Wysłany: Pon Lis 09, 2009 08:34 [R200 214Si 97r] problem z odpalaniem
Witam,
Koledzy mam problem, od jakiegos tygodnia podczas jazdy odczuwalem ze auto szarpalo czasami przez chwilke a dzis nie odpala . Akumulator kupilem nowy wiec to nie z jego powodu jest usterka. Co to moze byc? Auto kreci kreci ale nie odpala, nie chce zalapac, pozdrawiam i czekam na wskazowki. Z gory wielkie dzieki
Ostatnio zmieniony przez maverick Pon Lis 09, 2009 15:21, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lis 09, 2009 08:34 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 37 razy Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 530 Skąd: Warszawa/Magdalenka
Wysłany: Pon Lis 09, 2009 12:54
Najsamprzód sprawdź czy masz iskrę na świecach,następnie czy dopływa paliwo. I potem po kolei tak jak radzili poprzednicy.Jeśli nie dopływa paliwo sprawdź pompę paliwa.
To mamy problem bo jestem zielony w tych sprawach i za bardzo nie wiem jak sprawdzic swiece, gdzie jest kopulka i jak sprawdzic jeszcze doplyw paliwa.Jakbyscie mieli chwilke i cierpliwosc to prosze o podpowiedz, pozdrawiam
Pomógł: 248 razy Dołączył: 18 Cze 2009 Posty: 1651 Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz
Wysłany: Pon Lis 09, 2009 16:24
maverick napisał/a:
Jakbyscie mieli chwilke i cierpliwosc to prosze o podpowiedz
proszę uprzejmie najprościej tak:
świece zapewne zlokalizujesz bez wiekszego problemu a póżniej po kablach dojdziesz do rozdzielacza zapłonu i dalej po kabelkach do cewki zapłonowej
świece wykręcić i sprawdzić stan elektrod oraz przerwę, rozdzielacz zapłonu zdemontować i sprawdzić pod kątem pęknięć, nadpaleń i tak samo z palcem
dopływ paliwa - posłuchaj czy po włączeniu stacyjki odzywa się pompa paliwa jeśli tak można odkręcić końcówkę przed filtrem i po podłożeniu naczynia sprawdzić czy Pb leje się po załączeniu pompy (właczeniu stacyjki)
to na początek
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.