Wysłany: Sob Kwi 11, 2009 14:03 jakie świece irydowe?denso IK20 czy briskDOR14IR?820ti 200KM
http://moto.allegro.pl/it...a_100000km.html
po kliknięciu na liste zastosowań wyskakuje tabela pasujących aut których nie ukrywam sie zdziwiłem jest dużo, może "ik20" to tylko podgrupa tych świec irydowych denso a konkretne modele świec są określone kolejnymi znakami?? czy wziąć briski DOR14IR?? to też są irydowe, miałem kiedyś platynowe w volvo 440 1,7turbo bezn 125KM `89r i super silniczek pracował, nie wiem która marka jest lepsza niby droższa powinna byc lepsza ale roznice w cenie tłumacze sobie tym ze denso japonskie czyli z drugiego konca swiata a briski to czeskie chyba sa, może ktoś z was użytkował takie świece juz?? briski pisze ze sa od 181KM do 192 a denso do 200KM czyli idealnie tyle ile ja mam, czy sie tym sugerowac?? prosze o jakiekolwiek sugestie z góry wielkie dzięki pozdrawiam wszystkich:)
SPAMU¦
Wysłany: Sob Kwi 11, 2009 14:03 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
kup normalne swiece NGK tylko zeby byly made in japan a nie francuskie czy jescz gdzies indziej produkowane... mam u sibie juz drugi rok w komplecie z kablami uklad zaplonowy chodzi jak zloto, miedzy zwykla markowa swieca a irydowa odczujesz jedynie rownice po kieszeni...
posłuchałbym Cie bo też masz 2.0 turbo tyle że niestety do mojego modelu pasują tylko ngk v-line 28 o których sie nasłuchałem niezaciekawych opinii niestety tylko takie wypuscili do mojego modelu:( a skąd wiesz że różnica jest tylko w złotówkach miałeś kiedyś irydowe?? a jeżeli chodzi o kwestie finansowe to nie są duże pieniądze ja żałować nie bede jeżeli otrzymam porządany efekt więc dalej pozostają jak na razie do wyboru briski DOR14IR i denso IK20 tak czy siak dzieki za pomoc wesołych spokojnych
kupiłem denso iridium power IK20 i spasowały i jak na razie super w tym samym czasie kupiłem valvoline vr1 Racing 10w60 a nie jakieś motule i od tego momentu widać poprawe przejechałem na oleju 1900km a na świecach jakies 1500 minimalne falowania i skoki do 1000obr./min zdażają sie wiadomo tylko na zimnym silniku i rzadko a tak to cały czas 850obr jeszcze aluminiową kopułke wymienie na miedzianą i przewody na beru i musi byc igła
jeszcze raz dziekuje denso sa super jak narazie
Pomógł: 115 razy Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 1078
Wysłany: Pon Lip 13, 2009 19:04
roiven napisał/a:
jeszcze aluminiową kopułke wymienie na miedzianą i przewody na beru i musi byc igła
a ja nigdzie miedzianej kopółki do swojego 2.7 nie mogę znaleść. Na aluminiowych stykach niestety bardzo szybko odkłada się biały nalot. A pamiętam że w skodzie 105 miałem miedziane styki i one się nie wypalały.
Też mam irydowe świeczki ale NGK:
Gość
Wysłany: Wto Lip 14, 2009 17:45
roiven napisał/a:
kupiłem denso iridium power IK20 i spasowały i jak na razie super w tym samym czasie kupiłem valvoline vr1 Racing 10w60 a nie jakieś motule i od tego momentu widać poprawe przejechałem na oleju 1900km a na świecach jakies 1500 minimalne falowania i skoki do 1000obr./min zdażają sie wiadomo tylko na zimnym silniku i rzadko a tak to cały czas 850obr jeszcze aluminiową kopułke wymienie na miedzianą i przewody na beru i musi byc igła
jeszcze raz dziekuje denso sa super jak narazie
falowanie jest twoim zdaniem normalne??? u mnie by odrazu wyladowaly w smietniku... tylko japonskie NGK zadne inne pseldopodrobki swiec...
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Wto Lip 14, 2009 18:53
Ostatnio właśnie po 40000 km wymieniłem u siebie świece z NGK na NGK właśnie te v-line 28 - cały czas na lpg czyli nieźle (chyba)
Co do falowania to gdzieś czytałem ze na wolnych obrotach MEMS ciągle przestawia se moment zapłonu - dla tego może silnik lekko podrygiwać - czuć że żyje
no wiecie wczesniej było wiele wieksze te falowanie i zdarzało się nie tylko odrazu po uruchomieniu silnika ale nawet na rozgrzanym na postoju teraz jest o niebo lepiej juz mnie to nie denerwuje, gdzies czytałem że w nowszych samochodach silniczek krokowy ustawia sobie obroty nawet do kilkunastu minut!!! wyobraźcie sobie że przez kilkanascie minut wam obroty falują, może chodziło im o te nowe ale małolitrażowe w których na zimnym na dzień dobry jest 1500obr jakby wtryski były pozapychane
dobry ziom nie wylądują w śmietniku bo cholernie pomogły te świecie a reszta to kwestia mysle kabli i kopułki
czytaj dobrze: "teraz falowania i skoki do 1000obr./min zdażają sie wiadomo tylko na zimnym silniku i rzadko a tak to cały czas 850obr"
a skusiłem sie na denso bo z moich obserwacji na denso jeżdzą japończycy a na ngk polacy
Gość
Wysłany: Sro Lip 15, 2009 18:08
roiven napisał/a:
a skusiłem sie na denso bo z moich obserwacji na denso jeżdzą japończycy a na ngk polacy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum