Forum Klubu ROVERki.pl :: [R420] Stuki puki z przodu przy lewym kole
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: szoso
Pią Lis 19, 2010 10:26
[R420] Stuki puki z przodu przy lewym kole

wymienione wahacze,łączniki stabilizatora,sprawdzone mocowanie amora i sprężyny-efektów brak!!!
Autor Wiadomość
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Paź 16, 2009 10:16   

greg-si napisał/a:
o jakich łącznikach mówisz bo nie bardzo mogę załapać?

zobacz mój post wyżej Wysłany: Sob Cze 27, 2009 09:00
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Paź 16, 2009 10:16   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pią Paź 16, 2009 15:01   

aha u mnie to jest w dobrym stanie i poruszałem przy samej końcówce stabilizatora i cisza
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Paź 16, 2009 15:14   

greg-si napisał/a:
poruszałem przy samej końcówce stabilizatora i cisza

tak to sobie możesz już nie powiem dalej co :wink:
podczas jazdy są naprężenia i wtedy może się to odzywać, nawet na diagnostyce mi tego nie wykryli
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1745
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Pią Paź 16, 2009 19:30   

panowie i panie

dodam cos od siebie
po serii ostatnich opadow mam kupe zgloszen w serwisie ze stuka zawieszenie

prawie zawsze winne sa tuleje stabilizatorow - jak jest mokro drazek zaczyna sie przesuwac w tulejach ( woda wyplukuje piasek spomiedzy tulei i drazka ) - przypadek ekstremalny to teoretycznie ciasne tuleje ale drazek przesuwajacy sie nawet podczas skrecania kolami na postoju ( zawieszenie mcpherson )
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pią Paź 16, 2009 19:55   

flapjck1, to trzyma się kupy jak najbardziej tylko co w sytuacji gdzie z tyłu nie ma stabilizatora.
Cały czas mam wrażenie że to sprężyny ale oglądając je dookoła wszystko wygląda dobrze. Chyba jedynym wyjściem będzie przy zmianie sprężyn sprawdzenie tych gumowych podkładek.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1745
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Pią Paź 16, 2009 20:04   

na tyl nie mam pomyslu
chyba ze zwykly wieszak wydechu zaczyna latac i tlumik ci sie tlucze
ale tez czesto jest tak ze halasy ktore wydaja sie byc z tylu tak naprawde maja zrodlo z przodu :)
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Paź 16, 2009 20:45   

Cytat:
( zawieszenie mcpherson )

z tego co mi wiadomo to 400-tka tego nie posiada
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1745
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Pią Paź 16, 2009 21:11   

szosownik napisał/a:
Cytat:
( zawieszenie mcpherson )

z tego co mi wiadomo to 400-tka tego nie posiada


zgadza sie ! ja tylko pisalem ze w autach z takim zawiasem luzy na tulejach moga byc do uslyszenia juz przy zwyklym kreceniu kierownica


dosc dobrze wiem jak wyglada zawias w mojej 400cie :P wymienialem juz sporo bambetli i teraz mysle nad poliuretanami bo gumki sa nic nie warte przy drogach w moim rejonie i moim stylu jazdy :)
 
 
areek 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 163
Skąd: chorzow



Wysłany: Nie Paź 18, 2009 20:46   

szosownik napisał/a:
greg-si napisał/a:
a luzów nie ma już?

nie ma ale dzisiaj przy wyjeździe z garażu znowu było coś słychać przez chwilę :/
chyba przestanę się tym przejmować bo tylko kasę ładuję a efektu brak :/
a to a to tamto i wreszcie całą zawiechę wymienię i nic to nie pomoże :neutral:
a te łączniki drążka stabilizatora które wymieniłem powinny być skręcone na maxa?
takiego łącznika to jeszcze nie widziałem,jakieś tulejki gumowe i talerzyki po prostu szit,powinny być "patyki" jak w innych autach bo je to przynajmniej skręci na maxa a tu tulejki się płaszczą i zostaje ich około 5mm a były grube przed założeniem tak jak na fotce
wkur... mnie ten samochód i jeszcze trochę a go sprzedam



hi
mnie kiedys urwala sie jedna z tych szpilek i co za tym idzie zgubilem gumki, stukalo na nierownosciach przy ruszaniu itp
naprawilem to za pomoca sruby klasy 10.9 + gumki z amora malucha + odpowiednio szerokie podkladki i jest ok od XII 08r.
 
 
 
exit_x 



Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 17
Skąd: Łódź



Wysłany: Wto Kwi 06, 2010 21:26   

Witam, wszędzie szukam i nic... stuki w tylko prawym kole, gdy wolno jadę po nierównościach(drogi gruntowe itp.) słychać jakby amorek miał wyskoczyć, więc zdjąłem koło i patrze czy na wahaczu czegoś nie widać. Niestety nic nie znalazłem poza dziwnym luzem na piaście jakby łożysko się skończyło. Gdy złapie koło w poziomie i próbuję ruszać to czuć luz.W pionie nie, dodatkowo lata całość, zacisk hamulca, tarcza, część wahacza dochodząca do górnego wahacza.Wszyscy mówią że to łożysko, ale nie huczy i nie ma luzu w pełnym zakresie. Błagam pomóżcie bo niedługo jadę w trasę a nie wiem czy bezpieczne to jest!!!
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Wto Kwi 06, 2010 21:33   

exit_x napisał/a:
Gdy złapie koło w poziomie i próbuję ruszać to czuć luz.

Ewidentnie wychodziłoby że końcówka bądź drążek kierowniczy.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
exit_x 



Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 17
Skąd: Łódź



Wysłany: Wto Kwi 06, 2010 21:37   

Dobra, ale czy ten luz daje aż taki efekt???? wali jakbym nie miał w ogóle :/ żadnych gum w zawieszeniu :/
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Wto Kwi 06, 2010 22:20   

nie słyszałem jak stuka u Ciebie więc Ci nie odpowiem jednoznacznie
Jak jest luz w poziomie a w pionie nie ma to w większości przypadków końcówka drążka kierowniczego ale może też się okazać że to sam drążek już jest marny.
Koło powinno być sztywno. Więc jak będziesz ruszał nim w poziomie to na pewno wyłapiesz w którym miejscu jest usterka.

Opierać się tylko na dźwięku który się wydobywa to tylko domysły.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sob Kwi 10, 2010 19:36   

Panowie nie mogę wybić sworznia dolnego wahacza z przodu
czy potrzebny jest jakiś ściagacz?
jeśli tak to jaki bo tyle tego jest że głowa mała
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10894
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Kwi 11, 2010 00:50   

nie możesz go wybić ze zwronicy, czy z dolnego wahacza??
jeśli ze zwrotnicy, a zamierzasz wymienić, to wal młotkiem, tylko odpowiednio zaprzyj, ewenualnie użyj ściągacza do sworzni kulistych coś jak to:
http://allegro.pl/item990..._yato_0612.html
jeśli nie hc wyjść z wahacza, to przede wszystkim upewnij się, że jest ściągnięty pierścień osadczy i zafunduj mu porządną kąpiel w WD40...
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Nie Kwi 11, 2010 18:11   

sTERYD napisał/a:
nie możesz go wybić ze zwronicy, czy z dolnego wahacza??

nie mogę go wybić z wahacza
 
 
areek 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 05 Sie 2007
Posty: 163
Skąd: chorzow



Wysłany: Nie Kwi 11, 2010 20:17   

szoso420 napisał/a:
sTERYD napisał/a:
nie możesz go wybić ze zwronicy, czy z dolnego wahacza??

nie mogę go wybić z wahacza


hi
zrob tak:kolo zalozone nakretka odkrecona, podlozony luzno lewarek lub kawal drewna pod wahacz i bujasz autem. samo wyskoczy z dolnego wahacza i sie oprze o to copodlorzyles.
 
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Pon Kwi 12, 2010 13:01   

jak poradzil mi kiedys dr. Marian. Stan dupa do auta i zobacz co masz miedzy nogami. Bedziesz mial wachacz, wiec uderz w wachacz na wysokosci swoznia, tylko nie malym mloteczkiem. Napewno wyskoczy.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pon Kwi 12, 2010 13:05   

jadę dzisiaj do mechanika i niech on to zrobi bo ja nie mam ściągacza a młotkiem już waliłem i dupa
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Pon Kwi 12, 2010 13:16   

Ale mlotkiem nie w swozen, tylko w wachacz. Nie ma opcji, zeby nie wyskoczyl. Przerobilem to samo, walilem tak, ze caly gwint stracil, pokrzywilem caly sciagacz i nic i po dwoch uderzeniach w wachacz swozen wyskoczyl jak szczesliwiec.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R420 D] Wyciek plynu hamulcowego w tylnym lewym kole
Upgreydd Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 13 Sro Sty 20, 2010 21:35
arczi83
Brak nowych postów [R420 Di '96]Dziwne stuki z przodu auta
szoso Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Pon Maj 18, 2009 16:55
szoso
Brak nowych postów [R45] Skrzypienie w lewym kole przednim
Lukasik Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Nie Cze 12, 2011 11:29
Lukasik
Brak nowych postów [R416] Stukot w tylnym lewym kole
lysy229 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pon Sty 26, 2009 16:17
~Mateusz
Brak nowych postów [R400]Stuki w kole
bolcik Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Pon Lis 14, 2011 15:13
leszczu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink