Forum Klubu ROVERki.pl :: [R25 2.0 IDT] 140 km/h i nic więcej :(
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R25 2.0 IDT] 140 km/h i nic więcej :(
Autor Wiadomość
MarioBross 



Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 63
Skąd: Sucha Beskidzka



Wysłany: Wto Paź 27, 2009 19:44   [R25 2.0 IDT] 140 km/h i nic więcej :(

Witam

Niedawno kupiłem Roverka 25 2.0 IDT i mam następujący problem nie mogę jechać więcej niż 140 km/h ani na 4 ani na 5 biegu nie wyciągnie więcej :( . Mając 140 km/h na liczniku silnik zaczyna o wiele głośniej chodzić. Co może być problemem ?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Paź 27, 2009 19:44   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Immq 



Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 53
Skąd: Stalowa Wola



Wysłany: Wto Paź 27, 2009 19:51   

Witaj,

- zaczął bym od od sprawdzenia przepływomierza, najlepiej wpiąć taki który na 100 % działa, to by dało Ci pewność odnośnie tej części

- następnie węże od dolotu czy czasem jakiegoś pęknięcia/dziurki nie mają oraz sam intercoller

- nastepny punkt to egr czy nie jest cały czas w pozycji otwartej co powoduje zapchanie silnika spalinami i w efekcie zamulenie auta

- kolejne kroki ( z racji tej samej sytuacji ) pokombinujemy dalej

pozdrawiam, R user
_________________
^_-
 
 
 
MarioBross 



Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 63
Skąd: Sucha Beskidzka



Wysłany: Wto Paź 27, 2009 20:03   

Zapomniałem dodać że przepływomierz już wymieniłem na nowy oryginalny z Boscha i nic się nie zmieniło. Węże sprawdzę jeszcze nie wiem jak mam sprawdzić EGR mógłby ktoś napisać ?
 
 
HuMaX 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 202
Skąd: Polska



Wysłany: Wto Paź 27, 2009 21:05   

Ja tez mam taki problem podpinalem juz 2 przeplywomierze i bylo tak samo.. przy odpietej przeplywce kreci sie tylko do 4 tys obrotow, po podlaczeniu tej zepsutej na poczatku wchodzi na 5 tys obrotow i tak przez jakies 4-5 dodaniu gazu na max, potem znow tylko do 4 tys.. Weze normalnie puchna przy dodaniu gazu, nie da sie ich utrzymac - samochod nie kopci na czarno ani nic z tych rzeczy. W czym szukac problemu?
 
 
Immq 



Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 53
Skąd: Stalowa Wola



Wysłany: Wto Paź 27, 2009 22:14   

- Należy podpiąć manometr i sprawdzić ile pompuje turbina, wg. rave powinna przy 1.2 bara popuszczac zawór upustowy.

- gdy auto na luzie stoi przy dogazówce do 3k rpm/min, przytkać rure wydechową ( niby obciążenie, np. butem wydech zapchać ) powinno to zmusić auto do zmiany polozenia cięgna na turbinie,

pozdrawiam, R user
_________________
^_-
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [220 SD '97] - 3000 obrotow i ni ciula...wiecej....
FSEbola Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Pon Lut 01, 2010 18:46
Remigiusz
Brak nowych postów [R214i] 75KM przeróbka na 103 albo i na więcej??
kris_1987 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 19 Czw Kwi 10, 2008 12:38
kris_1987



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink