Zazwyczaj, w każdym samochodzie, wyposażonym w skrzynię biegów, wylewa się go korkiem, umieszczonym w fizycznie najniższym miejscu skrzyni biegów, a wlewa się go gdzieś z boku korpusu. Przyjęta od dziesięcioleci, prosta zasada określa też w tej materii prostą prawdę - w korek wlewu wlewa się olej, dedykowany do danej skrzyni dotąd, aż zacznie on się przelewać przez ten wlew, właśnie.
I nieważne, czy dotyczy to Żuka, Syreny, Poloneza czy innego Maserati.
_________________ Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
Zazwyczaj, w każdym samochodzie, wyposażonym w skrzynię biegów, wylewa się go korkiem, umieszczonym w fizycznie najniższym miejscu skrzyni biegów, a wlewa się go gdzieś z boku korpusu. Przyjęta od dziesięcioleci, prosta zasada określa też w tej materii prostą prawdę - w korek wlewu wlewa się olej, dedykowany do danej skrzyni dotąd, aż zacznie on się przelewać przez ten wlew, właśnie.
I nieważne, czy dotyczy to Żuka, Syreny, Poloneza czy innego Maserati.
To jest nie zrozumiale
Jak mam wiedziec ze oleju jest dosyc (czy oleju musi byc cala skrzynia czy wystarczy polowa?)
gaduktos, na samej górze to nie jest otwór wlewowy, tylko odpowietrzenie.
na szybko - masz obraz skrzyni z lewej strony od dołu, górne 24 to otwór wlewowy a dolne 24 to spust, spust siedzi jak stąd do tamtąd, także skombinuj porządne klucze.
BTW to już
zouza napisał/a:
Było milion razy,
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum