Po włączeniu zapłonu nie zapala się kontrolka check engine, nie słychać pompy paliwa natomiast kontrolki SRS, ładowanie i olej zapala się normalnie. Za to załącza się wentylator chłodnicy a jeden z przekaźników z czarnej puszki przy komputerze brzęczy; obrotomierz podnosi się na 1000 obr i prędkościomierz na 40km/h; niekiedy brzęczący przekaźnik przestaje to obroty wędrują na 2000 a prędkość na 60km/h.
Przekręcając kluczyk na rozruch, rozrusznik normalnie kręci silnikiem lecz go nie odpala
Łącząc piny do diagnostyki w złączu, w zachowaniu auta nic się nie zmienia.
Sprawdziłem bezpieczniki w kabinie i przy silniku, przekaźniki te dwa w komorze silnika i są ok.
Poza podłączeniem nowego radia nic więcej ostatnio nie było robione w aucie Oczywiście jako pierwsze je odłączyłem.
I skończyły mi się pomysły , czy możliwe że komputer padł
_________________ jackelvis
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lip 03, 2009 21:20 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
czy radio po prostu podłączałeś do kostki, czy musiałes się bawic w podciąganie przewodów?
ewidentnie masz jakiś problem z elektryką/elektroniką... może coś się stało w puszce z bezpiecznikami... może coś grubszego na prawdę trudno wyczuć
prewencyjnie możesz sprawdzić wiązkę tylnej klapy, ale wątpię, zeby jej awaria aż tak nabrudziła
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Maj 2007 Posty: 60 Skąd: Gołańcz / Poznań
Wysłany: Nie Lip 05, 2009 13:13
Kostki ISO musiałem podłączyć. Tam były kable skręcone z radiem.
Kostka głośników podłączyłem po kolei odłączając od tamtego radia kable i podłączając do kostki.
Natomiast do starego radia podłączony był tylko plus i minus, włączyłem je do kostki A4 "+" plus; A8 "-" minus; za radiem znalazłem kostkę z 4 przewodami z których dwa podłączyłem na A6 i A7, natomiast z pinów A2 i A6 nie podłączyłem nigdzie bo moje nowe nie miało w tym miejscu kabli.
[ Dodano: Nie Sie 02, 2009 21:02 ]
Teraz wiem że:
Przy tak dziwnym zachowaniu auta pierwsze co sprawdzić masę zasilającą komputer
Wyczyszczenie i po kłopocie
Oczywiście wyczyściłem i sprawdziłem połączenia masy jakie tylko widziałem w aucie
[ Dodano: Pon Sie 10, 2009 21:27 ]
Rozwiązanie okazało się zdumiewające :
brak masy na komputerze
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum