Wysłany: Sro Cze 17, 2009 21:16 [R75] Jak zdemontować radio?
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Witam,
niedawno zakupiłem swój kosmodrom, niestety nie mam zmieniarki cd, zdemontowałem klapkę pod schowkiem i nie widze nawet kabla do niej. Chciałbym sprawdzić czy ten przewód jest wogóle wyprowadzony z radia. Żeby to uczynić muszę je wyjąć i tu potrzebuje pomocy specjalistów:-) Dodam że jest to fabryczny kaseciak z podłużnym jednoliniowym wyświetlaczem.
Podpowiedzcie coś...
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Gru 09, 2010 12:56, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Cze 17, 2009 21:16 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Sro Cze 17, 2009 21:25
odkręć daszek nad radiem ( 2 wkręty pod osłonką ) a potem 2 wkręty w rogach u góry, włóż w otwory pionowe w osłonie np. pilniczki do paznokci w celu rozparcia zabezpieczeń i wyciągnij radio.Zmieniarka może jest w bagażniku.
w bagażniku nie ma niestety, wygląda to tak jakby ten egzemplarz wyszedł bez zmieniarki, ale nie wiem czy to możliwe. Dziękuje Ci za pomoc ,teraz już dam rade!
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Pomógł: 54 razy Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 957 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: Czw Cze 18, 2009 12:08
Olej zmieniarkę.Ja bym tak zrobił,bo zajmuje miejsce(cały schowek w niwecz).Ja mam zmieniarkę,ale korzystam sporadycznie.Kupiłem lepszy transmiter(z wygodnym pilotem) i na 4-ro gigowym pendriwie mam muzyki na kilkadziesiąt godzin.Być może nie mam racji i ktoś się oburzy,ale takie są moje odczucia.Od kilku lat używam transmitery i jestem zadowolony.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Każdy R75 wychodził ze zmieniarką, chociaż mi też wyjeli poprzedni właściciele auta to powinna być w schowku fabrycznie, jedynie system Harmana był w bagażniku wraz ze wzmakiem. A jeśli chodzi o transmitery to jest to typowa polska myśl techniczna, fakt jest wygodny ale pasuje raczej do malucha czy poloneza a pozatym wytwarza straszne szumy
pozdrwiam
Pomógł: 12 razy Dołączył: 05 Mar 2009 Posty: 178 Skąd: Szczecin
Wysłany: Czw Cze 18, 2009 19:41
Tez kupilem transmiter i kasete podlaczam kabelkiem ale zrezygnowalem z niego i stosuje go w Fiorino bo jak jade to szum z kol niweluje mi szumy transmitera.Ja jednak kupilem zmieniarke i jestem zadowolony
Każdy R75 wychodził ze zmieniarką, chociaż mi też wyjeli poprzedni właściciele auta to powinna być w schowku fabrycznie, jedynie system Harmana był w bagażniku wraz ze wzmakiem.
A ty je z fabryki wypuszczałeś z tymi zmieniarkami? Jak piszę że mój fabrycznie nie ma to tak jest mam dokumenty na wszystko do mojego auta więc nie każdy wychodził ze zmieniarką i tyle w temacie.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Pomógł: 54 razy Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 957 Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: Pią Cze 19, 2009 10:57
marynabiala napisał/a:
kupilem transmiter i kasete podlaczam kabelkiem ale zrezygnowalem z niego i stosuje go w Fiorino bo jak jade to szum z kol niweluje mi szumy transmitera
Pierwszy transmiter jaki kupiłem też szumiał,ale odżałowałem w Wiedniu trochę więcej kasy i kupiłem firmówkę (ok. 130 zeta) i gra wspaniale bez najmniejszych szmerów. Co ciekawe,sygnał ma tak mocny,że w Krakowie pod nadajnikiem zagłusza RMF w moim radiu.Zmieniarka jest kul,jeśli ktoś jest pasjonatem CD-niestety nie czyta mp3.Moja zmieniarka ma jeszcze ten minus,że nieraz jej odbiło i nie wypluwała kasety-coś się blokowało i kiszka.Ostatnio walczyłem z podpięciem transmitera zamiast zmieniarki,ale + na nią jest stały,więc transmiter "chodziłby" non stop.
Aha,i jeszcze to:nie używam kast,tylko pamięc przenośną(zawsze to sygnał cyfrowy).
Spodobał mi się ten temat z urządzeniem czytającym karty pamięci itd ale jestem prawie pewien że do roverka kabla nie da się dopasować żeby to chulało z fabrycznym radiem. Najlepiej byłoby zmienić radio na cd, ale jak????
a tam gadasz podobno zmieniarki BMW pasują do R75 pytanie czy ktoś to sprawdzał i czy wiadomo z jakiej BeMki podejdzie wtedy można adapter do takiej zakupić i plg&play
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
ale jaki adapter, piszę przecież że zmieniarka BMW ponoć pasuje do rovera Plug&play tylko nie wiem tego na 100% i nie wiem z jakiej BMW czy E46 albo E39 czy może z innej a jeżeli pasuje to i ten sprzęcik na karty będzie bo go do BMW robią
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum