Forum Klubu ROVERki.pl :: problem z silnikiem i glowica
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
problem z silnikiem i glowica
Autor Wiadomość
bartek_mg 



Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 3
Skąd: szwecja



Wysłany: Pią Lut 04, 2011 17:24   problem z silnikiem i glowica

hej mam problem z glowic a mieszkam za granica! ktos wie czy silnik z rovera 25 bedzie pasowal 100% do mg zr ?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Lut 04, 2011 17:24   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Pią Lut 04, 2011 17:38   

bartek_mg, ta, tylko Rover 25 GTI był bardzo rzadki, więc pewnie chcesz 1.6 albo 1.4 wstawić? To i skrzynie musisz wymieniać, skoro masz 1.8VVC...
I pamiętaj - Rover i MG to pratycznie to samo, więc co ma nie pasować?
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1747
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Pią Lut 04, 2011 22:36   

zeby wszystko gralo jak nalezy musisz miec silnik z vvc, w sumie nieistotne czy 200 ( xw/xf ) czy 25 czy mg zr albo mg f/mg tf

ale zeby gralo wszystko ( w sensie 160 KM zeby bylo ) to pottrzebujesz glowicy od wersji 160 KM
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
bartek_mg 



Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 3
Skąd: szwecja



Wysłany: Sob Lut 05, 2011 20:59   

wiec jesli chce wstawic 1,4 lub 1,6 to musze razem ze skrzynia? a kompoter i wszystkie inne instalacje bede pasowac?
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sob Lut 05, 2011 21:06   

z tego co wiem 1.8 ma inne mocowanie do karoserii
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
marcinmarcin 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 890
Skąd: Opole



Wysłany: Sob Lut 05, 2011 22:32   

Jak nie chcesz wstawiać oryginalnego 160, to najmniejsza rzeźba będzie z włożeniem 1.8 120koni np. z Rovera 75. Wiem że przekładał takowy Bumelant i nie było większych problemów, a auto jeździ zaskakująco ładnie.
 
 
bartek_mg 



Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 3
Skąd: szwecja



Wysłany: Nie Lut 06, 2011 02:35   

mam na oku SILNIK 1.8 ROVER 25 45 75. czyli bede mial problemy z wlorzeniem go czy pasuje na 100%
pozdrawiam
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Nie Lut 06, 2011 04:20   

będzie pasować idealnie bo to ten sam silnik który teraz masz :ok:
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
Bumelant
[Usunięty]






Wysłany: Nie Lut 06, 2011 09:15   

Będzie pasował idealnie - potrzebujesz silnik kompletny w czujniki, komputer wraz z immo i pilotem (ten z vvc, który masz na pewno nie będzie działał dobrze) - skrzynia i cała reszta osprzętu jest taka sama. Mam rozumieć miałeś VVC na 2ch sondach lambda - mems3? Najlepiej szukaj silnika 1.8 2002-2004 z 45tki/ZS lub 75 - są z reguły w dużo lepszym stanie ze względu na sposób eksploatacji tych aut (starszy - stateczny, spokojny klient) niż ZR vvc z drugiego obiegu (kupił młodzian i testujemy przyspieszenie spod każdych świateł przy bele okazji) :mrgreen: Przekładka jest plug and play - jedyna zabawa jaka była z elektroniką to nie wpięcie dosłownie 4ch dodatkowych wtyczek, które są w zmiennych fazach i przeróbka czujnika położenia wałka z 2 pinowego na 3 pinowy - sprawa prościutka 30 sekundowa. Warto użyc kolektora wydechowego potem z vvc, przepustnicy z vvc i całego wydechu z vvc (to wszystko już masz w aucie) Zapraszam na PW w razie problemów i szczegółowych pytań. Pozdr!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Sterowanie silnikiem K16 za pomocą SMT6 i problem...
Qrekk Tuning mechaniczny 17 Nie Lip 25, 2010 23:52
Foczes
Brak nowych postów Uszczelki pod glowica silniki 1.4 1.8 120 i 160 KM etc
ramzi_pl Tuning mechaniczny 38 Sro Paź 01, 2008 08:24
Gość
Brak nowych postów [R200] Wymina uszczelki pod glowica czy przelozenie silnika?
finger Tuning mechaniczny 3 Pon Maj 24, 2010 18:07
china22
Brak nowych postów rover 220sd z silnikiem 1.8 vvc
danek_wgw Tuning mechaniczny 49 Nie Sie 29, 2010 11:23
scanikwwo
Brak nowych postów Problem
orris Tuning mechaniczny 1 Pią Paź 06, 2023 00:22
Malignus



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink