Forum Klubu ROVERki.pl :: [R420Di '97] głośna praca silnika, brak mocy, check engine
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R420Di '97] głośna praca silnika, brak mocy, check engine
Autor Wiadomość
szczurek 



Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 13
Skąd: Mełgiew

Rover 400

  Wysłany: Nie Cze 07, 2009 12:58   [R420Di '97] głośna praca silnika, brak mocy, check engine

Witam wszystkich. Jestem już zmuszony założyć nowy temat ponieważ już tydzień szukam na forum czegoś, co mogłoby mi pomóc ale nie mogę znaleźć.
Mianowicie: któregoś dnia zaświeciła mi się w aucie kontrolka check engine a silnik zaczął bardzo głośno pracować i stracił moc. Zdarzało się, że po paru minutach objawy ustępowały, ale od dwóch miesięcy cały czas tak pracuje. Odstawiłem roverka do serwisu Boscha (do Wolińskiego na trasie Lbn - Piaski). I tak: pompa jest ok, kąt wtrysku też w porządku, sprawdzali wiązki przewodów i te są też ok. Powiedzieli, że to przepływomierz to kupiłem u Tomiego i założyli ale żadnej poprawy. Zawieźli komputer do elektryka a on stwierdził, że do kompa dostała się woda. Auto stoi w tym serwisie już szósty tydzień i nic nie jest zrobione. Jutro jeszcze podjadę do tego serwisu i zapytam co i jak. No i nie wiem co z tym komputerem, jeżeli to on odpowiada za to wszystko to nie wiem czy kupić jakiś używany, czy stary wyczyścić... Pomocy ! ! ! !
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Cze 07, 2009 12:58   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
azer 




Pomógł: 115 razy
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 1058
Skąd: Poznań

Rover 25

Wysłany: Nie Cze 07, 2009 18:38   

były już opisywane zalane komutery. Poszukaj na forum, osobiście nie pamiętam czy kończyło się to wymianą.
Z tym że przy zalanym kompie to chyba w ogóle nie odpalały a u ciebie cały czas jeździ
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Cze 08, 2009 01:01   

zasadnicze pytanie .... były sprawdzane kody błędów ?? Padnięty przepływomierz nie powoduje zaświecenia "check engine'a".
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pon Cze 08, 2009 08:32   

szczurek napisał/a:
Powiedzieli, że to przepływomierz to kupiłem

widać jak się znają a ty tylko kasę niepotrzebnie wydałeś :neutral:
jakby sprawdzili błędy to by wiedzieli co jest grane
 
 
szczurek 



Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 13
Skąd: Mełgiew

Rover 400

Wysłany: Pon Cze 08, 2009 08:35   

Kody błędów były sprawdzane. Na jednym komputerze wyskoczył błąd "nie steruje zaworem przestawiacza" (nr nie podali), a na innym kompie nic nie wyskoczyło. Z tym przepływomierzem to trochę niejasno napisałem, i tak był do wymiany, nie miał raczej z tym nic wspólnego.
azer napisał/a:
były już opisywane zalane komutery. Poszukaj na forum
, ja wpisywałem w szukajkę chyba już wszystkie mozliwe słowa związane z komputerem i nic nie mogłem zanleźć.
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pon Cze 08, 2009 08:40   

szczurek napisał/a:
Z tym przepływomierzem to trochę niejasno napisałem, i tak był do wymiany

ok bo już myślałem że wymienili go tak na pałę :wink:
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Cze 08, 2009 09:54   

szczurek, sprawdź sam błędy wg procedury ze strony Klubowej:
http://www.roverki.pl/article.php?sid=420
i napisz co wyszło :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
szczurek 



Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 13
Skąd: Mełgiew

Rover 400

Wysłany: Pon Cze 08, 2009 10:10   

Na razie jest to niemożliwe bo jestem zawalony robotą. Jeżeli będę miał czas aby przyprowadzić auto z serwisu i sprawdzić te błędy to napiszę co wyszło.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Cze 08, 2009 10:39   

:) :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
szczurek 



Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 13
Skąd: Mełgiew

Rover 400

Wysłany: Sro Cze 10, 2009 12:35   

Jak na razie błędów sam nie sprawdzę, bo roverek stoi u elektryka. Ma facet podłączać komputer od innego roverka i zadzwonić co się dzieje. Przejrzałem trochę forum i jednak znalazłem tematy w których jest napisane to samo, co dzieje się u mnie. Mianowicie przetarcie przewodów idących od pompy lub coś w kostce przy pompie. Na razie czekam na tel od elektryka i zobacze co się będzie działo...
 
 
rybakowy 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 272
Skąd: Cieszyn



Wysłany: Sro Cze 10, 2009 19:56   

Jesli mogę sie wtrącic to sie wtrące :cool:

Takie objawy jak opisałeś ja miałem tylko ze w Fordzie Transicie, jeden mechanik powiedział tak - no poprostu padł Ci wtrysk i hałasuje... i fakt tak sie dzieje ale pojechał do typowego mechanika od DIESLI i po 2 dniach zadzwonili i powiedzieli - proszę pana wtrysk wykluczamy,znamy juz przyczyne: padła pompa,poprostu sie zatarła, mam do dziś wszystko co z niej zostało... :shock: naprawde sie narobiło.

Oczywiście u Ciebie moze byc cos innego ale jeszcze napisze ze na kompie nie wyszło nic,elektronika była OK uszkodzenie czysto mechaniczne... jak ją rozkrecił to sie dowiedzieliśmy.
_________________
Kocham Kaśke
 
 
 
szczurek 



Dołączył: 13 Gru 2006
Posty: 13
Skąd: Mełgiew

Rover 400

Wysłany: Czw Cze 11, 2009 08:41   

rybakowy napisał/a:
padła pompa,poprostu sie zatarła, mam do dziś wszystko co z niej zostało...

Dobrze, że przeczytałem to po tym jak już mój roverek został zrobiony bo jakbym przeczytał to przed tym faktem to już nie byłoby dla mnie żadnej nadziei.
Co się okazało, uszkodzony był jakiś moduł w komputerze i czymś tam nie sterował. Komputer sie wymieniło i chodzi jak z fabryki. Na jeździe próbnej nie mogłem uwierzyć własnym oczom patrząc w lusterko - nie dymi jak lokomotywa. Wcześniej na 4-ce przy ok 3000rpm świata za mną nie było widać. Jak myślicie, może to byc zasługa nowego przepływomierza?
 
 
adzi007 



Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 1



Wysłany: Nie Lut 02, 2014 12:40   

witam
mialem ten sam problem , po wymianie pompy swiecila mi sie kontrolka , odglos silnika byl nieregularny , opoznilem troche zaplon i problem znikl ,
nie wiem czy tylko u mnie ale pomoglo :-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R400] Brak mocy i check engine
klaczol Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Czw Paź 24, 2013 17:50
zdzichu
Brak nowych postów [R420] Check Engine i brak mocy
Sliwa Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 28 Pią Sty 27, 2012 09:42
bizon
Brak nowych postów [R45]biały dym i brak mocy oraz nierówna praca silnika
jarekkuchnio Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Sro Lut 08, 2012 23:59
jarekkuchnio
Brak nowych postów [R400] Kontrolka Check Engine i spadek mocy
Mampel Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 17 Nie Lip 10, 2011 19:05
yacekg
Brak nowych postów [R 400] - Głośna praca Silnika
Mocniak Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Pon Lis 17, 2014 13:32
Arhi



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink