ja smigam na takich http://moto.allegro.pl/it...accord_crv.html w sumie to to samo co twoje tylko ze otwarte.nie narzekam a przesmigalem juz na nich cale tamte lato.smialo brac
W orginalnych alu są nakretki SFERYCZNE a w podanych linkach są stożkowe ... gwint jest ok, ale joemax77, sprawdź jaki typ nakrętki jest dedykowany do Twoich felg
Brt, mialem oryginalne felgi i na 100% oryginalne nakretki takie jak w 1 linku, z 10 Roverow serii 600 na oryginalnych alu 15 mialo takie wlasnie nakretki, to samo tyczy sie R45, w dodatku bardzo podobne z kolnierzem plastikowym (po 96r) byly stosowane do kolpakow, (przed 96) byly metalowe, natomiast nakretki te z drugiego linka byly tylko i wylacznie na R25/R200...
Dziwne? Ale prawdziwe...
Dla udowodnienia bedzie foto jakie nakretki wystepowaly...
1. Niewierny Brt będę i nie uwierzę jak nie zobaczę W R600 widziałem 2 egzemplarze i oba miały sferyczne, w R200/25 widziałem/znam chyba z 7 aut klubowych, które mają sferyczne, R400/45 3 sztuki ... wszędzie były sferyczne. Ale poczekam na dowody
2. Nie zmienia to faktu, że kolega joemax77, powinien przed zakupem sprawdzic jaki typ ma u siebie
[ Dodano: Czw Cze 04, 2009 11:56 ] joemax77, na tej aukcji masz fotki nakrętek stożkowych (górne fotki) i sferycznych (dolna duża fota).
http://moto.allegro.pl/it...nty_krakow.html
Chodzi o kształt płaszczyzny, która przylega do gniazda w feldze
Nie wiem co mi odbilo ale chyba jeszcze nie wstalem, pomerdalo mi sie ze sprzeczamy sie czy byly otwarte czy zamkniete w Roverach a w ogole nie myslalem o tym czy stozek czy okragle...
Zaczalem robic fotki i dopiero slonce z deszczem mnie ocucilo o co chodzi
Dołączył: 22 Sie 2007 Posty: 113 Skąd: warmia-mazury
Wysłany: Czw Cze 04, 2009 12:31
jeszcze jedno pytanie, o co chodzi z podkladkami na nakretkach? znalazlem aukcje gdzie sa i gdzie ich brak. Jesli ich nie ma to trzeba dokupic? Wydaje mi sie, ze u mnie sa podkadki na starych nakretkach, wiec chyba musza byc?
_________________ Wiem coraz więcej, ale tylko dzięki Wam.
Neosss ... joemax ... żadnych podkładek .... po prostu kupujesz nakrętki do kół i to wszystko. Moga byc otwarte lub zamkniete, czasem są z plastikowym pierścieniem, ale zadnych dodatkowych podkładek nie trzeba
Przepraszam ale sie podepne Jak mam u siebie alu seryjne i chce zmienic na inne to tez musze zmienic nakretki??
Zależy jakie felgi. Oryginalne alu i stalówki Rovera są na sferycznych, przynajmniej moje stalówki były na sferyczne przykręcone... a inne felgi to już różne jak wybierzesz np OZ to tam są chyba stożkowe więc będziesz musiał zmienić
Witam,
Kiedyś o tym już pisałem, ale przypomnę:
"Jeszcze w kwestii śrub do felg......, a własciwie to nakrętek, bo śruby (szpilki) w roverkach są na stałe w piaście/bębnie koła, a felgi przykręcamy nakrętkami. I zdecydowanie stwierdzam,że jeżeli mamy orginalne alufelgi, orginalne felgi stalowe i orginalne nakrętki, to napewno tymi nakrętkami jedne i drugie felgi pewnie przykręcimy. A jaka jest pewność,że dokupione nakrętki mają takie same kuliste zakończenie (chodzi o średnicę wycinka kuli/sferę) i nakrętka dokładnie całą powierzchnią dolega do gniazda otworu felgi ?, chyba że dokupimy nakrętki dokładnie do Rovera ew.Hondy, a nie jakieś uniwersalne lub do innego auta. Na pierwszy rzut oka można nie zauważyć różnicy, ale efektem może być luzowanie się koła i konieczność jego częstego dokręcania," pozdr.....
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum