Forum Klubu ROVERki.pl :: [tuning] roverka 400 1.6 16v ?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: szoso
Sob Lut 19, 2011 12:48
[tuning] roverka 400 1.6 16v ?
Autor Wiadomość
zawodnik77 




Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 12
Skąd: Jelenia Góra

Rover 400

  Wysłany: Sob Lut 19, 2011 12:24   [tuning] roverka 400 1.6 16v ?
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1998

gdzie można kupić akcesoria do tuningu roverka ?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lut 19, 2011 12:24   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Sob Lut 19, 2011 15:13   

oho, najszybciej to chyba trzeba by na wyspach szukać, bo w Polsce to ciężko znależć. Chyba, ze coś od MG ZS.

Teraz to mnie co niektórzy powieszą, ale i tak powiem. R400 to nie golf! do niego nie pasuja jakieś tuningowe zderzaki, kosmiczne lotki i lusterka M3 - czy jakoś tak. Najlepiej go zrobić na ładny oruginał, ewentualnie pomalować listwy na drzwiach i lusterka, nakładki na progi, klamki pod kolor nadwozia, wysprzatać w środku i tyle. Taki jest najładniejszy!

Przepraszam Musiałem :wink:
 
 
Dildo 




Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 57
Skąd: Wawa/Ząbki

Rover 400

Wysłany: Nie Lut 20, 2011 11:17   

Zależy co kolega chce modzić, jak silnikto wszystkie chwyty dozwolone.. :twisted:

Natomiast wizualnie to ładne felgi z dużym odsadzeniem, pomalowanie listew, lusterek pod kolor nadwozia, jakieś delikatne zmiany z grillem no i gleba + rozpórki, malowanie zacisków hamulcowych, pod maską można przewody pomalować a w srodku to raczej seria - jakies ładne dywaniki, odnowiona kierownica + nowa gałka no i zabawa z podswietleniem. Ewentualnie mozesz jeszcze sprobowac modyfikować swiatła przednie dołozyć jakies soczewki itp.

Pozdro
 
 
 
zawodnik77 




Dołączył: 19 Lut 2011
Posty: 12
Skąd: Jelenia Góra

Rover 400

Wysłany: Nie Lut 20, 2011 20:06   

dzięki za podpowiedzi chcem zrobić coś przy silnkiu tzn. czy można do tego silnika dołożyć turbinke no i troszke go obniżyć rozpurke na przód juz ogladałem(budowarajdowek.pl) jakie sprężyny gdzie można kupić i jakie mniej więccej koszta ?
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Nie Lut 20, 2011 21:07   

Turbinke zapewne da sie założyć, ale ten silnik zbyt dużego wzrostu mocy nie wytrzyma
zerknij tu http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=61591 Co prawda temat dotyczy montażu kompresora, ale powinien dać Ci jako taki obraz, co można wycisnąć z tego silnika. W parze z silnikiem 1.6 montowana jest skrzynia R65, niestety ona nie wytrzyma dużo większej mocy.

N temat rozpórki można poczytać tu http://forum.roverki.eu/v...er=asc&start=20 - na 2 stronie kolega Camaro17 opisuje zakupioną przez siebie rozpórkę od hondy VTI, kosztuje ok 50 złotych w ASO hondy, i IMHO jest to najlepsze rozwiązanie, myślę że nawet leprze od tuningowych odpowiedników. Zeby ją zamontować, trzeba co prawda wywiercić 4 dodatkowe otwory w kielichach, ale z tego co wiem to takie rozwiązanie jest lepsze niż montaż z wykorzystaniem śrub amortyzatorów.
 
 
Dildo 




Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 57
Skąd: Wawa/Ząbki

Rover 400

Wysłany: Pon Lut 21, 2011 12:32   

No własnie podobne nie jest lepsze.. Zdania są podzielone :P
 
 
 
camaro17 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 1320
Skąd: Pęgów

MG ZR

Wysłany: Pon Lut 21, 2011 21:13   

Dildo, ile użytkowników tyle zdań, każdy chwali swoje a nie czyjeś :razz:
 
 
 
Dildo 




Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 57
Skąd: Wawa/Ząbki

Rover 400

Wysłany: Pon Lut 21, 2011 22:29   

Na logikę to lepsze jest w miejscu amortyzatorów, ale w praktyce może być inaczej.
 
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Pią Lut 25, 2011 23:02   

Dildo napisał/a:
Na logikę to lepsze jest w miejscu amortyzatorów, ale w praktyce może być inaczej.
Niby dlaczego? Może montaż jest prostszy, bo nie trzeba otworów wiercić. Ale generalnie IMHO w takiej tuningowej rozpórce jest więcej elementów, które mogą się popsuć :wink:
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
adamsky 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 837
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Sob Lut 26, 2011 10:04   

a wg mnie dawanie samej rozpórki kielichów nie ma najmniejszego sensu.
Skręcamy ją do kielichów i mamy "usztywnioną" górę samochodu. Dobrze by było założyć jeszcze dolną rozpórkę oraz tylną górną i dolną. wtedy zawieszenie i buda są usztywnione tak jak powinny być.
p.s. a jeszcze jak płyta pod silnikiem by się znalazła to już w ogóle mniamuśnie by było ;)
_________________
Driving is believing !
 
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Sob Lut 26, 2011 10:50   

adamsky8811, Ja myślę, że ta rozpórka od Hondy to dobry pomysł, na pewno nie zaszkodzi a coś tam się usztywni, na nasze drogi na pewno pomoże a przy tym kosztuje śmieszne 50 złociszy. Aczkolwiek zgadzam się z Tobą, jeśli ktoś ma w planach kompleksowy tuning to taka jedna rozpórka na kielichy mija się z celem
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sob Lut 26, 2011 11:10   

adamsky8811, slax
Tylko zauważcie jak wygląda zawieszenie. Dół jest 'trzymany' przez sanki z przodu które są wyprofilowane i sztywne a z tyłu jest podłoga która też nie można powiedzieć że pracuje w jakiś bardzo duży sposób.
Jak jest na górze kielicha? Coś trzyma na górze ten kielich? Nie bardzo.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Sob Lut 26, 2011 11:20   

No i dlatego uważam że taka rozpórka sie przyda, ja nie chce budować rajdówki
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sob Lut 26, 2011 11:26   

Ja też nie ;)
Wozić tyłek można i w samochodzie bez rozpórek i klatki :)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Sob Lut 26, 2011 11:54   

ja tak czy siak na wiosnę zainwestuje w tę rozpórkę od hondy, ASO hondy mijam w sezonie ze trzy razy w tygodniu, a te 50 zeta się znajdzie na to, a jakie będą efekty to zobaczymy
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Zasady kącika "Tuning wizualny"
piter34 Tuning wizualny 0 Pon Kwi 02, 2007 10:08
piter34
Brak nowych postów Tuning roverka 214.
maciekwawa Tuning wizualny 62 Nie Wrz 14, 2008 19:04
maciekwawa
Brak nowych postów Tuning wizualny Roverka
kiru112 Tuning wizualny 14 Pon Mar 23, 2015 18:04
maniu48
Brak nowych postów [MG TF] Wizualny Tuning MG TF
Creme Tuning wizualny 2 Wto Cze 19, 2012 20:28
rovek
Brak nowych postów tuning optyczny
jamalo Tuning wizualny 4 Pon Sie 06, 2007 21:27
KRYS



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink