Forum Klubu ROVERki.pl :: [r ALL ] Oil Catch Tank ... co sadzicie .....
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[r ALL ] Oil Catch Tank ... co sadzicie .....
Autor Wiadomość
andrzejziom 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 191
Skąd: Zamość



Wysłany: Sob Cze 13, 2009 11:18   [r ALL ] Oil Catch Tank ... co sadzicie .....

Witam mam pytanie czy ktoś z was ma zamontowany Oil Catch Tank u siebie w R ...?

Oil Catch Tank ma za zadanie ochronę przepustnicy dolotu komory silnikowej i silnika z syfu oleju ,który sie przedostaje przez odme ...
_________________
Był Rower Wigry III (Składak) ;) , teraz R620 SLI 2.0 , 16V ........
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Cze 13, 2009 11:18   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
filo 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 942
Skąd: Zabierzów



Wysłany: Sob Cze 13, 2009 13:45   

Gdzieś był o odstojniku/separatorze temat...

Tylko,że chyba do R75.

http://forum.roverki.eu/v...light=odstojnik
 
 
andrzejziom 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 191
Skąd: Zamość



Wysłany: Wto Cze 16, 2009 18:47   

filo, fenks za podrzucenie tematu .. a czy węzyk od odmy mozna puscic bez niczego w dol zeby ten syf skapywal pod auto?
_________________
Był Rower Wigry III (Składak) ;) , teraz R620 SLI 2.0 , 16V ........
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Cze 16, 2009 18:56   

Tutaj masz jeszcze mój temat na to :razz:

http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=33087

andrzejziom napisał/a:
a czy węzyk od odmy mozna puscic bez niczego w dol zeby ten syf skapywal pod auto?


Mozna ale radzi tobie ten wężyk jak najdalej od komory poprowadzić bo nieźle pryska syf z tej odmy.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
KRYS 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 06 Cze 2007
Posty: 766
Skąd: Gorzów Wlkp



Wysłany: Sob Cze 20, 2009 14:01   

mozesz puścic go na dół i załozyć filtr odmowy, taki malutki stożek
_________________
http://www.fundacja-smolenia.org/
 
 
 
hellboy_d 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 192
Skąd: Bielawa ,Remschied

Rover 200

Wysłany: Sob Cze 20, 2009 14:13   

andrzejziom napisał/a:
a czy węzyk od odmy mozna puscic bez niczego w dol zeby ten syf skapywal pod auto?


To jedz do Niemiec , stan na parkingu i niech Ciebie policja zlapie . Nie radze plam z oleju zostawiac . Mandat , przeglad i okolo 400 Euro za utylizacje , czyli paru kolesi ktorzy przyjada i umyja miejsce zaolejone . Wiem bo doznalem tego bolu.

pozatym nasz kraj jest dostatecznie zasyfiony by go dodatkowo dosyfiac
_________________
Allegro
http://www.allegro.pl/sho...php?uid=2696094
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Cze 20, 2009 16:38   

hellboy_d napisał/a:
To jedz do Niemiec , stan na parkingu i niech Ciebie policja zlapie . Nie radze plam z oleju zostawiac . Mandat , przeglad i okolo 400 Euro za utylizacje , czyli paru kolesi ktorzy przyjada i umyja miejsce zaolejone . Wiem bo doznalem tego bolu.

pozatym nasz kraj jest dostatecznie zasyfiony by go dodatkowo dosyfiac


Święta prawda, to samo w Austrii :wink: Ja uciekłem jak mi olej się wylał bo miałem zły filtr założony, a resztę roboty zrobił deszcz i spłukał olej :twisted:

Tylko ze od odmy to jak stoisz na wolnych obrotach lub na parkingu to nie kapie to w dużych ilościach może parę ml wycieknie i tyle. Syf to dopiero leci jak kreci silnik powyżej obrotów jajowych.

Wiec nie ma co do obaw ze będą jakieś duże plamy na parkingu. U mnie mierzyłem ostatnio i to co zostało po 10.000km w Catch-Tanku to było ok 150-200ml :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pon Cze 22, 2009 01:36   

Podłączę się bo mam problem częściowo związany z tematem ostatnio zauważyłem ze górna część obudowy filtra i przewód dolotu obrzygane są olejem rozumiem, że to odma ale czy to normalne, że wali w dolot czy coś mam nie tak? Podejrzewam, ze separator odmy wchodzący do filtra już nie za bardzo spełnia swoje zadanie jeśli moje podejrzenia są słuszne to czy mogę na wąż założyć filtr odmy (mały stożek), a otwór w obudowie filtra zatkać?
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Cze 22, 2009 10:13   

Pływak napisał/a:
Podejrzewam, ze separator odmy wchodzący do filtra już nie za bardzo spełnia swoje zadanie jeśli moje podejrzenia są słuszne to czy mogę na wąż założyć filtr odmy (mały stożek), a otwór w obudowie filtra zatkać?


Ja mam tak ze mam tez stożek na końcu i mi już nie wracają opary do dolotu :wink: Zadanie separatora jest oddzielanie oleju od spalin. Ja nie chce syfić dróg żeby mi kapał olej wiec duza cześć oleju zostaje w zbiorniku :wink: Otwór w obudowie zatkałem takim korkiem do rur 3/4" :smile:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pon Cze 22, 2009 12:40   

Tylko Ty masz jeszcze to urządzonko, a czy jest sens zakładania samego filtra bez zbiorniczka na ten syf? Wszystko będzie z powrotem spływało do wlewu oleju ale chyba lepsze to niż ma walić w dolot...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Cze 22, 2009 20:50   

Pływak napisał/a:
Tylko Ty masz jeszcze to urządzonko, a czy jest sens zakładania samego filtra bez zbiorniczka na ten syf? Wszystko będzie z powrotem spływało do wlewu oleju ale chyba lepsze to niż ma walić w dolot...


To mam catch tanka :wink: Sens jest duzy, nie ma już w cale oleju w rurach od intercoolera :wink: Wiec samo powietrze mi dmucha do silnika.

Co ma tobie spływać z powrotem do oleju :?: To co z odmy leci to jest nadmiar ciśnienia z silnika i jest to mieszanka spalin + olej + powietrze. Jak zamontujesz bez zbiornika to będzie tobie leciał olej przez stożek pod auto i tyle.

Sens odmy jest taki żeby ten syf co wylatuje został spalony przez silnik a nie żeby kapało na drogę.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Czw Cze 25, 2009 19:45   

Z powrotem ma spływać to co zatrzyma filtr bo rozumiem, że zatrzymuje on pozostałości oleju, a przepuszcza powietrze? Poniżej fotka jak to u mnie wygląda.



Ten "gadżet" zaznaczony X-em chce wywalić w jego miejsce na węży zamocować filtr odmy, a dziurę w obudowie filtra zapchać. Będzie to działało tak jak myślę czy nie bardzo?
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Lis 04, 2011 21:25   

Bedzie działać jak myślisz :wink:

Tylko ze splywac nic nie bedzie po obieg tego jest taki ze od silnika tym czarnym wężem do twojego X wypycha ciągle ciśnienie olej+powietrze ( a ciśnienie dopiero znika jak się silnik wyłączy) i potem do zostaje wsysane do filtra powietrza.

Wiec jak zatkasz otwór w filtrze powietrza i na ten czarny waz dasz filtr stożkowy to i tak będzie tobie wydmuchiwało olej i będzie tobie babrało komorę silnika. Dlatego trzeba ten gumowy czarny waz przedłużyć i zamontować stożek gdzieś nizej pod silnikiem zeby tobie twojej czystej komory nie zapryskało. :wink:

[ Dodano: Pią Lis 04, 2011 21:25 ]
Dalszy temat oraz ciekawe informacje są tutaj:
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=33087
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [all series] Oil Catch Tank (Separator oleju)
Jak ktos to ma to prosze pokazac :)
Remigiusz Tuning mechaniczny 43 Pon Kwi 11, 2016 23:18
rozpa
Brak nowych postów [r620ti] co o tym sadzicie?
donmulanka Tuning mechaniczny 3 Nie Cze 29, 2008 16:06
dante27



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink