Mam problem z hałasem od zawieszenia z prawej strony z przodu. Poniżej na zdjęciu widać jak karoseria "2" jest obtarta od tej gumy "1", na nierównościach guma ta przesówa się w stronę silnika można powiedzieć i obciera tą karoserię.
I mam pytanie po co ona jest, ta bliżej przytrzymuje gumę ochronną od koła, domyślam się ale po co jest ta druga? Czy można ją wyciąć? A jak nie to czym można ją przymocować żeby mi nie hałasowało to. I czy do czegoś takiego mogą się czepiać na przeglądzie?
SPAMU¦
Wysłany: Pon Cze 29, 2009 06:36 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ta guma(czasem metalowy odwaznik) jest mocowana zawsze na dluzszej polosi i jest po to zeby nie wpadala w rezonans,drgania (takie wywazenie,stabilizator jakby).Powinna byc na stale zamocowana i nie przesowac sie.Na przegladzie nie maja nic do tego.
Hmm dzięki, muszę to jakoś przymocować żeby się nie przesówało bo wkurzające to jest jak tak skrzypi w czasie jazdy może skleję je razem klejem montażowym
To raczej nie jest winna tej gumy bo ja się tez dziwiłem po co to jest i u mnie również tak obciera ta prawa guma ja u ciebie. Zauważyłem to przy wymianie rozrządu. Ale mi tam nic nie skrzypi w czasie jazdy, raczej moga byc u ciebie amorki na wykończeniu.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
U mnie raz przesuneły się te gumki podczas ostrej jazdy i zaczeły obdzierać i tarły o blachę bylo słychać szmery w kabinie , przesunołem je i cisza , najpierw zmontuj je razem i będzie wiadomo czy to było to jak nie to zawieszenie !
Też już myślałem o amorach, przegubach itp ale to ta guma. Jak te gumy są razem to cisza nawet na dziurach, dopiero jak jedna się przesuwa pod blachę i są nierówności to obciera w sobotę się tym zajmę, skleję to jakoś i powinno być ok oby tylko ten klej wytrzymał trochę.
Musze tylko jechać jeszcze zdjąć śruby z kół bo poprzedni właściciel tak dokręcił że końcówka od śrub zabezpieczających się przekręciła podobno ta przyjemność 100, a może Rovery mają standardowe śruby i ktoś był by mi w stanie użyczyć klucza do ściągnięcia tych śrub?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum