Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200 1.4 16v] za mocny jak na 1.4Si - odkrywanie prawdy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200 1.4 16v] za mocny jak na 1.4Si - odkrywanie prawdy
Autor Wiadomość
Karcios 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 45
Skąd: wziąść pieniądze ?



Wysłany: Sro Wrz 02, 2009 20:42   [R200 1.4 16v] za mocny jak na 1.4Si - odkrywanie prawdy

Samochod kupilem juz taki wlascieciel poprzedni nic nie wie o modyfikacjach poprostu mowil ze silny jest silnik. Pierwsze wrazenia jak zasiadlem do niego to sprzeglo dziwacznie dziala jest takie jak przycisk jest albo go nie ma i mialem obawy przed tym ale tak wygladala jazda probna pierwsza mysl taka ze moze sprzeglo sie juz konczy. Silnik bardzo szybko sie wkreca na wysokie obroty ciagnie w powyzej 3 tys bardzo gwaltownie. Biegi wchodza plynnie oprocz wstecznego ma czasem sporadycznie ale jednak ze nie chce dojsc do konca. Auto jest obnizone i to dosc mocno ma jakies dziwne zawieszenie gazowo olejowe cos takiego. Sprezyny obnizajace oraz gumy wsadzone pomiedzy zwoje sprezyn 1para gum na sprezyne. Przed kupnem samochodu pojechalem na stacje diagnostyczna do kolegi ktory odrazu powiedzial ze cos z silnikiem jest grzebane bo jest mocny. Ogladajac silnik rozebral pokrywe od paska i zagladal po czym stwierdzil ze sa stoczone kola zamachowe, klawiatura zaworow rowniez wymieniona nie iwem jak to zdiagnozowal, ulkad wydechowy to faktycznie jest calutki nowy zwrocilem uwage przy kupnie odrazu, rury sa od wydechu wiekszej srednicy nie ma katalizatora jest strumienica tlumiki przepustowe, tuning komputera ewidentnie poniewaz widac ze byl rozbierany po obudowie. Glowica byla sciagana i ma zalozona uszczelke metalowa pomiedzy glowice a cos tam wszystko skaldane na sylikon. Ogolnie mozna zobaczyc ze wiekszosc jest na sylikon i uszczelki. Pezewody wysokiego napiecia zmienione na NGK. Mowie tylko to co mi powiedziano, nie jestem mechanikiem. Bylo cos tam jeszcze ale nie pamietam juz, sprzeglo to mi powiedzial ze dobrze dziala ale jest mocniejsze moze byc nowe albo jakies inne. Samochod ma naprawde niezlego kopa na 2 biegu dochodzi do 120km/h do 100 nie ma problemu przyspiesza bardzo plynnie.
Ostatnio zmieniony przez Brt Nie Wrz 06, 2009 22:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Wrz 02, 2009 20:42   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
staf 




Pomógł: 241 razy
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 1762
Skąd: Ludwikowo/k.Płocka

Rover 75

Wysłany: Sro Wrz 02, 2009 20:52   

Karcios, A może bys pokazał na fotce to cudenko? :grin:
_________________
www.w-mp3.pl
Nie trąb, robię co mogę :papieros:
 
 
 
Karcios 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 45
Skąd: wziąść pieniądze ?



Wysłany: Sro Wrz 02, 2009 21:00   

To niestety musicie poczekac poniewaz musze pozyczyc od dziewczyny aparat moj ulegl wypadkowi ;( Silnik wyglada praktycznie normalnie oprocz lakierowanej pokrywki z napisme rover na czerwono glowicy na czarno i skrzynki na bezpieczniki na czerwono, sylikon jest tez czerwony i jakos to sie wszystko razem komponuje haha. Nowe sruby widac jeszcze imbusowe tylko taka roznica jak otworzy sie maske.

DODAM TYLKO ze ruszam samochodem ma 2-2,5 tys pisk opon krece go do 6, 2 bieg pisk opon do 6, 3 bieg on pisknie raz i koniec. Z skrzyzowania to naprawde idzie jak torpeda a ma kola 16 i to szerokie oponki.
Ostatnio zmieniony przez Karcios Sro Wrz 02, 2009 21:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Lechos 




Pomógł: 297 razy
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 1793



Wysłany: Sro Wrz 02, 2009 21:02   

Karcios napisał/a:
Ogladajac silnik rozebral pokrywe od paska i zagladal po czym stwierdzil ze sa stoczone kola zamachowe
tam sa kola walkow rozrzadu i z tego co wiem to nie je sie toczy tylko kolo zamachowe.
Karcios napisał/a:
klawiatura zaworow rowniez wymieniona nie iwem jak to zdiagnozowal
ja tez nie mam pojecia
Karcios napisał/a:
wszystko skaldane na sylikon
oj to dobrze nie wrozy
 
 
 
Karcios 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 45
Skąd: wziąść pieniądze ?



Wysłany: Sro Wrz 02, 2009 21:06   

Nie chce sie pod tym podpisywac co mi mechanik mowil wiec naprawde jezeli jestem w czyms oklamany to dizeki za sprostowania.
Duzych pieniedzy nie dalem za samochod jest to samochod malej wartosci i jak na pierwszy jest bardzo dobry. Jak sie cos popsuje to sie juz bede musial martwic dalej ale nie przewiduje go trzymac dluzej niz do wiosny.
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Wrz 02, 2009 21:56   Re: [R 200 1.4 16v]

Karcios napisał/a:
Pierwsze wrazenia jak zasiadlem do niego to sprzeglo dziwacznie dziala jest takie jak przycisk jest albo go nie ma i mialem obawy przed tym ale tak wygladala jazda probna pierwsza mysl taka ze moze sprzeglo sie juz konczy. Glowica byla sciagana i ma zalozona uszczelke metalowa pomiedzy glowice a cos tam wszystko skaldane na sylikon. Ogolnie mozna zobaczyc ze wiekszosc jest na sylikon i uszczelki.


dwierz rzeczy ktore mi przychodza do głowy albo faktycznie ktos cos dlubał albo samochod miał HGF a to juz gorzej...

co do sprzegła jesli jest wzmocnione to bys to poczuł ja po codziennej jezdzie mam łydke jak Pudzian :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
dudus87 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 161
Skąd: Łódź



Wysłany: Czw Wrz 03, 2009 15:52   

czerwony sylikon świadczy o HGF, dobryziom, ale czy to źle że było robione? jak porządnie zrobione to nic się stać nie powinno
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Czw Wrz 03, 2009 17:37   

Karcios napisał/a:
DODAM TYLKO ze ruszam samochodem ma 2-2,5 tys pisk opon krece go do 6, 2 bieg pisk opon do 6, 3 bieg on pisknie raz i koniec. Z skrzyzowania to naprawde idzie jak torpeda a ma kola 16 i to szerokie oponki.


Moglbys to nagrac i pokazac? Bo jakos mi sie nie chce wierzyc, ze przy 90km/h i wrzucaniu III on jeszcze pisnie. Chyba ze jakis pasek luzny :lol:
Jak na 1.4 to az wrecz nie mozliwe, ale cuda sie zdarzaja
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
faecd 




Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2125
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Czw Wrz 03, 2009 17:48   

Karcios, slowo na H!

HAMOWNIA i wszystko jasne
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
cortex 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 136
Skąd: zabrze

Rover 200

Wysłany: Czw Wrz 03, 2009 19:31   

a pytanie: ile ci spala po mieście te cudo?
 
 
dudus87 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 161
Skąd: Łódź



Wysłany: Pią Wrz 04, 2009 06:27   

jest możliwe, lekkie koło zamachowe daje wielką frajdę z jazdy, to samo z sportowymi wałkami rozrządu i ostre sprzęgło. Dodając dolot i wydech można osiągnąć niezle wyniki, niestety kosztuje to srogo :]
 
 
Karcios 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 45
Skąd: wziąść pieniądze ?



Wysłany: Sob Wrz 05, 2009 09:50   

Jak znowu zalatwie apartat od dziewczyny to nagram jak rusza i przyspiesza z piskiem. Ja tam nie bede hamowac go mi to nie jest potrzebne moze miec nawet 60km dla mnie sie liczy zeby jechal. Samochod za takie smieszne pieniadze to nawet jak byl caly robiony to nic mnie to nie obchodzi poniewaz jedzie prosto nie szarpie nie sciaga go na strone oraz nie zostawia 4 sladow. Tak myslalem zeby nic nie mowic jak jezdzi moj Rover bo jedni nie moga zniesc chyba ze cos jedzie nie tak jak wszystkie, temat zalozylem na prozbe jednego z forumowiczow. Temat mozna moim zdaniem zamknac. Spalanie miasto 10l przy 2,5tys obrotow zmiana biegu.
 
 
 
Botanix 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 775
Skąd: Głogów / Leeds w UK



Wysłany: Sob Wrz 05, 2009 10:41   

Może nagraj od środka? Faktycznie ktoś mógł go nieźle podkręcić, ciekaw jestem co tam za potworek siedzi pod maską :) . Dobry sposób na w miarę rzetelny pomiar to przyklejenie taśmą aparatu/ telefony do kierownicy tak aby chwycił licznik + obrotomierz i próba od 0 - nieskończoności :)
_________________
reservasjonerb
est deals
 
 
 
cortex 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 136
Skąd: zabrze

Rover 200

Wysłany: Sob Wrz 05, 2009 11:38   

no pokaż przyśpieszenie na filmiku. 10l krecony do 2,5tys obr. no to pali swoje jak widać
 
 
rodi_ 




Pomógł: 17 razy
Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 635
Skąd: Cork, Sokolka

MG ZT

Wysłany: Sob Wrz 05, 2009 15:24   

Karcios napisał/a:
Tak myslalem zeby nic nie mowic jak jezdzi moj Rover bo jedni nie moga zniesc chyba ze cos jedzie nie tak jak wszystkie,


Nie chodzi o to ze nie moge zniesc :wink: , poprostu ciezko w to uwierzyc
_________________
Don't drink and drive, just smoke and fly
 
 
 
Toshiro 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 212
Skąd: Przemyśl

Rover 200

Wysłany: Sob Wrz 05, 2009 16:26   

no ok na razie dużo napisane ale nic nie pokazane ;) czekamy na filmiki
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sob Wrz 05, 2009 20:32   

Karcios napisał/a:
Spalanie miasto 10l przy 2,5tys obrotow zmiana biegu.
smok !! ! seria tyle nie pali :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Karcios 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 45
Skąd: wziąść pieniądze ?



Wysłany: Sob Wrz 05, 2009 23:21   

Jutro moze nakrece filmik na pasie lotniska w Pile bo jestem na zlocie Hondy. Dziewczyna wezmie aparta to zrobimy fotki silnika oraz filmik nakrecimy. Spalanie jest masakryczne i samochod chyba w przyszlym tygodniu znajdzie sie na allegro.
 
 
 
zouza 




Pomogła: 70 razy
Dołączyła: 24 Sie 2007
Posty: 1716
Skąd: Zabrze



Wysłany: Nie Wrz 06, 2009 00:22   

dobryziom napisał/a:
Karcios napisał/a:
Spalanie miasto 10l przy 2,5tys obrotow zmiana biegu.
smok !! ! seria tyle nie pali :)


Dawida ośmiozaworówka potrafiła w zimie tyle łyknąć ;)
_________________
Moje Maleństwo :serducha:
http://picasaweb.google.pl/zouza27/Roverek
 
 
gajerz 



Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 21
Skąd: macroom/irl



Wysłany: Nie Wrz 06, 2009 00:46   

a moze to nie 1.4 16v, tylko cos wiekszego :)) i jeszcze po tuningu
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R200] 1,4 16V
m35sie2 Tuning mechaniczny 1 Nie Gru 15, 2013 10:36
greg-si
Brak nowych postów [r200 98r. 1,4 16v] Amortyzatory
bula21 Tuning mechaniczny 13 Nie Sty 17, 2010 11:17
michone
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [r200]swap na 1.8
rudealis Tuning mechaniczny 3 Wto Lut 19, 2013 19:33
Adrian
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [r200] sprężyny
kula92 Tuning mechaniczny 1 Wto Lis 20, 2012 23:06
greg-si
Brak nowych postów [R200]obniżanie R
sprężyny
erjot86 Tuning mechaniczny 192 Sro Paź 23, 2013 10:35
leszczu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink