Forum Klubu ROVERki.pl :: [R25] Czy te typy tak mają, że są strasznie mułowate
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R25] Czy te typy tak mają, że są strasznie mułowate
Autor Wiadomość
firefighter 




Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 168
Skąd: Tychy



Wysłany: Czw Sie 06, 2009 17:23   [R25] Czy te typy tak mają, że są strasznie mułowate
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: wszystkie

Jak w temacie
Cy te typy tak mają, że są strasznie mułowate szczególnie podczas jazdy pod górkę.
Doświadczyłem tej przyjemności jadąc w ostatnią niedzielę do Nowego Sącza. Wyprzedzanie na wzniesieniach praktycznie nie możliwe, czasem musiałem redukowć nawet do dwójki żeby ciągnął pod górę.W ubiegłym roku robiłem wymianę uszczelki i rozrządu może w tym tkwi przyczyna?Co radzicie?
Ostatnio zmieniony przez szoso Czw Maj 10, 2012 12:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Sie 06, 2009 17:23   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
DANTE79R 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 614
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Czw Sie 06, 2009 17:52   

te typy tak mają :) Miło że odwiedziłeś moje miasto :) Pozdrawiam
_________________
Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover :) Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy ;)
 
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Czw Sie 06, 2009 19:57   

firefighter, możesz zmierzyć czas przyśpieszenia 60-100 km/h na czwartym biegu i porównać z danymi fabrycznymi
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Sie 06, 2009 21:01   

W górkach pewnie po prostu brakuje momentu silnikowi, stąd potrzeba redukcji, żeby auto jechało ... ale też spróbowałbym zmierzyć czas przyspieszania i porównał z takim samym autem :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
firefighter 




Dołączył: 03 Lip 2008
Posty: 168
Skąd: Tychy



Wysłany: Pią Sie 07, 2009 15:25   

DANTE79R napisał/a:
te typy tak mają :) Miło że odwiedziłeś moje miasto :) Pozdrawiam

Mam tam rodzinke tak że spoko :)
A jeszcze pytanko
czy da coś zmiana przepustnicy żeby podnieść moc do setki?
 
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Pią Sie 07, 2009 18:08   

firefighter napisał/a:
czy da coś zmiana przepustnicy żeby podnieść moc do setki?

podnieść moc i skrócić przyśpieszenie do setki ?
możesz spróbować wstawić metalową przepustnice 52 mm i opiszesz wrażenia czy to coś dało ;)
http://www.eliseparts.com/products.php?product=313
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
pietro 




Pomógł: 25 razy
Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 387
Skąd: Wrocław / Lubrza



Wysłany: Pią Sie 07, 2009 19:30   

Ciufcia napisał/a:
możesz zmierzyć czas przyśpieszenia 60-100 km/h na czwartym biegu i porównać z danymi fabrycznymi


tylko jak to zrobić jak w samochodowym zegarku nie ma sekundnika ? :D
wszystkim przyspiesza poniżej minuty ? :D

A tak poważniej to może masz wersję 84 konną? i dlatego takie odczucia?

Fakt, że przy przyspieszaniu pod górkę słabnie ale w moim przypadku tragedii nie ma.
poza tym mocy i tak zawsze brakuje :)
a jeśli chodzi o:
firefighter napisał/a:
czy da coś zmiana przepustnicy żeby podnieść moc do setki?
to sprawdź najpierw jaką masz wersję.
tutaj się ciekawe rzeczy wydarzyły :)
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=43944
 
 
zouza 




Pomogła: 70 razy
Dołączyła: 24 Sie 2007
Posty: 1716
Skąd: Zabrze



Wysłany: Pon Sie 10, 2009 09:42   

Ciufcia, wiesz , że to nic nie daje ;)
_________________
Moje Maleństwo :serducha:
http://picasaweb.google.pl/zouza27/Roverek
 
 
Blajsero 




Dołączył: 29 Kwi 2012
Posty: 7
Skąd: Łódź

Rover 25

Wysłany: Czw Maj 10, 2012 12:11   

Pozwolę sobie odkopać temat, też mam 1.4 16v 84km mierzyłem czasy, i tak wychodzi mi:
0-100: 13s może 14s
60-100: 22s

Testy przeprowadzałem z podłączoną jak i odłączoną sondą lambda wynik ten sam, ale czy te 22s to normalne? Wydaje mi się, że jest to straszne zamulenie, ale może się nie znam, rowerka mam od 2 tygodni ledwie.
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Czw Maj 10, 2012 13:10   

Jak i czym mierzyłeś te czasy ??
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Blajsero 




Dołączył: 29 Kwi 2012
Posty: 7
Skąd: Łódź

Rover 25

Wysłany: Czw Maj 10, 2012 13:53   

Normalnie stoperem w zegarku na drodze, możliwie najbardziej płaskiej, a i to 60 - 100 było na 4 biegu.

Powiedzmy że 0-100 może być duże przekłamanie, bo moja reakcja włączania stopera itp. Ale generalnie mam wrażenie że auto nie zbiera się tak poniżej 2 000 - 2 500 obr.
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Czw Maj 10, 2012 13:57   

Według danych, do setki wersja 84KM ma 12,9 s, więc twój wynik jeśli patrząc na błąd pomiaru jest ok. Więc jeśli do setki zbliżyłeś się do danych fabrycznych, to się nie przejmuj tą elastycznością. To nie jest diesel, aby ci ciągną od dolnych obrotów. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
kangaroo69 



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 562
Skąd: Lubelszczyzna



Wysłany: Pią Maj 11, 2012 17:53   

Blajsero napisał/a:
Ale generalnie mam wrażenie że auto nie zbiera się tak poniżej 2 000 - 2 500 obr.

Mi się wydaje że wszystko ok do tych 2500 tys.obrotów :wink: Fakt że silnik odmuliłem dopiero zmieniając biegi przy 2800 tys., lekko przed 3000tys. :wink:
No ale nie spotkałem jeszcze konkurencji z roku 97 z silnikiem 1,4 i 103 km :mrgreen:
_________________
http://www.ekmoto.pl/KONKURS-a13_0.htm
 
 
Blajsero 




Dołączył: 29 Kwi 2012
Posty: 7
Skąd: Łódź

Rover 25

Wysłany: Pią Maj 11, 2012 23:42   

Byłem dzisiaj u mechanika, specjalizującego się w Roverkach. Wsiadł przejechał się i orzekł: "ale muł..." i jestem umówiony na wtorek na dalszą diagnozę. Tak więc moje odczucia są słuszne bo trochę nie teges jak 84 konne auto gorzej się zbiera od 55 konnego Twingo :roll:
Ostatnio zmieniony przez Blajsero Pią Maj 11, 2012 23:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Maj 11, 2012 23:42   

Na mój gust te 22 sekundy to zdecydowanie za długo .... może się myle, bo jeżdżę od lat turbodieslami, ale dla porównania 105 konny R200 SDi (bez wzmacniania) robił takie ćwiczenie w ok 8 sekund (wzmocniony w ok 6 - 6,5 sek) ... ale 22 sekundy ... masakra ... Proponuję porównać ten czas z innym (innymi) R z takim samym silnikiem i to da miarodajną odpowiedź, czy ten czas jest ok, czy też szukać usterki.
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Sob Maj 12, 2012 12:55   

Brt napisał/a:
ale dla porównania 105 konny R200 SDi (bez wzmacniania) robił takie ćwiczenie w ok 8 sekund (wzmocniony w ok 6 - 6,5 sek)

Ale to jest diesel. :grin: Więc niema co tu porównywać Nm. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 22 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Sob Maj 12, 2012 17:43   

kangaroo69 napisał/a:
No ale nie spotkałem jeszcze konkurencji z roku 97 z silnikiem 1,4 i 103 km :mrgreen:

A z Lubelszczyzny jesteś to sie całkiem nieźle składa :) bo też bym chętnie poszukał
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sob Maj 12, 2012 23:47   

leszczu mimo wszystko z tego co kojarzę z różnych testów samochodów w gazetach motoryzacyjnych, to przyspieszeń rzędu 22 sekundy to prawie żadne nie miało ;) .....Ja nie piszę, że R25 z benzyniakiem ma robić to samo co diesel, ale niech powiedzmy robi to 1,5 - 2x dłużej ... a nie 3x ... moim zdaniem zdecydowanie jest coś nie tak.
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
kangaroo69 



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 562
Skąd: Lubelszczyzna



Wysłany: Nie Maj 13, 2012 13:01   

bonus89 napisał/a:

A z Lubelszczyzny jesteś to sie całkiem nieźle składa bo też bym chętnie poszukał

Z Lubelszczyzny :smile: a to zależy czego szukasz, bo ja auta innej marki o tych parametrach :wink:
A tak odnośnie tematu to ile wasze samochody mają na liczniku na 5biegu i 3 tysiącach obrotów ?
_________________
http://www.ekmoto.pl/KONKURS-a13_0.htm
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Nie Maj 13, 2012 13:05   

kangaroo69 napisał/a:
A tak odnośnie tematu to ile wasze samochody mają na liczniku na 5biegu i 3 tysiącach obrotów ?

Okolice 100 km/h. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R220 2,0SD 98r] Utrata mocy, auto mułowate
zywy30 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Nie Paź 19, 2008 20:21
Brt
Brak nowych postów [R200] Auto jest mułowate, brak mocy, słabo przyspiesza.
marhew Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 21 Sro Sie 31, 2011 23:19
marhew
Brak nowych postów [R25 1.4] typy żarówek wewnątrz auta
horo Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Czw Cze 02, 2011 19:31
Harry
Brak nowych postów [R200] Lampy na tył - czy różne typy?
Jarusek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Pią Kwi 29, 2011 00:22
kamax_19
Brak nowych postów [R 200 1.4 16V 99'] Pomocy... Potrzebuje typy żarówek...
jaka żarówka i gdzie?
teusz Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Wto Paź 07, 2008 20:09
alilubi



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink