Forum Klubu ROVERki.pl :: [R214Si 97r]Różnica w komputerami i nie tylko (zwykła i VVC)
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R214Si 97r]Różnica w komputerami i nie tylko (zwykła i VVC)
Autor Wiadomość
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Wto Lis 10, 2009 15:06   [R214Si 97r]Różnica w komputerami i nie tylko (zwykła i VVC)

Witam!

W sumie mam takie drobiazgowe pytania na które odpowiedzi ciężko mi znaleźć.
(część informacji znalazłem i je tutaj podaje)

----------------------------------------------------------
Jaka jest różnica w ECU między wersją zwykłą a VVC ? Bo zauważyłem że VVC ma elektroniczny zapłon (chyba jedna cewka na 2 cylindry, bez rozdzielacza) więc musi pobierać sygnały z kompa.
I tutaj się zastanawiam czy nie dało by rady u mnie wstawić elektronicznego zapłonu bez potrzeby kombinowania w ECU, bo może jest tak że podaje sygnały, ale one idą tak naprawdę w eter ( :razz: ).

----------------------------------------------------------
Druga sprawa to akurat nie różnica, a informacja. Ma ktoś informacje o wtryskiwaczu jaki tam siedzi (zwykła 200, ale jak ktoś zna co jest w VVC to też moze kiedyś się przyda)? Szukałem na sklepach z częściami (np. intercars) to według modelu wtrysku do 200 nie znalazłem żadnych informacji.
Potrzebuje wiedzieć ile wtryskuje paliwa w ciągu jakiegoś tam czasu.

___Wynik___
Kod:
Model:     0-280-150-749
Oporność:  ~16 Ohm (15.7)
Wydajność: 198.1 cm^3/min (3 bar)

----------------------------------------------------------
Trzecia sprawa to położenie wału korbowego. Wyczytałem że u mnie są 2 szczeliny co 120° a w poldaskach co 180°.
Tutaj trochę się dziwie, skąd komputer wie że wał korbowy jest ustawiony na początku tak a nie inaczej ? Przecież w takiej konfiguracji szczelin czyli po 2 na przeciwko to wał korbowy można ustawić na 2 sposoby ale tłoki będą inaczej ustawione. Co oni tam wykombinowali ?

Pozdrawiam
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lis 10, 2009 15:06   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [214Si a VCC] Różnica w komputerach między zwykłą a VCC
ADI-mistrzu Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Sro Gru 30, 2009 20:46
Marrkus
Brak nowych postów [R200] korek czy zwykła nakrętka
kachna Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Sro Cze 19, 2013 16:47
robsson78
Brak nowych postów [MG ZR 160] Wymiana głowicy na "zwykłą"
dafit906 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Sro Sie 10, 2016 12:36
MultecFSO
Brak nowych postów [R25] Różnica między skrzyniami w 1,4 a 1,6
yaroszek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Wto Lip 02, 2013 09:42
leszczu
Brak nowych postów [R25] różnica między silnikami 1.4
emil888 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Wto Mar 06, 2012 20:29
rovek



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink