hi
postanowilem wymienic koncowke drozka kierowniczego bez ustawiania po tym zbieznosci
zalozenia:
utawiona zbieznosc przed wymiana, podniesienie auta za dolny wahacz (wg foto)
potrzebne materialy:
brzeszczot , opaska zaciskowa, lewar
Opaska zacisnolem na drozku kierowniczym, zrobilem pionowe, cienkie naciecie na zwrotnicy, dokladnie zmierzylem odleglosc .
Po wymianie koncowki dokladny pomiar, ustawienie .
Efekt - auto nie sciaga, kierownica bez zmiany polozenia.
Zbieznosc ustawie dopiero podczas wymiany cukierkow.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lis 11, 2009 21:04 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 248 razy Dołączył: 18 Cze 2009 Posty: 1651 Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz
Wysłany: Sro Lis 11, 2009 21:24
sposób dobry,
sam też w podobny sposób (pomiar odległości stałych punktów) wstępnie ustawiam końcówkę drążka przy wymianie, żeby nie niszczyć gum przed dotarciem do SKP
- mam tylko jedną małą uwagę do zrobionych przez Ciebie założeń - zakładasz, że zbieżność jest prawidłowa przed wymianą końcówki - jeśli jest ona do wymiany to nawet ustawiona chwilę wcześniej zbieżność da błędny pomiar po ruszeniu autem w związku z czym jak piszę jest to wstępne ustawienie zbieżności, które trzeba skorygować na diagnostyce, ponieważ brak ściągania auta na boki nie jest w 100% wymiernikiem dobrego ustawienia zbieżności
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum