Forum Klubu ROVERki.pl :: [416si 97r] pytanie o inst. LPG znów
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[416si 97r] pytanie o inst. LPG znów
Autor Wiadomość
dafit 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 251
Skąd: Łask

Rover 75

Wysłany: Nie Wrz 27, 2009 13:37   [416si 97r] pytanie o inst. LPG znów

WITAJCIE !!
To mój pierwszy post na forum dlatego to wielkie powitanie u góry :) ale do rzeczy, od niedawna posiadam roverka 416si i tak właściwie to wiele mi nie pali ogólnie patrzeć ale jestem studentem i potrzebuje tańszego źródła zasilania dlatego postanowiłem rozważyć założenie LPG co wcześniej nie specjalnie miałem ochotę rozważyć bo czytałem a to tu a to tam złe opinie na ten temat na forum również poczytałem ten 4 stronicowy wątek nt LPG i ... w końcu nic nie wiem w sumie więcej chyba było opinii za niż przeciw i w końcu nie wiem co o tym myśleć i chciałbym się dowiedzieć konkretnie czy występują jakieś przeciwwskazania co do instalacji LPG w tym konkretnie silniku co ja mam w roverze ?? czy jednak auto dobrze się sprawuje po tym zabiegu i nie ma co się bać i jakiego typu instalację wtedy zastosować ?? dodam że auto ma udokumentowany przebieg 125tys. km także w dość świeżej kondycji .
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Wrz 27, 2009 13:37   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
staf 




Pomógł: 241 razy
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 1762
Skąd: Ludwikowo/k.Płocka

Rover 75

Wysłany: Nie Wrz 27, 2009 13:53   

dafit, Przeczytaj to może ci pomoże
http://www.roverki.pl/mod...ies=Technika#60
_________________
www.w-mp3.pl
Nie trąb, robię co mogę :papieros:
 
 
 
azor77 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 757
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Nie Wrz 27, 2009 17:20   

dafit napisał/a:
chciałbym się dowiedzieć konkretnie czy występują jakieś przeciwwskazania co do instalacji LPG w tym konkretnie silniku co ja mam w roverze ?? czy jednak auto dobrze się sprawuje po tym zabiegu i nie ma co się bać i jakiego typu instalację wtedy zastosować ?? dodam że auto ma udokumentowany przebieg 125tys. km także w dość świeżej kondycji .


Zakładaj sekwencyjną instalację i śmigasz aż miło.
Tylko instalacja musi być założona przez kumatych gaziarzy, najlepiej polecanych w twojej okolicy. Ten silnik spisuje się świetnie na LPG, ja śmignąłem dopiero 35 tys i nie miałem żadnych problemów w tym czasie :wink:
_________________
Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
 
 
darek_wp 




Pomógł: 248 razy
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 1651
Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz



Wysłany: Nie Wrz 27, 2009 20:06   

dafit nie ma żadnych przeciwskazań do zagazowania tego silnika
ja mam zrobione na gazie na tym samym silniku ponad 120000 bez żadnych problemów
oczywiście trzeba wymieniać filtry, kable świece co jakiś czas (ale na PB też trzeba :-) ) no i warto wypytać o renomę gaziarzy u których będzie montowana instalacja i trzeba zamontować sekwencję - później tylko ładować gaz i jeździć
no i warto nie zapominać żeby w zbiorniku było min 1/3 stanu benzyny (osobiście jeżdżę z pełnym)- inaczej zatrzesz pompę paliwa

pozdr
darek
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
dafit 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 251
Skąd: Łask

Rover 75

Wysłany: Pon Wrz 28, 2009 18:15   

ielkie dzięki za pomoc :) a powiedzcie jeszcze czy zalożenie LPG w tym konkretnie silniku ingeruje coś w jego osiągi ?
_________________
sprzedam http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=83607
 
 
azor77 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 757
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pon Wrz 28, 2009 19:30   

Jak założysz sekwencję to praktycznie nie odczuwalne zmiany w osiągach
_________________
Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
 
 
darek_wp 




Pomógł: 248 razy
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 1651
Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz



Wysłany: Pon Wrz 28, 2009 20:36   

dokładnie, przy normalnej jeździe nie widać żadnych różnic w osiągach silnika (poza kosztami jazdy ;-))
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
BoloSr
[Usunięty]






Wysłany: Pon Wrz 28, 2009 20:38   

azor77 napisał/a:
Jak założysz sekwencję to praktycznie nie odczuwalne zmiany w osiągach


chyba ze gazownik da ciala a potem bedzie wine zwalal na auto :(
 
 
darek_wp 




Pomógł: 248 razy
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 1651
Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz



Wysłany: Pon Wrz 28, 2009 21:24   

to wtedy przełączasz się na PB wsadzasz gaziarza obok i czadu - a później niech poprawia co sp#$%#$
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [416si]immobiliser małe pytanie
stanlej42 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 40 Sob Cze 16, 2012 12:38
monia
Brak nowych postów [ Rover 416Si ] Pytanie odnośnie problemu z odpalaniem.
SaiTail Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Wto Maj 31, 2016 20:06
Monotonny
Brak nowych postów [Rover 416Si 1,6] Szybkie pytanie o felgi.Mój pierwszy zakup
SaiTail Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Pon Maj 01, 2017 23:47
sTERYD
Brak nowych postów [R45] Olej a inst. gazowa - 5W40 czy 5W50 ?
tomaszo81 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Sob Maj 24, 2008 20:50
snake0908
Brak nowych postów [R45 1.4 '01] ZNÓW problem z obrotami!!!
Zielas Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Nie Lut 28, 2010 22:50
magneto



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink