Wysłany: Czw Paź 28, 2010 19:39 [R400] Problemy ze ssaniem
Typ: SD Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
Witam. Jak w temacie Rover 400D 2.0 pompa wtryskowa mechaniczna VP21 , problem polega na tym że po odpaleniu zimnego silnika obroty są w granicach 700 obr. na min. po przejechaniu odcinka około 500 m lub gdy autko troche pochodz obroty podnoszą się na 850-900 i cały czas się takie utrzymują. Co jest odpowiedzialne za ssanie w takiej pompie i jak to naprawić.
Ostatnio zmieniony przez szoso Czw Lis 25, 2010 16:04, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Czw Paź 28, 2010 19:39 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Pią Paź 29, 2010 08:54
mirwin napisał/a:
Ja tez tak mam, ale nie słyszałem, żeby w dieslach było ssanie.
niektóre pompy wtryskowe miały ciegno do ssania ,,czyli dawki rozruchowej' ale czy akurat przy lowerkach to nie wiem
po za tym jesli w trakcje jazdy wszystko jest ok i spalanie równiez to nie przywiazywałbym zbytnio uwagi na to ,(mniejsze szarpania sa i nie cierpi tak silnik oraz podzespoły)
Pomógł: 9 razy Dołączył: 08 Sie 2010 Posty: 94 Skąd: WWA
Wysłany: Sro Lis 03, 2010 17:00
kadzaf napisał/a:
niektóre pompy wtryskowe miały ciegno do ssania ,,czyli dawki rozruchowej' ale czy akurat przy lowerkach to nie wiem
nawet gdyby, to powinno to działać dokładnie odwrotnie:
na zimnym silniku obroty zwiększają się o ~100-200 i w jak silnik się nagrzewa to powoli wracają do normy (czyt. obniżają się)
[ Dodano: Sro Lis 03, 2010 17:00 ]
Wiechu napisał/a:
Witam. Z tymi szarpaniami to właśnie na wolnych bardziej szarpie, jak już wejdzie na swoje obroty to jest ok.
czyli obroty na luzie są za niskie i trzeba je wyregulować
Mam juz roverka od prawie roku, ale nigdy na zimnym silniku nie miał wyższych obrotów o 200 czy 100. Kolega ma Audi A3 diesla i tez na zimnym silniku nie ma wyższych obrotów. Z tymi obrotami to chyba nie do końca prawda.
Pomógł: 9 razy Dołączył: 08 Sie 2010 Posty: 94 Skąd: WWA
Wysłany: Czw Lis 04, 2010 10:09
mirwin napisał/a:
Mam juz roverka od prawie roku, ale nigdy na zimnym silniku nie miał wyższych obrotów o 200 czy 100. Kolega ma Audi A3 diesla i tez na zimnym silniku nie ma wyższych obrotów. Z tymi obrotami to chyba nie do końca prawda.
przykład:
silniki GM i Isuzu montowane w Oplach 92-98
a silniki Rovera tego nie mają, napisałem tylko jak to powinno działać gdyby był taki ficzer
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum