Forum Klubu ROVERki.pl :: [seria k]wymiana silnika
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kasjopea
Pią Lis 19, 2010 18:51
[seria k]wymiana silnika
Autor Wiadomość
kolorowy 




Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 19
Skąd: Świdnica



  Wysłany: Czw Lis 19, 2009 13:30   [seria k]wymiana silnika

witam rozlecial sie silnik w moim roverku 400 1.6 16v 97r(przeskoczyl pasek i narobil balaganu ,idzie na zlom) znalazlem silnik z 2004 r tez 1.6 16v czy bedzie pasowal na wymiane jak kupie go golego bez sprzegla,skrzyni,komputera,rozr,itd ma takie oznaczenie 16K4FP92 579002
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lis 19, 2009 13:30   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10921
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Czw Lis 19, 2009 13:37   

będziesz musiał tylko wymienić wałki rozrządu na swoje stare :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
kolorowy 




Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 19
Skąd: Świdnica



Wysłany: Czw Lis 19, 2009 13:45   

a to duzo roboty?czy raczej szukac takiego silnika jakiego mialem
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Czw Lis 19, 2009 13:46   

sTERYD napisał/a:
będziesz musiał tylko wymienić wałki rozrządu na swoje stare :cool:


Czy mogę się dowiedzieć dlaczego powinno się zmienic wałki na te starsze???
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10921
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Czw Lis 19, 2009 13:51   

za dużo to nie ;) trzeba tylko odkręcić 20 parę śrubek, oczyścić powierzchnię przylegania, posmarować uszczelką w płynie i spowrotem przykręcić, do tego wymienić uszczelniacze wałków, ale to bym zrobił tak czy inaczej

[ Dodano: Czw Lis 19, 2009 13:51 ]
Vesper416, wałęk ssący trzeba wymienić, gdyż nowy nie posiada kołka na palec rozdzielacza, a wydechowy można zostawić, jeśli się ma do niego koło, bo w wypadku starszego jest ono przykręcone mniejszą śrubką i się go nie przykręci. :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Mariusz418 




Pomógł: 33 razy
Dołączył: 26 Gru 2004
Posty: 371
Skąd: Warszawa,



Wysłany: Czw Lis 19, 2009 14:04   

WITAM

WYSTARCZY WYMIENIC WAŁEK SSĄCY PRZY WYJĘTYN SILNIKU TO 40 MIN ROBOTY


POZDRAWIAM
 
 
kolorowy 




Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 19
Skąd: Świdnica



Wysłany: Pią Lis 20, 2009 14:16   

a co z mocowaniem silnika w silniku z 97r jest inne niz w 04r da rady to zrobic moze kto wie?
 
 
Mariusz418 




Pomógł: 33 razy
Dołączył: 26 Gru 2004
Posty: 371
Skąd: Warszawa,



Wysłany: Pią Lis 20, 2009 14:53   

wtam

wrzysko pasuje trzeba wrzyskie łapy przełozyć z twojego niemaproblema



miłej zabawy ps czysta przyjemność

pozdrawiam
 
 
kolorowy 




Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 19
Skąd: Świdnica



Wysłany: Sob Lis 21, 2009 01:20   

i jeszcze jedno chyba glupie pytanie czy z silnika 1.4 pasowalby taki walek ssacy bo moj chyba juz nie bedzie sie nadawal a z 1.4 mam za friko
 
 
Lechos 




Pomógł: 297 razy
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 1793



Wysłany: Sob Lis 21, 2009 08:32   

z 1.4 16V bedzie pasowal
 
 
 
kolorowy 




Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 19
Skąd: Świdnica



  Wysłany: Wto Lis 24, 2009 22:16   

he he udalo sie ,nowy silniczek w moim roverku wszystko hula, jutro odbieram od mechanika autko a silniczek dosłownie nowy nigdy nie byl zamontowany w aucie pewna fabryka zakupila go do testow rozrusznikow czyli zamontowany na stelazu polaczony z chlodnica co ktoras partie odpalany mysle ze spokoj na jakis czas mam.dzieki za pomoc :mrgreen:
 
 
gener 




Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 45
Skąd: Koło

Rover 400

Wysłany: Wto Lis 24, 2009 22:46   

ile dałeś za silnik z robocizną?
 
 
kolorowy 




Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 19
Skąd: Świdnica



Wysłany: Wto Lis 24, 2009 23:05   

1100-silnik,480-plyn,olej,uszczelki,filtry,1200-robota=2780pln,troche tego wyszlo heh ale w koncu to roverek
 
 
Zielas 



Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 16
Skąd: Irlandja



Wysłany: Sro Lis 25, 2009 02:13   

Odpuść sobie człowieku, oddaj złom tam gdzie trzeba, kup sobie parę butelek ostrego trunku i zapomnij że kiedyś miałeś Roverka! ROVER -czytaj problem!!!
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Sro Lis 25, 2009 08:50   

Zielas napisał/a:
Odpuść sobie człowieku, oddaj złom tam gdzie trzeba, kup sobie parę butelek ostrego trunku i zapomnij że kiedyś miałeś Roverka! ROVER -czytaj problem!!!
Sam kupiłeś roverka z uszkodzoną uszczelką głowicy (a może i gorzej) więc martw się, żebyś Ty takich kosztów nie poniósł, zamiast dawać takie rady.
 
 
Mariusz418 




Pomógł: 33 razy
Dołączył: 26 Gru 2004
Posty: 371
Skąd: Warszawa,



Wysłany: Sro Lis 25, 2009 09:06   

WITAM

DOPISZĘ SIE CZASAMI KASA NIEWARZNA WARZNE ZE KRULOWA JEST SZCZĘŚLIWA ,

JAK TO ZAWSZE PISZĘ O RVERKACH



POZDRAWIAM
 
 
borsi 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 747
Skąd: Poznań Koło

Rover 400

Wysłany: Sro Lis 25, 2009 09:21   

mariusz418 napisał/a:
WITAM

DOPISZĘ SIE CZASAMI KASA NIEWARZNA WARZNE ZE KRULOWA JEST SZCZĘŚLIWA ,




ha ha ha Zielas zostałeś WYŚMIANY xD :rotfl: :grin: :lol: :lol: :lol: :ok: :foto: :grin: :twisted: :mrgreen:


Panowie ale nie za dużo go skasowali koledzy ?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
paff 



Pomógł: 23 razy
Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 560
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Sro Lis 25, 2009 09:32   

ale za to zaoszczedzil na silniku.....dostac zdrowy silnik za 1100pln to nie prosta sprawa :-) grunt ze dobrze zrobione i działa jak trzeba!
_________________
820ti Coupe :-) raw power
 
 
NEOSSS 




Pomógł: 214 razy
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 2216
Skąd: Dębe Wielkie/WaWa



Wysłany: Sro Lis 25, 2009 23:03   

Robota troche drogo...
 
 
 
kolorowy 




Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 19
Skąd: Świdnica



Wysłany: Czw Lis 26, 2009 21:55   

ah sie pochwalilem ze wszystko ok ale jednak nie do konca przy skrecaniu pompa wspomagania buczy gdzie wczesniej tego problemu nie bylo dodam ze mialem wymieniane paski i czy jest mozliwe ze sa za mocno naciagniete dlatego buczy "znajomy mial taka przypadlosc"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45] Wymiana Silnika
h0fi Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Pon Lip 21, 2014 18:11
bociannielot
Brak nowych postów [R45] wymiana silnika
dawid257 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Sro Lip 12, 2017 21:28
dawid257
Brak nowych postów [r45] wymiana silnika
dontbang Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sro Sty 07, 2015 11:49
dontbang
Brak nowych postów [R45] wymiana silnika
thomas102 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Sob Maj 14, 2016 18:43
barney79
Brak nowych postów [R45 1.4] Wymiana silnika
king91 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Wto Cze 30, 2015 12:54
king91



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink