Dołączył: 04 Lut 2008 Posty: 109 Skąd: Stratford upon avon
Wysłany: Nie Cze 21, 2009 14:01 [r214]Spocone przednie światła
Witajcie.
Mam 2 pytania.
Pierwsze raczej jako ciekawostka a drugie wiedza zawsze przydatna.
Więc mam wilgoć w lewej przedniej lampie.
Zasadniczo to nie przeszkadza bo świeci bez problemowo, ale sam fakt, ze wilgoć tam jest
a w sumie jej nie powinno być.
czyżby coś z uszczelnieniem nie tak?
Druga sprawa jako ciekawostka.
W jakiej skali obrotów podczaj jazdy spalanie jest optymalne.
Jeździ sie i w mieście i w trasie a nie zawsze chce się patrząc na predkosc optymalnie uzywac paliwo.
nazywając to po ludzku na jakich obrotach max warto zmieniac biegi.
Przedewszyskim nie jeżdzę jak "dresiarz" ani tez jak niedzielny kierowca.
Po co męczyć silnik gdy mozna płynnie w ekonomicznie zmieniac biegi nie zwracając uwagi na robienie kangura jak pisałem w poprzednim temacie.
Dzieki za poradę.
SPAMU¦
Wysłany: Nie Cze 21, 2009 14:01 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dołączył: 04 Lut 2008 Posty: 109 Skąd: Stratford upon avon
Wysłany: Nie Cze 21, 2009 14:05
czyli miejwięcej dobrze mi się z tym udaje.
Czasami na trzecim biegu pocisne do 3000 obr. ale to w trasie a dokładniej jak wyjażdzam z miasta.
Tylko dalej co z tym światłem?
Pomógł: 26 razy Dołączył: 09 Gru 2007 Posty: 587 Skąd: Civitas Kielcensis
Wysłany: Nie Cze 21, 2009 14:11
Jezeli chodzi o klosz to musisz zdjac lampe, poszukac pekniec, ewentualnie podkleic i uszczelnic dookola calosc.
Jezeli chodzi o obroty to juz na forum ludzie doszli do wniosku, ze jezdzac do 2500 czy do 4500 to i tak spalanie jest jednakowe. Sam to potwierdzam. Czy pocisniesz go mocniej czy jezdzisz oszczednie spali jednakowo. Nie radze jezdzic do 2500 - dlaczego? poszukaj na forum.
ja jezdze do 3000 czasami wiecej ...czasami tylko dlatego bo irytuje mnie dzwiek silnika powyzej 3tys.
Co do wigoci to zdejmij kapselki od swiatel i jak bedzie ladna pogoda to daj kloszowie wyschnac, po czym porzadnie przeczysc kapsle i je z powrotem zaloz:) pozniej szukaj dlaszej przyczyny
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 37 razy Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 530 Skąd: Warszawa/Magdalenka
Wysłany: Sro Cze 24, 2009 13:57
Niektóre firmy,np.Honda i Toyota,do lamp wkładają woreczki z granulatem podobnym do tego stosowanego w butach,zbiera wilgoć i zapobiega parowaniu. Możesz włożyć taki woreczek,może pomoże .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum