Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 8v Rok produkcji: 1997
Witam mam problem od prawie roku ze stukaniem przy hamowaniu z prędkością ponizej 30km/h aż do momentu zatrzymania auta, po puszczeniu hamulca trochę też słychać takie jak by trzeszczenie nie wiem jak to nazwać dokładnie dźwięk pojawia się ze strony przedniej po lewej stronie podejrzewam że to coś z pompą od abs-u lub w lewym kole (oglądałem ale nic tam nie zauważyłem) dzieje się to tylko przy hamowaniu z abs po wyjęciu bezpiecznika lub zapaleniu się kontrolki abs (często to się zdarza) tak się nie dzieje. czekam na propozycje co sprawdzić itp. a o to link do nagrania w którym słychać stukanie 2:28, 2:50 3:15 3:55 4:23 5:12
nie ma, sprawdzałem dokładnie nawet nie są ukruszone
[ Dodano: Sob Lis 03, 2012 14:59 ]
dźwięk jest z przodu i tylko przy hamowaniu z abs. koronki przednie są sprawne (nie wiem jak z tyłem) wiec pozostaje tylko pompa abs do sprawdzenia z przedniej strony
chyba ze jest też taka możliwość ze jak z tyłu jest jakaś uszkodzona to pompa nie działa tak jak trzeba i dla tego słuchać pukanie z przodu ale wydaje mi się to mało prawdopodobne niech ktoś się wypowie...
Miałem tak samo, wyciągnąłem czujnik ABS i jeżdżę bez. I dobrze, przydało mi się, gdy na śliską nawierzchnię wieczorem wyskoczyło mi stadko dzików, które zajęło mi oba pasy. Z ABS em chyba zmuszony byłbym wjechać w rów
Podepnę się pod temat bo mam identyczny problem. Rover 25 2003 rok. Mam uszkodzone oba pierścienie na przedniej osi. Dokładnie pęknięte. Komputer czyta ciekawostki, włącza ABS kiedy popadnie, czasem zapala się żółta kontrolka ABS i czerwony wykrzyknik.
Pytanie jest takie. Na czym polega wymiana pierścieni. Dokładniej czy można to zrobić samemu? Słyszałem, że podobno są rozgrzewane i nakładane, po ostygnięciu zaciskają się i przylegają gdzie trzeba. Czy da radę samemu zmienić pierścienie czy trzeba do warsztatu? I mniej więcej jaki koszt przedsięwzięcia?
Co do problemu powyżej, nie wiem jak kolega rozwiązał ale może wystarczyło pierścienie przeczyścić?
Taki pierścień można dokupić nowy za 45 zł na allegro. Żeby nałożyć go trzeba i tak ściągać przegub, a przegub to koszt 75 zł, wiec nie wiem czy warto bawić się w same zmiany pierścienia.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum