znowu sa 'dluzsze chwilowe problemy' to dajcie znac prosze w wątku.
 
 
 
Lechos 




Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 1792



Wysłany: Pon Maj 25, 2009 21:42   

a ja mam silnik rozbebeszony i tez czekam (kontakt byl do chwili zamowienia --- teraz zero odzewu)
 
 
 
Gonia 




Dołączyła: 28 Wrz 2001
Posty: 356
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Maj 26, 2009 19:55   

Chciałam serdecznie przeprosić wszystkich w moim i Tomiego imieniu. Firma, od której przejeliśmy magazyn zrobiła to z dwu tygodniowym opóźnieniem. Co sprawiło iż wszystkie plany wzięły w łeb. Mam nadzieje, że od 1 czerwca wszystko ruszy pełna parą. Zamówienia są realizowane z opóźnieniem ale wszystkie zostaną zrealizowane.

Jeszcze raz bardzo serdecznie przepraszamy za utrudnienia.

Pozdrawiam
Gonia (żona Tomiego)
 
 
 
Lechos 




Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 1792



Wysłany: Wto Maj 26, 2009 20:49   

no i d..a blada 2 tygodnie bez samochodu :/
Zwrot kasy wchodzi chyba w gre bo mi bryka potrzebna na wczoraj.
 
 
 
faecd 




Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2124
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Sro Maj 27, 2009 11:06   

Gonia z tym, ze kolega niby w zeszly poniedzialek mial przesylke wyslana, nic nie przyszlo jeszcze...2 tydzien leci.

Ja natomiast dostalem dzisiaj maila, ze wyslano przesylke...poczekam kilka dni mam nadzieje, ze nie tak jak ponad tydzien.

pozdrawiam
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Gonia 




Dołączyła: 28 Wrz 2001
Posty: 356
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sro Maj 27, 2009 13:48   

Jeżeli Mąż ( Tomi ) napisał iż paczka została wysłana, to na pewno tak się stało.


Pozdrawiam

Gonia
 
 
 
krzych 




Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 163
Skąd: Poznan-Irl



Wysłany: Sro Maj 27, 2009 14:17   

Sorry za to,ale zauwazylem ze na tym forum jest przynajmniej kontakt z TomaTeam,prosze o jakiegos maila na temat zamowienia nr.621-05-12.Sprawa jest naprawde pilna.Cierpliwosc jest cnota :roll: .Pozdrawiam zespol TomaTEAM.
 
 
faecd 




Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2124
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Sro Maj 27, 2009 15:51   

Gonia napisał/a:
to na pewno tak się stało
no to sie ciesze, mam nadzieje, ze dotrze jaknajszybciej.

To korzystajac z okazji zapytam o zamowienie kolegi (nie jest uzytkownikiem forum). Zamowienie nr 431-05-15 uszczelniacze skrzyni biegow, Rover 600, Szczecin.

Kolegi wysylka trwa juz od zeszlego poniedzialku, auto stoi rozbebeszone w warsztacie i nie wiadomo czy jak kolega zajedzie z uszczelniaczami czy nie policza mu "parkingowego" za to ze miejsce zajmuje!

Jezeli mozna prosze o kontakt z p.Adamem, ktory naprawde potrzebuje tych uszczelniaczy a nigdzie ich praktycznie nie mozna dostac.

Dziekuje i pozdrawiam.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Lechos 




Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 1792



Wysłany: Pią Maj 29, 2009 11:26   

Lechos napisał/a:
Zwrot kasy wchodzi chyba w gre bo mi bryka potrzebna na wczoraj.
No i na cale szczescie doszlo. Chcialem juz kupic czesci na miejscu a te bym sobie na choinke powiesil. Zamowienie lezalo bez realizacji bity tydzien a przesylka szla tylko 2 dni. Jak sie chce to mozna?
 
 
 
SeevS 




Dołączył: 21 Sty 2009
Posty: 285
Skąd: Poznań



Wysłany: Pią Maj 29, 2009 11:46   

To może ja też się tu przypomnę? Zamówienie 341-05-14

Zrealizowany przelew 14.05.2009
Dziś mamy 29.05.2009.

Przesyłki nadal nie ma.
 
 
Kebi
[Usunięty]






Wysłany: Pią Maj 29, 2009 12:24   

Gdyby mógł to odczytać właściciel sklepu i w sposób skuteczny zareagować !!

Zamówiłem uszczelniacze do Rovera 620Sdi 15 maja numer zamówienia: 431-05-15 samochód od 2 tygodni stoi w warsztacie bo na stronie było napisane że przesyłka będzie zrealizowana natychmiastowo bo towar dostępny na magazynie. Dziś mamy 29 maja żadnej przesyłki nie ma!!! a w warsztacie mi już zaczeli od 3 dni narzucać opłatę parkingową - 15zl za dobę. Jak w ogóle można tak traktować klienta... człowiek nie dość że zaufał i wpłacił pieniądze od razu na konto... to żadnego odezwu... w poniedziałek napisałem meila co z przesyłka... nie dostałem do tej pory żadnej odpowiedzi... codziennie próbuje się dodzwonić i nic....
Takie traktowanie klientów jest nieodpowiedzialne i świadczy o braku szacunku do nich dzięki którym istnieje Państwa sklep.



Proszę o skuteczne zareagować w stosunku do mojego zamówienia!!!!
 
 
zetes 




Dołączył: 11 Lut 2007
Posty: 559
Skąd: Turek

Rover 75

Wysłany: Pią Maj 29, 2009 12:57   

Gonia napisał/a:
Chciałam serdecznie przeprosić wszystkich w moim i Tomiego imieniu. Firma, od której przejeliśmy magazyn zrobiła to z dwu tygodniowym opóźnieniem. Co sprawiło iż wszystkie plany wzięły w łeb. Mam nadzieje, że od 1 czerwca wszystko ruszy pełna parą. Zamówienia są realizowane z opóźnieniem ale wszystkie zostaną zrealizowane.


SeevS,Kebi, Lechos napewno tak bedzie jak napisala Gonia. MieliScie troche pecha, ze trafiliscie na okolicznosci, ktore nie byly zwiazane z takim czy innym zachowaniem sie
Tomiego i tylko i wylacznie od niego zaleznym, ale zapewniam Was to godna polecenia Firma, tak przez duze f. :!:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Szymon 




Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 306
Skąd: Katowice

Rover 200

Wysłany: Pią Maj 29, 2009 13:32   

zetes, zgadzam się z Tobą, że Tomi odwala kęs dużej roboty i chwała mu za wszystkie części, które ma u siebie na stanie albo które może szybko załatwić. Nie może być jednak tak, że reorganizując firmę przyjmuje zamówienia, dostaje przelewy i nawet nie stara się powiadomić swoich klientów, że są jakieś problemy. To nie pierwszy temat przecież o Jego firmie. Wiedząc że są problemy, najrozsądniejszym chyba byłoby chwilowo zawiesić działalność albo przynajmniej ograniczyć do minimum sprzedaż części. Ludzie już piszą o opłatach parkingowych, jakie muszą płacić z powodu braku części. Tak być nie może przecież. Mamy na forum i na stronie odpowiednie tematy i w nich można się wypowiedzieć o firmach, sklepach itd. Rozumiem, że Tomi jest zagoniony, że Gonia ratuje sytuację ale nie można chować głowy w piasek i udawać, że nic się nie dzieje. Tomi ma świetną firmę, poratował niejednego z nas(mnie również) i szkoda by było aby stracił zaufanie klientów.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SeevS 




Dołączył: 21 Sty 2009
Posty: 285
Skąd: Poznań



Wysłany: Pią Maj 29, 2009 15:51   

zetes, tu chodzi o to że gdybym wiedział że to wszystko się tak opóźni kupił bym tu gdzieś w Poznaniu droższy ten towar. Wystarczyło np. napisać na stronie głównej że jest modernizacja a tak nikt nie wie że transakcje będą tak długo trwały. Wiem bo zamawiałem już u Tomiego wcześniej i wszystko było idealnie a teraz... ehhh...
 
 
Lechos 




Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 1792



Wysłany: Pią Maj 29, 2009 20:22   

Cytat:
SeevS,Kebi, Lechos napewno tak bedzie jak napisala Gonia. MieliScie troche pecha, ze trafiliscie na okolicznosci
o czym chlopie piszesz. Wiedzialem, ze Tomi ma przejsciowe problemy zwiazane z reorganizacja firmy i dlatego sie spytalem (upewnilem) czy wysylki sa na biezaco czy z opoznieniem, bo zalezy mi na czasie. Odpowiedz brzmiala, ze jesli czesci sa na magazynie ( a byly ) to wysylka jest praktycznie natychmiastowa. Czlowiek rozwala silnik liczac na rychla przesylke a tu dopiero po tygodniu i zapytaniu sie o zwrot kasy przesylka jest realizowana. Uwierz, gdyby nie to zapewnienie o braku problemow z wysylka zamowil bym te czesci drozej ale na miejscu i dawno byl bym po robocie silnika. Dlaczego ja mam ponosic konsekwencje czyis klopotow. I mysle, ze Tomi nie potrzebuja adwokatow niezorientowanych w temacie.
Pozdro.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Dyskusja na temat zawieszenia w R 75
Gość Offtopic 40 Pią Wrz 10, 2010 22:01
kasjopea
Brak nowych postów Dyskusja na temat BWR Podolscy
maciej Offtopic 7 Wto Paź 23, 2007 11:45
piter34
Brak nowych postów JLR- temat firmy, który został poruszony na zlocie
Harry Offtopic 9 Wto Cze 14, 2011 22:28
Mariusz418
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R ALL] TOMATEAM
baksik28 Offtopic 3 Pon Lip 19, 2010 16:54
kasjopea
Brak nowych postów Tomateam???
rav020 Offtopic 83 Wto Lis 26, 2013 13:54
apples



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink