Forum Klubu ROVERki.pl :: [416Si 00r] Problem ze wspomaganiem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[416Si 00r] Problem ze wspomaganiem
Autor Wiadomość
elrafal 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 48
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pią Wrz 25, 2009 09:22   [416Si 00r] Problem ze wspomaganiem

Witam odnoszę wrażenie że w moim roverku jest coś ze wspomaganiem tzn dość ciężko chodzi ta kierownica ktoś mi mówił żebym sprawdził płyn od wspomagania tylko który to zbiorniczek? Pozdro
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Wrz 25, 2009 09:22   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
PopaY 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 986
Skąd: ..: R-M :..



Wysłany: Pią Wrz 25, 2009 09:25   

No bez jaj :P Jest oznaczony kierownicą ;) Sprawdź czy płyn "bąbelkuje".
 
 
Lechos 




Pomógł: 297 razy
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 1792



Wysłany: Pią Wrz 25, 2009 09:40   

po lewej stronie jak otworzysz maske kolo poduszki silnika :wink:
 
 
 
PopaY 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 986
Skąd: ..: R-M :..



Wysłany: Pią Wrz 25, 2009 10:37   

Tu z tym żółtym wieczkiem ;)

 
 
elrafal 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Cze 2009
Posty: 48
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pią Wrz 25, 2009 11:09   

Ok już wiem nie mam na górze tego żółtego płut jest widoczne takie wspomaganie jest w tym aucie przyzwyczajony jestem do aut firmowych nowszych i może dlatego taka różnica zresztą często Roverkiem nie jeżdżę autko żony jest :) A jaki powinien być prawidłowy stan oleju patrzyłem dziś na zimnym silniku olej zakrywa 2 xx.
 
 
PopaY 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 986
Skąd: ..: R-M :..



Wysłany: Pią Wrz 25, 2009 11:11   

Prawidłowa wartość to taka mieszcząca się między min a max ;) Przecież jest podziałka ;)
 
 
Lechos 




Pomógł: 297 razy
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 1792



Wysłany: Pią Wrz 25, 2009 11:12   

najlepiej miedzy 1/2 a 3/4
 
 
 
PopaY 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 986
Skąd: ..: R-M :..



Wysłany: Pią Wrz 25, 2009 11:14   

No 1/2 to troszkę za mało, ale tak 3/5 a 3/4 byłoby w sam raz.
 
 
Lechos 




Pomógł: 297 razy
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 1792



Wysłany: Pią Wrz 25, 2009 11:25   

PopaY napisał/a:
Prawidłowa wartość to taka mieszcząca się między min a max

PopaY napisał/a:
No 1/2 to troszkę za mało

zdecyduj sie ;)
PopaY napisał/a:
ale tak 3/5 a 3/4 byłoby w sam raz.
chyba ,ze Ty piszesz o krzyzykach.
 
 
 
PopaY 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 986
Skąd: ..: R-M :..



Wysłany: Pią Wrz 25, 2009 11:34   

Nad czym mam się zdecydować? Przecież wszystko jest jasno napisane. 1/2 to wg ciut za mało, wspomaganie mam zawsze pod maksymalną wartością oznaczoną na zbiorniku.

[ Dodano: Pią Wrz 25, 2009 12:35 ]
No, chyba, że w benzynie nie ma oznaczenia "min" i "max" :P
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Wrz 25, 2009 11:38   

według instrukcji ma być do górnej granicy ''max'' i ja tak właśnie mam u siebie oczywiście mowa o wspomaganiu :wink:
Ostatnio zmieniony przez szoso Pią Wrz 25, 2009 11:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Lechos 




Pomógł: 297 razy
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 1792



Wysłany: Pią Wrz 25, 2009 11:39   

PopaY napisał/a:
Nad czym mam się zdecydować?
Jest skoro piszesz, ze poziom miedzy min. a max. jest ok a potem, ze polowa to malo to chyba jest na co.
PopaY napisał/a:
wspomaganie mam zawsze pod maksymalną wartością oznaczoną na zbiorniku.
pytanie dotyczylo poziomu oleju silnikowego a nie plynu wspomagania.
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Wrz 25, 2009 11:44   

wcześniej pisałem o wspomaganiu
a jeśli chodzi o olej to ma być między min a max
a jesli będzie max to też nic się nie stanie
 
 
PopaY 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 986
Skąd: ..: R-M :..



Wysłany: Pią Wrz 25, 2009 11:46   

Nic się nie stanie, byle by nie przekraczał "maxa". Lechos, bez znaków przystankowych ciężko się było połapać ;) Cały czas sądziłem, że piszemy o płynie do wspomagania ;)
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pią Wrz 25, 2009 11:51   

PopaY napisał/a:
Nic się nie stanie, byle by nie przekraczał "maxa".

dokładnie
ja u siebie mam cały czas max a dzisiaj w końcu zalewam Valvoline Maxlife
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45] problem ze wspomaganiem
rover-fan Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 26 Nie Kwi 20, 2014 10:05
rover-fan
Brak nowych postów [r400] Problem z wspomaganiem
Bialy1990 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Pon Paź 31, 2011 12:14
szoso
Brak nowych postów [R400 SDI] problem z hamulcem i wspomaganiem
michal__b1 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Czw Lut 25, 2010 22:43
michal__b1
Brak nowych postów [416si] KONTROLKA SRS PROBLEM CZY NIE??
kamilos2521 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Sro Mar 02, 2011 21:39
kamilos2521
Brak nowych postów [416si] PROBLEM Z SILNIKIEM...
kamilos2521 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 26 Pon Wrz 05, 2011 08:05
sobrus



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink