Wysłany: Pon Maj 25, 2009 20:16 [R220 D '98] Po wymianie rozrządu i pytanie o uszczelniacze
Wiec przez 3 dni się męczyłem z wymiana rozrządu w moim R220 Ale się udało i zabieg się udał.
Ale chciałem jeszcze przy okazji wymienić uszczelniacze ale nie dało rady od walka korbowego
W Haynes oraz Rave pisze żeby z jednej strony zablokować kolo przy wale takim czymś :
Wiec sobie według Haynes taka podobna blokadę zbudowałem i teraz problem jak ta śrubę odkręcić :
Próbowałem ja z 150NM odkręcić ale nawet nie ruszyła się, jedynie pól auta mi się udało przesunąć a śruba nic, jak zakrzaczona tak siedzi
Wiec dałem sobie spokój i te dwie uszczelniacze rozrządu (lewa i prawa strona walu) pozostały stare, Jedynie z lewej strony od pasku rozrządu było lekkie pocenie się.
Uszczelniacz wału korbowego na dole pozostał tez stary bo nie było widać było żadnego wycieku
Wiec w sumie na darmo sobie kupiłem te uszczelniacze. Wiec jak ktoś je sam wymieniał niech da jakaś rade jak ta śruby od tych kol zębatych odkręcić
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Ostatnio zmieniony przez Remigiusz Wto Maj 26, 2009 09:24, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Maj 25, 2009 20:16 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
ale na rysunku i na zdjęciu są zupełnie różne koła....
to koło, które próbujesz zablokować na zdjęciu jest z lewej strony auta i służy od napędzania pompy wtryskowej i go nie ruszasz
to koło na obrazku jest z prawej strony auta, tam gdzie masz długi pasek rozrządu i nie jest za mocno przykręcone
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
ale na rysunku i na zdjęciu są zupełnie różne koła
To to ja wiem ze sa dwa rozne kola ale z jedniej i drugiej strony, czyli od strony pompy jest kolo do odkręcenia i od strony rozrządu jest kolo do odkręcenia bo za tymi kolami się te uszczelniacze.
sTERYD napisał/a:
to koło, które próbujesz zablokować na zdjęciu jest z lewej strony auta i służy od napędzania pompy wtryskowej i go nie ruszasz
Dolne kolo od pompy sie blokuje i sie nie rusza to ja wiem sTERYD, chodzi o to górne od walu Tam gdzie jest znak zapytania
Cytat:
to koło na obrazku jest z prawej strony auta, tam gdzie masz długi pasek rozrządu i nie jest za mocno przykręcone
Jest mocno jak cholera przykręcone bo próbowałem i ani rusz Cos tu nie tak jest
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum