Witam!
Na dniach zabieram się za remont mojego silnika - D16A8 Hondy. Powodem remontu jest spora już konsumpcja oleju. Mechanik powiedział mi, że trzeba zrobić głowice (uszczelniacze, planowanie, docieranie), wymienić pierscienie (podobno nie trzeba robić szlifu bo honda ma mocny blok) i wszystki uszczelki/uszczelniacze w silniku i ma być ok. DObrze mówi, czy wpuszcza mnie w maliny?? Słyszałem od innego mechanika, że trzeba zrobić szlif cylindrów, założyć nadwymiarowe tłoki i pierścienie i ta perspektywa mnie przeraża...
Druga sprawa, jakich firm wybrać części?
panewki myślałem kupić ACL, pierścienie nie wiem... doradzicie coś? Narazie moc zostaje seryjna, ale gdzieś na przyszły sezon chciał bym dmuchnąć kompresorem jakieś 0,4-0,5 bara...
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lip 07, 2009 09:18 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum