witam jak wyzej pompa wspomagania przecieka wymontowalem ja z silnika i tu jest problem niewiem jak to rozebrac i czy wogole da sie rozebrac zauwazylem ze uszczelka byla juz naprawiana sa slady jakiegos silikonu, jesli ktos mial taki problem to prosze o porade, i pytanie jaki koszt jest regeneracji takej pompy pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Wto Cze 30, 2009 09:47 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ja bym proponowal poszukac w okolicy jakiegos warsztatu zajmujacego sie regeneracja takich rzeczy. Jesli to kwestia uszczelki to pewnie niewielki koszt. Ale moze wyciek powoduje cos innego. Martwi mnie, ze piszesz ze byla juz naprawiana.
Moze juz sie jej nie da lepiej naprawic i pozostanie Ci zakup uzywki.
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Ja w moim R200 dzwoniłem pytając o regeneracji w/w pompy to koszt wachał się w granichac 350-450 pln. Używke kupiłem chyba jesli dobrze pamietam za 150 pln plus 80 za robocizne,nowy pasek, i płyn.
_________________ Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
Pewnie wszystko zalezy od stopnia uszkodzenia...
Przy takich kosztach faktycznie warto kupic uzywke, ale...
moze byc tak, ze za chwile ta uzywka padnie i trzeba ja bedzie tez regenerowac.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Udalo mi sie rozebrac pompe znalazlem foto rozebranej podobnej pompy i wystarczylo lekko stuknąć młotkiem i rozlozylem tylko i tu jest problem uszczeka byla w szczatkach niewiem czy to orgynalnie tak bylo czy juz byla rozbierana, uszczelka raczej uszczelki bo bylo 3 rodzaje 1siwa przypominajaca cienka gume jak z balona 2przezroczysta jak ze sztywnego cienkiego plastiku 3przypominajaca zulty silikon. Niewiem czym to uszczelnic. Jesli chodzi o pompe to przeciekow nie miala na lozysku, bylo sucho ostatnio uslyszalem wycie pompy jak skrecalem i byl ubytek plynu na postoju przy wylaczonym silnku. Przed odkreceniem pompy sprawdzilem dokladnie i tylko z uszczelki lecialo. Wiec jesli ktos wie czym uszczelnic to bede wdzieczny pozdrawiam.
Witam. Ja u siebie miałem to samo i z doświadczenia wiem, że nie ma co bawić się w uszczelnianie tego żadnymi sylikonami czy innymi "kitami" bo to i tak nic nie da.
Kupiłem więc uszczelkę od gościa, który zajmuje się regeneracją takich rzeczy poskręcałem i jest OK. Koszt uszczelki to 130zł, jeśli dobrze pamiętam, wię jeśli masz pewność, że to tylko tamtędy leci to chyba warto.
Pozdrawiam
Hej wyczyscilem na szkielko, dorobilem uszczelke skrecilem i jak narazie sucho plyn nie cieknie ale mam przeciek na laczeniu komory silnika z pompa wody, musze poprawic chyba niedokrecilem
[ Dodano: Czw Lip 02, 2009 12:15 ]
pare fotek
[ Dodano: Czw Lip 02, 2009 12:17 ]
tu miala byc fota kto wie jak tu wzucic fotki
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum