Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2002
Witajcie.
Postanowilem wymienic zarowki od oswietlenia wewnetrznego na ledowe i wszystko Bylo ok ale podczas wkladania oprawki nad tylna kanapa dotknelem to metalowej czesci dachu i nie stety swiatelka zgasly teraz pala sie na polowe mocy i tylo dwie z przodu po bokach kolo szyber dachu reszta nie dziala nie dziala takze gozik ten srodkowy od wlaczania wszystkich swiatel poprostu sie nie wlaczaja ani recznie ani podczas otwierania drzwi.
Moze bezpiecznik ale ktory i gdzie?????
Kolejna rzecz to nie zawsze wlaczaja sie swiatla cofana i czujniki cofania .
Za wszystkie podpowiedzi dzieki.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lis 07, 2017 20:36 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
sprobuj odlaczyc aku na chwile. Moze pomoze.Co do swiatel cofania bankowo pada czujnik cofania wkrecony w skrzynie biegow z lewej strony za kolem albo obluzowane lub zasniedziale kabelki
[quote="Waldeczek"]Witajcie.
Postanowilem wymienic zarowki od ośwwietlenia wewnętrznego na ledowe i wszystko Bylo ok ale podczas wkladania oprawki nad tylną kanapą dotknolem do metalowej części dachu i nie stety światelka zgasly teraz pala sie na polowe mocy i tylo dwie z przodu po bokach kolo szyber dachu reszta nie dziala nie dziala także przycisk ten środkowy od wlączania wszystkich światelek poprostu sie nie wlączaja ani recznie ani podczas otwierania drzwi.
Moze bezpiecznik ale ktory i gdzie?????
Kolejna rzecz to nie zawsze wlaczaja sie swiatla cofana i czujniki cofania .
Waldeczek, co do wstecznego: skręć koła maksymalnie w prawo lub odkręć lewe. Zajrzyj w lewe nadkole - zobaczysz tam skrzynię biegów i jedną wtyczkę, do której da się dosięgnąć. To czujnik biegu wstecznego. Pryskanie WD40 lub kontaktem w niego tylko odwlecze wymianę i kilka tygodni. Polecam od razu iść do motoryzacyjnego i zakupić nowy. Pasuje od Opla i bodajże Lanosa. Koszt chyba 14 złotych, wymiana prosta i szybka. Wygląda jak śrubka z wystającym dzyndzelkiem, który się wciska - zwarcie go powoduje zaświecenie tylnych lamp i włączenie PDC. Możesz to łatwo sprawdzić wykręcając go, wpinając wtyczkę na powrót i samemu palcem wciskając albo zakładając zworkę na piny.
Fotografia, jak to wygląda
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum