witam, mam problem z obrotami. przy przeciągnięciu autka na biegu, obroty nie chcą spadać. mechanik stwierdził, że pewnie blokuje się silniczek krokowy. czy są to objawy problemów z silniczkiem czy bardziej z potencjometrem przepustnicy?
ps. czy silniczek krokowy 1.4 8v różni się od 1.4 16v?
Ostatnio zmieniony przez kowal_ldz Sro Wrz 23, 2009 22:14, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Wrz 23, 2009 19:55 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
o kurcze, taki byłem skupiony wertując forum, że sedno tematu przeoczyłem przepraszam i obiecuję poprawę czytałem o czyszczeniu ale z doświadczenia wiem, że prędzej trzeba coś wymienić niż wyczyścić
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Sie 2009 Posty: 113 Skąd: kielce
Wysłany: Czw Wrz 24, 2009 08:40
najpierw przeczyść krokowca i przepustnice, a jak to nie pomoże to dopiero zastanów sie czy go wymienić. na 99% wystarczy przeczyścic bo jest zasyfiony sadzą
Ja jeszcze dorzucę inną możliwość wysokich obrotów...
Otóż u mnie czasem jak dłużej jeżdżę w korkach, autko się buntuje (albo raczej linka gazu) i wchodzi na 1500-1800 obrotów na biegu jałowym. Pierwszy raz jak mi się to zdarzyło, to pobladłem i nie wiedziałem co się dzieje, a wystarczyło włożyć buta pod pedał gazu i go odciągnąć na siłę. Obroty od razu spadają poniżej 1000...
Wiem, że to trochę dziwny przypadek, ale jednak zdarza się
U mnie się przepustnica zawieszała. Rozkręciłem przeczyściłem, klapkę - przetarłem lekko papierkiem (2500) w miejscach gdzie się ocierało , ustawiłem/ wycentrowałem na nowo i teraz mam spokój. Od niemal 20 kkm.
Uważać trzeba tylko przy rozginaniu tych śrubek aby ich nie połamać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum