Forum Klubu ROVERki.pl :: [mg zt 2,5 v6] Jaki wydech zeby podciagnac dzwiek i moc?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[mg zt 2,5 v6] Jaki wydech zeby podciagnac dzwiek i moc?
Autor Wiadomość
cezi2004mg 



Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 32
Skąd: Zielona Góra



  Wysłany: Czw Cze 11, 2009 17:15   [mg zt 2,5 v6] Jaki wydech zeby podciagnac dzwiek i moc?

Witajcie drodzy klubowicze :mrgreen:
Prosze o porade co wymienic w MG ZT190 zeby podciagnac troche to przyjemne mruczenie i troche dodac silnikowi mocy? Jakies propozycje cenowo/wizualne?
Pytalem jednego goscia na allegro to zaproponowal tlumik REMUSA za 2500zl.
Prosze o porade co wymienic?
Dzieki
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Cze 11, 2009 17:15   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
DANTE79R 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 614
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Czw Cze 11, 2009 20:52   

Sam tłumik poza dźwiękiem nie da Ci mocy a zamiast wyrzucać 2500zł na tłumik lepiej zrób sobie cały wydech np 3", doda trochę mocy ale na pewno nieźle podniesie moment obrotowy. Pozdrawiam
_________________
Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover :) Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy ;)
 
 
 
cezi2004mg 



Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 32
Skąd: Zielona Góra



Wysłany: Czw Cze 11, 2009 21:15   

Dzieki za podpowiedz 2,5tys i tak bym nie dal. A z jakimi kosztami musze sie liczyc przy zmianie jaka proponujesz? Wydech to ok 1000zl?
_________________
Sszukam porad:)
 
 
DANTE79R 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 614
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Czw Cze 11, 2009 21:34   

Wszystko zależy jaka długość całości i jaki materiał oraz średnica. Ale myślę że do 1500zł byś się zmieścił, ewentualnie wyrzuć katalizator i zastąp go rurką, jeżeli posiadasz drugi tłumik po srodku wydechy możesz zrobić to samo a końcowy najlepiej zrobić przelotowy (bez "flaków") na zamówienie z ładną okrągłą końcówką koszt myślę max 500zł
_________________
Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover :) Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy ;)
 
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Czw Cze 11, 2009 21:35   

cezi2004mg napisał/a:
Dzieki za podpowiedz 2,5tys i tak bym nie dal. A z jakimi kosztami musze sie liczyc przy zmianie jaka proponujesz? Wydech to ok 1000zl?

1000zl to moze starczy na dobry profi kolektor, jeden :wink: takie zabawy to juz spore koszta
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
DANTE79R 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 614
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Czw Cze 11, 2009 21:37   

rodi_ napisał/a:

1000zl to moze starczy na dobry profi kolektor
a po co zmieniać kolektor? Można zrobić układ wydechowy od kolektora
_________________
Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover :) Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy ;)
 
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Czw Cze 11, 2009 21:41   

DANTE79R napisał/a:
a po co zmieniać kolektor? Można zrobić układ wydechowy od kolektora

np. po to by zyskac jak najwiecej
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
DANTE79R 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 614
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Czw Cze 11, 2009 21:49   

rodi_ napisał/a:
np. po to by zyskac jak najwiecej
żeby zyskać więcej nie trzeba zmieniać kolektora, a dobrym tego przykładem jest były Tomcat mojego brata. Po zrobieniu całego układu bez zmiany kolektora samochód zyskał 24KM więcej, fakt że to turbo i w samochodzie bez turbo nie będzie takiego efektu ale na pewno podniesie moment i doda kilka koni. Zgadzam się z Tobą że zmiana kolektora dałaby jeszcze więcej ale to duży koszt i można sobie to darować
_________________
Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover :) Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy ;)
 
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Czw Cze 11, 2009 21:57   

To juz wlasnie zalezy w wiekszosci od funduszy, albo jest zrobione na uzyskanie maximum albo "prawie" maximum.
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
DANTE79R 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 614
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Czw Cze 11, 2009 21:58   

Dokładnie rodi a nasz temato dawca raczej woli chyba minimum kosztów :)
_________________
Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover :) Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy ;)
 
 
 
cezi2004mg 



Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 32
Skąd: Zielona Góra



Wysłany: Pią Cze 12, 2009 17:23   

DANTE79R napisał/a:
Dokładnie rodi a nasz temato dawca raczej woli chyba minimum kosztów :)

hmmmm jakas mala prowokacja? nie chodzi mi o koszta, tylko po co mam dawac 2,5tys za remusa gdzie jest przereklamowany! Chcem jak juz pisalem podciagnac dzwiek zeby ladnie sobie autko mruczalo do 3000obr. i starczy, poza tym cos dla mnie i jak sie da to dla auta rowniez jezeli moge zwiekszyc moc, ulzyc silnikowi to dlaczego nie. Dlatego ten post zeby sie poradzic co i jak zrobic? Dizeki wszystkim za :ok: odpowiedzi
_________________
Sszukam porad:)
 
 
DANTE79R 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 614
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Pią Cze 12, 2009 21:58   

Nie chodzi o prowokację, wiadomo że każdy chce coś zmienić w aucie jak najmniejszym kosztem to logiczne. Zrób tak jak Ci doradzałem z kolegami. Nie zapomnij o opcji pomógł dla kolegów :) Pozdrawiam
_________________
Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover :) Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy ;)
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Cze 15, 2009 09:32   Re: [mg zt 2,5 v6] Jaki wydech zeby podciagnac dzwiek i moc?

cezi2004mg napisał/a:
Witajcie drodzy klubowicze :mrgreen:
Prosze o porade co wymienic w MG ZT190 zeby podciagnac troche to przyjemne mruczenie i troche dodac silnikowi mocy? Jakies propozycje cenowo/wizualne?
Pytalem jednego goscia na allegro to zaproponowal tlumik REMUSA za 2500zl.
Prosze o porade co wymienic?
Dzieki


REMUS to syf firma nadaje się bardziej do tuningu wizualnego niz mechanicznego żadne szanujące się marki nie jeżdżą na ich "gadzetach"


DANTE79R


dlaczego radzisz koledze 3 cale? Policzyłeś to? i wstawić rurkę zamiast kata? 2,5 cala w zupełności starczy tam są sondy które zaczyna wariować jak od tak wstawisz rurkę... V6 to jeden z trudniejszych wydechów. Sztuka żeby podnieść moc a nie ja stracić wiec lepiej wybrać gotowy dedykowany kit albo udać się do firm które już to robiły i maja wyniki potwierdzone wykresem. A jeżeli chcesz samego mruczenia kup pół przelotowy tłumik końcowy najlepiej pod wymiar np. jak radzą koledzy w el-tecu koszt 400pln.

PS DANTE79R pokarzesz ten wykres na którym przybyło te 24 KM z samego wydechu? bo ja dam sobie rękę uciąć ze to ściema...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
ceremony 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Maj 2007
Posty: 145
Skąd: Warszawa-Gocław



Wysłany: Pon Cze 15, 2009 10:10   

DANTE79R napisał/a:
rodi_ napisał/a:
np. po to by zyskac jak najwiecej
żeby zyskać więcej nie trzeba zmieniać kolektora, a dobrym tego przykładem jest były Tomcat mojego brata. Po zrobieniu całego układu bez zmiany kolektora samochód zyskał 24KM więcej, fakt że to turbo i w samochodzie bez turbo nie będzie takiego efektu ale na pewno podniesie moment i doda kilka koni. Zgadzam się z Tobą że zmiana kolektora dałaby jeszcze więcej ale to duży koszt i można sobie to darować


Wlasnie w N/A trzeba wymienic kolektor zeby byl jakis efekt, jak koledze chodzi tylko o dzwiek to wystarczy ze zmieni koncowy tlumik i juz, ale przyrostu mocy po tym bym sie nie spodziewal zadnego.

A jak profi ma byc zrobione z przyrostami mocy to koszt bylby mniej wiecej taki:
- kolektory (bo przeciez sa dwa) - ok. 3000 PLN w sumie
- uklad wydechowy wyprowadzony na przyklad na dwie strony auta (najlepiej) tez kolo albo nawet powyzej 3000 PLN.

Podsumowujac jak bys sie potargowal pewnie w 6k mozna sie zmiescic i przyrost mocy rzedu 20 km jest wtedy mozliwy, ale bardziej bym sie sklanial w strone 15 km (oczywiscie uklad wydechowy bez katalizatorow i z MIL-em oszukujacym komputer)

Jak by nie bylo wymiana ukladu wydechowego w V6 to ogromny wydatek i nie ma co tu maniany odstawiac montujac wydechy za 1000 PLN z rurkami zamiast kata :roll:
_________________
_____________________
MG ZR 180 ;)
 
 
DANTE79R 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 614
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Pon Cze 15, 2009 21:28   

Cytat:
PS DANTE79R pokarzesz ten wykres na którym przybyło te 24 KM z samego wydechu? bo ja dam sobie rękę uciąć ze to ściema...
no to mamy to już z głowy co dobryziomie?

[ Dodano: Pon Cze 15, 2009 22:42 ]
http://www.polskajazda.pl...Rover/200/26099 lekturka dla niedowiarków.
_________________
Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover :) Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy ;)
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pon Cze 15, 2009 22:08   

tak tak ale i tak te 24KM to nie samym wydechem tylko rowniez dolotem. Zeby sprawdzic ile dał sam wydech tzreba by zhamowac na takim setupie bez innych licznych modyfikacji typu doladowanie, dolot, wiekszy IC, wydajniejsza pompa itd... :)

PS Dante jak bys mogl odgrzebac i wkleic ten wykres bo widzialem go dosc dawno i kiedy duzo mniej wiedzialem o strojeniu i hamowaniu samochodow a i moja pamiec ulotna jest :)

"Rover 220 Coupe Turbo Targa, standartowo 200KM przy 6100 obr/min i 241nM przy 2100obr/min. Po modyfikacjach 244 KM przy 6350 i 311 nM przy 2150 obr/min." - troche mi nie pasuja pewne rzeczy samochod nie moze miec max mocy na samej odcince :/ tak samo nie mozliwy jest max moment na tak niskich obrotach ale poczkam na wykres :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
DANTE79R 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 614
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Wto Cze 16, 2009 21:25   

dobryziom napisał/a:
tak tak ale i tak te 24KM to nie samym wydechem tylko rownież dolotem.
Bzdura, na wydechu (samym) samochód zyskał 24KM, a z dolotem i całą resztą było 244KM o czym dobrze wiesz. Pytałem brata i być może uda się odnaleźć wykres to Ci udowodnię, jeżeli nie to cóż pozostaniesz niedowiarkiem. Pozdrawiam
_________________
Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover :) Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy ;)
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Cze 17, 2009 20:34   

DANTE79R napisał/a:
dobryziom napisał/a:
tak tak ale i tak te 24KM to nie samym wydechem tylko rownież dolotem.
Bzdura, na wydechu (samym) samochód zyskał 24KM, a z dolotem i całą resztą było 244KM o czym dobrze wiesz. Pytałem brata i być może uda się odnaleźć wykres to Ci udowodnię, jeżeli nie to cóż pozostaniesz niedowiarkiem. Pozdrawiam


wiesz lepeij byc niedowiarkiem niz zyc w niewiedzy... ja juz widzialem w zyciu pare wykresow na ktorych bylo duzo wiecej KM niz w rzeczywistosci bo sam taki dostalem w kreatorze mocy... przecierz ludzie lubia dostawac wiecej niz jest :) naszczescie chlopaki ze strojenia PL pokazali mi o co w tym wszytskim chodzi i wole byc tym niedowiarkiem :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
DANTE79R 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 614
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Czw Cze 18, 2009 15:31   

dobryziom napisał/a:
ja juz widzialem w zyciu pare wykresow na ktorych bylo duzo wiecej KM niz w rzeczywistosci bo sam taki dostalem w kreatorze mocy... przecierz ludzie lubia dostawac wiecej niz jest :) naszczescie chlopaki ze strojenia PL pokazali mi o co w tym wszytskim chodzi i wole byc tym niedowiarkiem :)
Czyli wychodzi na to że choćbym pokazał wykres to i tak nie uwierzysz. No cóż, nie mam pojęcia jak można Cie przekonać skoro nawet wykres nie będzie dla Ciebie prawdziwy. Pozdrawiam
_________________
Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover :) Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy ;)
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Czw Cze 18, 2009 15:47   

Najpierw wklej wykres bo tak to takie gadanie o niczym... jak będzie to pogadamy bo jak pisałem wykres wykresowi nierówny ale może sie zdarzyć ze mnie zaskoczysz :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZR160] Jaki wydech żeby było cicho? ROZWIĄZANIE!6
dawidd Tuning mechaniczny 14 Sob Gru 14, 2019 07:11
dawidd
Brak nowych postów [R 420D] Jaki tłumik zamontowac żeby wydobywał lekki pomruk?
Fredziu89 Tuning mechaniczny 8 Nie Sie 15, 2010 23:22
Fredziu89
Brak nowych postów [MG ZR 160] Wydech - ostatecznie jaki? Polskie firmy.
Strzemo Tuning mechaniczny 3 Sob Cze 29, 2013 19:38
Ciufa
Brak nowych postów [R200 1.4 16V 98r.] Jaki filtr powietrza i wydech najlepszy
mieszko911 Tuning mechaniczny 6 Pią Paź 18, 2013 18:57
MD
Brak nowych postów [MG ZT] Co zrobic zeby bylo mocniej?
cezi2004mg Tuning mechaniczny 9 Sro Sty 20, 2010 20:30
cezi2004mg



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink