zamieściłem zdjęcia wymiany tylko z lewej strony ale prawa analogicznie do lewej wiec nie robiłem fotek
nie jestem mechanikiem ale stwierdziłem że parę śrubek chyba mnie nie pokona no i się za to zabrałem
jedyna rzecz którą zrobiłbym inaczej to odkręciłbym całkiem drążek reakcyjny tzn z przodu pod zderzakiem jest nakrętka 19 ale nie miałem takiego klucza aby tam się dostać więc go nie odkręciłem ale wierzcie mi że to by ułatwiło całe zadanie
co do zbicia sworznia to jeden zszedł bez problemu a drugi ściągałem prawie godzinę ale też się w końcu poddał
myślę że opisy zdjęć wyjaśnią wszystko
jeśli ktoś ma zamiar podjąć się tego to wierzcie mi dacie radę ja dałem to i wy dacie
tylko jedno mnie zastanawia czy powinienem jechać na zbieżność
Wahacze z założenia są takie same (z założenia). Jak nie ruszałeś układu kierowniczego to raczej nie ma takiej potrzeby ale z racji na dokładność wykonania wahaczy podjechał bym chociaż na kontrole dla świętego spokoju.
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Wahacze z założenia są takie same (z założenia). Jak nie ruszałeś układu kierowniczego to raczej nie ma takiej potrzeby ale z racji na dokładność wykonania wahaczy podjechał bym chociaż na kontrole dla świętego spokoju.
No i tak zrobię, mam tylko nadzieje że będzie db.
Mam jeszcze jedno pytanie bo już przed tą robotą miałem kierownicę przestawioną i zaczyna mnie to irytować, może wiecie jak ją ustawić na wprost??
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
no to jade do ostrołęki
nie no zarcik ale jak tak czytam posty warszawiakow to sie ciesze ze mieszkam tu gdzie mieszkam przeciez oni maja ceny normalnie prawie jak w stolicy
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
witam, mam następujący problem: na prostej drodze jak puszczę kierownicę to po ok 2-3s auto zaczyna zjeżdżać na pobocze. Kwestie nierównego ciśnienia w oponach oraz krzywych felg czy nierównomiernie zużytych opon wykluczyłem. Dzisiaj byłem sprawdzić geometrie kół i wyszło, że lewe przednie koło mam pochylone o 1,24% i nie można tego wyregulować ze względu na brak możliwości regulacji. Teraz tak myślę czy ewentualny luz w tuleji wahacza dolnego (zaznaczone na zielono na zdjęciu) mógłby powodować takie odchylenie koła? Czy może jest jakiś inny sposób na wyregulowanie tego?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum