Wysłany: Nie Maj 10, 2009 00:14 [R800] Elektryczna regulacja przednich reflektorów
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
problem mam taki, ze przednia lewa lampa za wysoko swieci, mimo tego, ze byla regulowana
na przegladzie
Dzieje sie tak dlatego, bo silnik wypina sie , nie zatrzaskuje sie w bialym elemencie lampy,
dziwne jest to, bo os silnika, ktora sie tam wpina obraca sie, wiec z czasem we wnetrzu os obrobi sie i wytrze
chyba ze cos u mnie jest pokopane i ten bialy element powinien sie ciasno zatrzasnac i obracac razem z osia silnika, w prawej lampie, ten bialy element tez sie nie rusza
i os silnika w nim sie obraca
jutro zapodam fotki
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Sty 04, 2011 22:55, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Nie Maj 10, 2009 00:14 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 115 razy Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 1078
Wysłany: Pon Maj 25, 2009 20:11
Ja też mam ręczną regulację, i dobrze bo przynajmniej działa. Chociaż dziwna sprawa ale lewy reflektor nie da się ustawić aby świecił w dół, na wprost jest minimalnym zakresem. A prawy da się niżej.
widac na nich ze ten element, czyli os silnika sie poprostu wysuwa, problem w tym, ze tego nie mozna ciasno spasowac (skleic), bo os silnika musi sie obracac w tym bialym plastiku
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Ostatnio zmieniony przez thef Wto Maj 26, 2009 07:39, w całości zmieniany 1 raz
Widze dwa wyjscia. Albo zaopatrzyc sie w uzywany zatrzask w lepszym stanie, albo sprobowac na ten zalozyc opaske zaciskowa i kombinowac z sila docisku.
_________________ Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
no wlasnie dziwne jest to polaczenie, bo sila rzeczy, jesli metal w plastiku sie obraca, to z czasem sie wyrobi
w prawej lampie wszystko wyglada tak samo, z tym ze tam jakos to ciasniej siedzi, albo lampa lzej chodzi
Thef co zrobiles z moim drugim zdjeciem
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Wto Maj 26, 2009 09:58
AndrewS napisał/a:
no wlasnie dziwne jest to polaczenie, bo sila rzeczy, jesli metal w plastiku sie obraca, to z czasem sie wyrobi
w prawej lampie wszystko wyglada tak samo, z tym ze tam jakos to ciasniej siedzi, albo lampa lzej chodzi
No to trzeba jakoś pogrubasić ten wtyk, żeby ciaśniej siedział, albo znaleźć lepszy na szrocie
AndrewS napisał/a:
Thef co zrobiles z moim drugim zdjeciem
Rozdzieliłem spacją komendy, bo wyświetlało się jedno i to losowo (przynajmniej u mnie).
jeszcze przyszlo mi do glowy taka mozliwosc, ze ten bialy element, powinien sie obracac, a os silnika w nim, juz nie
Edit
Nie wiem jak ja to wtedy patrzylem, chyba bylem pijany
Ten element o ktorym pisalem jednak sie NIE obraca
Trzeba go poprostu dobrze wcisnac w ten bialy element
Oczywsicie duzo wygodniej sie to robi przy wyjetej lampie
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum